Miesten kauneushoitola?

  • 1 / 5
  • Mies27
  • 27.11.2002 11:20
Moi! Helsingistä löytyi ennen miehille tarkoitettu kauneushoitola nimeltään Fresh Male. Minne se on yhtäkkiä hävinnyt? Onks tietoa vastaavista palvelupaikoista?
  • 3 / 5
  • Pee
  • 30.11.2002 11:58
*PAH* oma kylppäri ja peili riittää ;-) Mulla menee muuten esim. illalla ulos lähtiessäni korkeintaan 15 minuuttia, kun olen valmis. Tähän suoritukseen kuuluu siis suihku, vaatteet, parran sheivaus ym. tarvittavat. Taidan olla aika nopea verrattuna ns. keskiverto homoon? ;-) Ja eipä koskaan ole kyllä moitittu ulkonäöstä tai epäsiisteydestä. ;-)
  • 4 / 5
  • Julli
  • 15.12.2002 15:19
Kyllä ihon puhdistaminen välillä tekee kenelle tahansa hyvää. Minulla ainakin on mustapäitä, jotka ei lähde päivittäisellä vedellä ja saippualla. Kiitä onneasi, jos ihoosi ei lika tartu.

Fresh Malen pitäjä keräsi kamppeensa Espanjan aurinkorannalle. Harmi. Rouvien ja neitien kauneushoitolat eivät vedä puoleensa minua tippaakaan. Tietääkö joku hyvää paikkaa, jossa miestä palvellaan eikä se ole kummajainen muille asiakkaille?
Suosittelen lämpimästi Fredan torilla (Freda 16) Rosa di Romaa. Samassa paikassa myös Hesan trendikkäin hiussali Peili (ja toinen osoite Peilille Freda 29).