homo vai ei??

mul on sellanen ongelma että aina kun runkkaan ni ajattelen miehiä ja sit kun oon saanut orgasmin ni aattelin että viiminen kerta mut sit tulee taas uudestaan....ja aattelen kyl muutenkin miehiä tosi paljon!!
kait se sit tarkoittaa että oon homo!! vai mitäs te ootte mieltä!
kertokaa miten tietää onko homo!!
Tuskinpa toi välttämättä tarkoittaa että on homo. Uskoisin että monilla on samanlaisia ajatuksia varsinkin teini-iässä.

Omalla kohdallani tilanne oli samanlainen kun olin teini. Runkatessa tuli ajateltua yleensä kundeja, ja sit orkkujen jälkeen päässä pyöri koko ajan, että ei enää koskaan ja että tää on viimeinen kerta. Yritin pakottaa itseni ajatteleen tyttöjä runkatessani, mutta ei siitä oikein tullut mitään. Tosin välillä kyllä runkut onnistui tyttöjä ajatellessakin. Ruuppui hieman siitä, millä tuulella sattui olemaan.

Paras neuvo kait on, että on ihan sama ajatteleeko miehiä tai naisia tai jopa jotain muuta kun runkkailee. Antaa mennä vaan, ei ajatuksista muutu homoksi eikä heteroksi. Pääasia on, että osaa arvostaa itseään, omaa kehoaan ja omia ajatuksiaan.
No sanopas sitten mistä homon ja heteron erottaa ellei ajatuksista?? :)
Muistan joskus silloin, kun vielä olin viaton ja nuori teini (luojat paratkoot, siitä on aikaa!), lukeneeni jostain Valittujen Palojen lääkärikirjasta, että teini-iässä on aivan tavanomaista ajatella myös omaa sukupuolta olevia henkilöitä mm. runkatessa.
Joten eivät ne ajatukset aina ole ihan sitä, mille ne vaikuttavat. Paitsi sitten, kun on jo varma omasta suuntautumisestaan. (Olenpa taas hirveän ympäripyöreä. :)

Eli eiköhän sekin ajan kanssa selviä, onko henkilö itse kukko vai kana. Onnittelut niille kyllä, jotka ovat nuorena jo keksineet tuon, ettei tarvitse odottaa penkkaripäivään asti tajutakseen.. ;P

--Druusi, outo höpöttäjä
Vähän tuntuis että ainaski oot bi... mä mieti samanlaisia juttuja joskus
ja homo mä ainakin oon. Tietysti jokainen ihminen on yksilö...
No kun testaat seksii miehen kans niin sit ehkä tiedät enemmän..tai sit et=) Elämä voi olla joskus ihmeellistä....
mailata saa..
joo mä ja ajattelin aina runkatessa poikia vaikka seurustelinkin tyttöjen kanssa! no sit mä aattelin että voihan sitä kerran ainaki kokeilla oikeesti miltää tuntuu olla pojan kanssa! ja usko pois kyllä kannatti, eikä jäänyt yhteen kertaa! ja eix se o vaa lahja jos pystyy tykkäämään molemmista sukupuolista?!
biboy20: On tää kyllä mukava lahja kun tykkää molemmista sukupuolista :) ... mutta...

Itse seurustelin lorttojen kanssa jonkin aikaa hamassa nuoruudessani ja siinä välissä sitten opettelin olemaan poikienkin kanssa. Vaikka tämä on ihan mukavaa, että on enemmän mistä valita, niin en silti haaveile suhteesta naiseen. Jaa että mixi?

No ihan vaan sen takia, että naiset ovat äärettömän monimutkaisia pakkauksia. Naista ei voi ikinä oppia ymmärtämään, tahi miellyttämään!... he ovat universumin suurin mysteeri.

Miehen kanssa kaikki on helpompaa, koska me miehet olemme yksinkertaisia. Meitä on äärettömän helppo miellyttää.

Ensinnäkin suhde miehen kanssa toimii kunhan kummatkin muistavat pönkittää toistensa itsetuntoa tarpeexi, etenkin sängyssä. Toisekseen hyvin ruokittu mies on aina tyytyväinen.

Voiko naisen pitää tyytyväisenä pelkällä itsetunnon pönkitämisellä ja hyvällä ruualla? No ei helvetissä... Ja kaiken huippu on naisen miellyttäminen sängyssä! niin paljon vaivaa pitäisi nähdä, jotta saadaan aikaan naisella joku reaktio mitä ne kutsuu orgasmiksi... homoseksissä kumppani on tyytyväinen kun on purskauttanut iloliemensä suoleen tahi vatsalle...

that simple is that

Joten kaikki te bisset, jotka mietitte näitä asioita niin harkitkaa tarkkaan haluatteko naisesta enempää kuin yhden illan juttua?
Jos miehen kanssa on yksinkertaista ja helppoa - ja ennen kaikkea - jos kaikki on kiinni sängystä, niin ilmeisesti sitten kohdalle on sattunut vain kovin yksinkertaisia ja ainoastaan kiveksillä ajattelevia miehiä. :)

Minua ei ainakaan kiinnosta ihminen, joka ei ole kiinnostava makuukammarin ulkopuolella. Ja itse osaan hoitaa ruokapuolen riittävän hyvin. Mun miellyttäminen onnistuu vain aniharvalta ja silloinkaan siihen ei ole mitään kaavaa tai tapaa. Joku vain miellyttää ja muut ei. Se miellyttävyys on peräisin siitä kokonaisuudesta, ei jostain yksittäisestä asiasta.

Naisista ja heidän miellyttämisestä en osaa juuri sanoa, kun olen joskus hamassa nuoruudessani vain vähän yrittänyt ja kerran kokeillut. Puolivahingossa.

Noh... Katson asiaa homon näkökulmasta. Meitä on tietysti moneen junaan ja useaan vaunuun. Yhdelle riittää pelkkä toisen ihmisen läheisyys, toinen tahtoo hurjia sänkysessioita, kolmannelle tärkeintä on henkinen suhde ja side, neljännelle... jne.

Useimpien tarpeissa kuitenkin yhdistyvät nuo erilaiset asiat - erilaisilla painotuksilla. Toisilla yksi piirre on päällimmäisenä ja toisella toinen. Korvien väli on hassu asia :)
Go Go Småå!! Äly voittaa vaistot!

[Card Captor Sakura - Groovy! (1st ending)] *jammailee*
s_mo: meitä on TODELLA moneen junaan. Seksin merkitys jokaiselle ihmiselle on hirvittävän henkilökohtaista. Toiset kaipaavat sitä enemmän kuin muut, ja muut sitten vähän vähemmän (jotkut ei ollenkaan!). Sitä miehistä itsetuntoa voi pönkittää myös sänkykammarin ulkopuolella. Joillekin riittää kauniit sanat, jollekin toiselle taas hellä kosketus ja hyvänä pito, kun taas jotkut viiriilimmät mulkullaan ajattelevat uroot ovat tyytyväisiä maukkaan illallisen jälkeiseen seksiin.

Mutta pointti oli se kun miehinen itsetunto on kohdallaan niin mies on tyytyväinen. Kukin tarvitsee eri asioita tämän asian täyttymiseksi.

Aiheesta kuitenkaan poikkeamatta, naisen miellyttämiseen ei riitä hänen itsetuntonsa pönkittäminen. En tiedä epäonnistuinko minä heterosuhteissa, vai olenko todellisuudessa ihan vaan homo?

Niin ja se perus pointti oli naiset on ihan tyhmii ja miehet on kivoi :)

ihihiiii :)
Minun pointtini tässä taas oli se, että jos ovat naiset hankalia ja vaikeita miellyttää, niin ei miehetkään sen helpompia ole. Itse siis siitä varoittavana esimerkkinä... Enkä usko, että "miehinen" itsetuntoni on näihin juttuihin syypää.

Olen nähnyt monasti (kolmantena osapuolena tietysti), miten nainen vaatii mieskumppaniltaan jatkuvaa huomiota ja naisellisuutensa, kauneutensa ja tyylitajunsa ylistystä - eli itsetunnon pönkittämistä. Jos sitä on tarjolla, niin kaikki on hyvin. Muuten luvassa on tulta ja tappuroita.

En itsekään ihastu helppoihin, itsestäänselviin ja kaikkeen mukautuviin ihmisiin. Pitää olla haastetta. Noh... Niiltä mystisiltä tapauksilta onkin sitten vaikea saada vastakaikua. Kai tapanani on kiinnostua liian haasteellisista. Mutta minähän olenkin jousimies, jota kiinnostaa kaikki saavuttamaton :)
... oi voi. Taidankin sitten olla tämän planeetan ainut, helposti miellytettävä immeinen... *sniisk*
Itellä melkein sama homma. Onneksi tajusin lopulta tulla ulos, eikä tarvinu salailla enään mitään. Itellä ainaki helpotti homma ku tuo "kulissiheterous" jäi pois. Saa olla ihan oma ittensä.
Jos nyt en aivan väärässä ole, niin homoseksuaalisuus tarkoittaa juuri sitä, että pitää samaa sukupuolta olevista :) Jos siis fantasioit runkatessasi miehistä, sanoisin kyllä, että olet homo tai biseksuaali.

Itse olen tiennyt jo useamman vuoden olevani homo. Myöntäminen itselleni vei kauemmin aikaa kuin huomaaminen.

Veikkaisin, että tuo "ei ikinä enää" -ilmiö liittyy yksinkertaisesti meidän miesten fysiikkaan - yleistäenhän naiset voivat saada useita orgasmeja yhdynnässä, miehet vain yhden. Tietysti yksilökohtaista vaihtelua on, etenkin tuon voimakkuudessa. Pointtina kuitenkin siis, että kyllä minullakin runkkaamisen jälkeen "jano sammuu" - tullakseen taas jonkin ajan päästä uudelleen.. :-) Olen muuten kuullut useamman heteronkin sanovan, että aktin jälkeen ei todellakaan kiinnosta vähään aikaan.
Jani: Olet homo. Mitä nopeammin hyväksyt itsesi sitä parempi. Minun mielestäni on normaalia ajatella omaa sukupuolta olevia runkatessa, mutta minun mielestäni on myös normaalia olla homo. Monet meistä ovat läpikäyneet saman vaiheen kuin sinä. Mutta sitten pääsimme yli siitä katumuksesta...Tervetuloa joukkoon!