Poikaystävä kateissa

Hei

Oletko nähnyt poikaystävääni? Sellainen mukava, minun silmissäni maailman kaunein poika jonka ääni saa sydämeni sykkimään kiihkeästi. Hänen puheensa ovat kuin kultaa korvilleni, kuin kevät-tuulen hiljaista huminaa aamunkasteen kostuttamassa metsässä. Hänen silmistään näkee ilon, tyytyväisyyden, rakkauden ja sykkivän lämmön joka koskettaa minua syvältä.
Hänen ihonsa maistuu herkulliselta, tuntuu pehmeältä ja näyttää kauniilta. Hänen huulensa ovat kuin vaahtokarkki, pehmeää ja makeaa. Sormien kosketus saa minut tärähtämään nautinnosta. En saa koskaan tarpeeksi hänen olemuksestaan. Haluan jakaa yhteisen elämän, hellin kosketuksin, halauksin ja suudelmin.
Jos olet nähnyt poikaystäväni, muista hymyillä hänelle sillä hän on sen ansainnut.

-Mikko
olen kirjoittamassa artikkelia miesten välisestä rakkaudesta.
saanko siteerata viestiäsi esimerkkinä ja mainita lähteen? olli stålström
Juu, mä näin sen kans aamusti, ennenkuin lähdin töihin...
Hymyilen sille illalla, kun taas nähdään. :)
Kerron kuinka mahtavaa on, ettei hän ole minulta kateissa!
KAWAII!!

(kawaii = "Oi kun söpöä!", Japania.
Japanilaisten pikkutyttöjen ehdoton lempisana ;)
Olishan se fiksua jos te vapaat miehet edes viitsisitte laittaa mailiosoitteenne, että edes joku voisi teille kirjoitella.
Yrttäisitte edes olla kerrankin rohkeita ;)
En mä sun poikaystävästä kyllä tiedä (tosin toivottavasti sellaisen löydät), mutta mun istuu tossa tuolissa ja mä rapsuttelen sitä välillä ja se mua ja sit meillä on kivaa. :-) Ja se on komeakin vielä. :D

--Pikku Puumaeläin
Joo, kertokaa jos näätte munkin. En kyl tiedä et sellasta mulla on, mutta jos vaikka oliskin:)
Toi oli tosi IHANASTI kirjotettu... oispa mullaki sellanen ihminen mut mul on nii huono tuuri yleensäkkin että en edes löydä ketää! mulle saa kaikki kiinnostuneet mailaa miel. iältään 17-25. mun mielestä ois ihanaa löytää oma kulta, mut on ilmeisesti tuomittu olemaan yksin aina *sniif...nyyh!!!!* täytyy kai odottaa vaa että joku ehkä huomaisut mut löytää sieltä tutun turvallisesta kulmasta minkä kaikki tuntee...

Ei voi muuta sanoo tosta lukemastani viestistä että paremmin sitä ei enää voisi sanoa....
toivotan kaikille oikein hyvää loppu kesää ja hyvää alkavaa syksyy

p.s kirjotellaan ja katellaa asioita...
RAKKAUDELLA Johny
Kauniita ajatuksia ja lämpimiä tunteita, niillä on hyvä lempeästi itseään hyväillä, kun kaipaa sitä rakkaimman läheisyyttä ja hellyyttä. Mikäs sen ihanampaa olisi kuin saada se elämän prinssi, kauneimmista kaunein rakastettu, täydellisyyden perikuva.
Toisaalta, sitähän ei koskaan tiedä milloin aika on kypsä ja se oma rakas kulman takaa vastaan kävelee. Kenties hän on jo vierelläsi...

Oli niin tai näin, avoimin mielin kohti tulevaisuutta ja rohkeutta sekä uskallusta peliin ja johan elämä hymyilee. Positiivisuus on pop!

Hyvää alkavaa kouluvuotta niille joilla se on alkanut ja muillekin hyvää loppuvuotta. Toivottavasti törmäilemme :-)

-Mikko