Dark roomeista...

  • 1 / 6
  • AbFab
  • 28.10.2002 11:30
Te jotka käytte ulkomailla katsastamassa homobaareja, kertokaa kokemuksianne dark roomeista.

Oon itse menossa Barcelonaan ens kesänä, melko varmasti.
  • 2 / 6
  • ande
  • 28.10.2002 11:49
Yksi Barcelonan suosituimmista crusing baareista on Acido Oxido -niminen mesta, jossa meno on aika reipasta aamuyön tunteina...
  • 3 / 6
  • Squirt
  • 29.10.2002 21:16
Jos olet kiinnostunut darkkareista ja muusta cruising-meiningistä ulkomailla, kannattaa vierailla osoitteessahttp://www.squirt.org. Siellä Cruising-linkkiä klikkaamalla pääset selailemaan maittain ja paikkakunnittain erinäköisiä homopaikkoja ympäri maailman, joista löytyy myös käyttäjäarvosteluja... :) Enjoy!
  • 4 / 6
  • Pee
  • 30.11.2002 12:08
Barcelonassa tuli käytyä parissa pimeässä huoneessa tutustumassa. Parit kähminnät farkkujen läpi sain osakseni, mutta siihenpä se jäikin, haluan sentään NÄHDÄ kenen kanssa alan sekstailee! ;-) Eli kyllä se baaritiski/tanssilattia on edelleen paras paikka iskeä, siitähän voi sitten tyypin nähtyään siirtyä vaikka sinne dark roomiin, mieluummin tietysti hotellille hieman nautinnollisempaan touhuun ku pimeään pikaseksiin.
Acido Oxido-after on ollut suljettuna jo toukokuusta kun poliisit ryntasi sisaan ja vei omistajan mukanaan. Samoihin aikoihin poliisit sulki muitakin homokuppiloita tekaistuilla syytteilla. Acido Oxido vaan ei ole auennut uudelleen kun sielta loydettiin mm. tyoluvattomia tyontekijoita.

Kaupungin ehka suosituin darkroom loytyy Metro-diskosta, joka on mun mielipaikkani. Sisaan maksaa 10 EUR sisaltaen yhden drinkin/oluen tms. Kutsujakin sinne saa, mutta ne pitaa pyytaa erikseen...

Puistokulttuurikin taalla on erilainen kuin Suomessa. Kruisausalueilta loytyy kaikenlaista jengia kun taas Suomessa kovin nuorta sakkia ei tuntunut olevan.

Sitten ovat viela saunat joita on 7 kappaletta, kukin oman tyylisiaan. Joissain kay vanhempaa sakkia, yksi on aina auki jne.
  • 6 / 6
  • EvilS.
  • 3.1.2003 15:45
Niin no sielläpäin ne nuoret uroot asuu pidempään ja useammin kotona...