Unelmat ja yksinäisyys

  • 1 / 4
  • Amor
  • 27.12.2002 23:41
Mullakin on ongelma.En koskaan saa mun unelmamiehiä:niitä hairy-chestìn omaavia daddy tyyppejä, jotka on niitä supermachoja-ja missä niitä yleensäkin liikkuu.
Onko niitä gay-piireissä ja miten niihin voi tutustua....
Pitääkö mun tehdä itsestäni kovis tai bodari, jotta voisi päästä lähietäisyydelle.?Miten voisi yritää iskeä(-ehdottomia Ei-liikkeitä tai tapoja?). Miten pukeutuminen tai hiukset?Kaljuus?Miksi ne ehkä sitten yleensä valitsee itseään vähintään 10v nuorempia( tai enemmän )eikä samanikäisiä.MIKSI?Miksi ei mua-minua!Haluaisin itseni vastakohdan,koska hän saisi olla se mies.Tämä voi kuulostaa lapselliselta,mutta olen valmis tekemään myös töitä,vaikka itseni eteen.Aaagh...ja miksi ne on aina varattuja.
  • 2 / 4
  • KLM
  • 28.12.2002 17:02
Ala käymään salilla. Syö nappeja, muuten ei massa kasva tarpeeksi.

Hassua tuossa on se, että kun sä lopulta niitä lihaksia saat, olet jo huomannut, että nämä lihaskimput ei enää niin kummosilta vaikutakaan. Paitsi ne heterolihaskimput. *huokaus*
  • 3 / 4
  • Amor
  • 28.12.2002 18:04
Sä oot sit toivoton...miks sä niitä heteroja haet!
Sitäpaitsi yksi neuvoistasi on vaikeata toteuttaa käytännössä.
Sä taidat olla perfektionisti.
Perusta klubi ja ala valmentajaks.Luulen et osanottajia löytyis muitaki kuin mä.
  • 4 / 4
  • Ossi
  • 28.12.2002 21:15
Älä vaan ihmeessä itsestäsi kovista tee. Se on kaikkein mänteintä jota tiedän on ryhtyä näyttelijäksi, ja ainakaan huonoilla näyttelijänlahjoille.
Usein rumat ja vähemmän huomiotaherättävät ovat niitä parhaimpia tyyppejä. Kenties se arka kaveri joka ei ole pukeutunut viimeisen päälle voisi olla paras kumppani. Kaveri on ollut kenties pitkiä aikoja työttömänä ja uusi tuttavuus voisi olla aikasmoinen potku tulevaisuutta ajatellen.
Vaatteilla, tupakoinnin lopettamisella, ehostuksella, laihduttamisella ym. saadaan ihmeitä aikaiseksi. Jos kaveri huomaa että olet tosissasi hän kyllä tekee parhaansa suhteen jatkumiseksi.
Tietenkään en voi antaa yleispätevää ohjetta.