Lappeenrannassa gay-elämää?????

  • 1 / 13
  • epätietoinen
  • 3.12.2002 20:20
Olen kyseiseen kaupunkiin matkalla ja ois kiva tietää missä/ koska/ miten L-rannan gayihmiset tapaavat. Onko keskustassa yhään alan baaria?
Kiitän jo etukäteen...
Nimim. ex-Lappeenrantalaisena tiedän muutaman paikan. Tosin yksikään näistä ei ole mikään varsinainen gay-mesta.

- "Kimara" Valtakadulla Rakuunamäen (varuskuntaa)vieressä. Taitaa olla ehkä most gay.
- "Pub 55" keskustassa ihan kaupunginteatterin vieressä.

Näissä kahdessa yleensä vakiintunutta kantiskuntaa = vanhempia setiä ja tätejä.

- "Olteri" kauppakeskus Iso-Kristiinan alakerrassa Alkoa vastapäätä. Paljon opiskelijoita, ja torstaisin ymmärtääkseni meikäläisiä (ainakin oman gaydarini mukaan).
- Hotelli Lappeen yökerho "Doriksen" aulabaari. Vierailevia tähtiä...

Toivottavasti tästä oli jotakin apua. Onnea ja menestystä Etelä-Karjalassa!

Nimim. "Entinen ja nykyinen stadilainen, mutta joskus muutaman vuoden Lpr:ssa asunut"
Ai niin... Sori. Pub 55 on itse asiassa Hallituskadulla, seuraavassa korttelissa kaupunginteatterista...
kannattaa käydä myös katsastaa kolme lyhtyä (keskustasta), mistä voi löytyä myös seuraa, sekä Iltatähti (skinnarila). Olen itse asunut seitsemän vuotta Lpr:ssa ja nyt vuoden Helsingissä.
lappeenrannan gay-elämä on kyllä yleiseltä tasoltaan niin pohjamudissa, että hoh hoh. on tuota tullut yritettyä houkutella yökerhonpitäjiä järkkäämään gay-bileitä, mutta vastaukses on tullut pelkkää hymistelyä :(
Aika kuolleelta Lappeenrannan gay-elämä vaikuttaa. Ainakin pari vuotta sitten kun asuin siellä onnistuin peräti kerran pokaamaan mukavan karhuherran Olteri-pubissa... Olterissa näkyi ajoittain myös nuoria homoja ihme kyllä... opiskelijoita kai. Yleisesti ottaen paikalliset homot käsitykseni mukaan täytyy houkutella esiin esimerkiksi perinteistä chat-menetelmää käyttäen...
Jos joku keksii keinon piristää Labarandan sceneä, niin enemmän kuin mielelläni kannan hintin korteni kekoon kesällä. Olen Luumäellä böndellä kesäloman ja ... ;>
Kyllä Lpr:ssa homoja on, lähitienoot mukaan lukien. SuurLappee käsittäisi Imatran, Parikkalan, Simpeleen, Taipalsaaren, Savitaipaleen ja Suomen Kaakkoisosia muualta.
Olen asunut muutaman vuoden siellä ja tutustunut tänä aikana hieman yli 30 nuoreen homo/bi-poitsuun (33 muistaakseni) Vain muutama on ollut oma itsensä, muut enemmän tai vähemmän kaapissa ja muuten piilossa.

Entä sitten vanhemmat miehet tai lesbot, niihin en ole juurikaan hakenut kontakteja..Varmasti on enemmänkin populaa kun vaan uskaltaisivat tulla koloistaan ulos.

Kolmen kanssa tapailen edelleen vaikka muutin Hkiin. Suhteet toimivat siellä paremmin kuin Hgissä, ja ystävyys säilyy.

Ravintoloista siellä voi joskus löytää (Doris, Kannibals, Olteri, Iltatähti) ja uimahallista, mutta netti on paras vaikka jotkut turhautuneet feikkisedät tukkii sen aika ajoin mahdottomaksi löytää mitään.
Oon kuullu huhua, että homppelit suosisivat myös uutta Old Cock -ravintolaa. Tietääkö joku, mahtaako tuo pitää paikkansa?
  • 12 / 13
  • Pete le Pédé
  • 27.3.2003 2:18
Heh! Heips Pojotor tälläkin keskustelualueella!

Ja terveisiä täältä Lappeenrannasta. Koiran kanssa talvilomalla ja puolisko duunissa Stadissa.
Kyllä täältäkin sitä G-puolta löytyy jos vaan vähänkin viitsii etsiä. Se uusi Old Cock kuuluu tosiaan olevan suosiossa (varman tietolähteen mukaan...).

Kunhan kesällä Heidin helmoista tulet, niin tervetuloa vaikka meitsin mökille kylään (siellä nyt viikko oltu, ja saunan terassilla voi jo istuskella löylyn jälkeen kolme neljännestuntia pelkkä pyyhe päällä...).

Laita mailia kun kerkiät ja kerro suuren maailman (=UN) menosta ja laita ne reseptit!

Terveisin: Pete
Moikka
Olen menossa Lappeenrantaan ja olis kiva tietää, onko siellä baaria tai ulkopaikkoja missä käy gay porukkaa näin kesäisin?
KIK Mikahki