Lesboille menomestaa

  • 1 / 14
  • Lesboliisu
  • 17.9.2002 16:44
Moro vaan!

Missäköhän lesbot nykyään käy "bailaamas" kun toi Pore meni kii? Joskushan lesbot käytiin tuol Mamas mut eipä siel taida enää kukaan juurikaan käydä :( Onks jotain mestoja muita? Herkku?
  • 2 / 14
  • kiimaliisa
  • 17.9.2002 16:59
herkku on se pakollinen vaikkei musa parasta olekaan.
mut kiva bailaa homokamujen kanssa joskus. =)
Niin... Herkussa ne tuopit ovat lennelleet viime aikoina...valitettavasti...
Ei millään pahalla lesboja kohtaan...Tunnen monia mukavia lesboja, mutta jostan syystä nuorista viehättävistä lesbonaisista noin 50% muuttuu kännispäissään räyhääviksi hormonihirviöiksi neljääkymmentä lähestyessään... Ja näille muutamille lesbojen maineenpilaajille pitäisi saada ikioma suljettu osasto jonnekin syvälle maan alle...tai vaihtoehtoisesti maata kiertävälle radalle... Sitten homot ja lesbot voisivat taas juhlia yhdessä hymyssä suin pelkäämättä lenteleviä tuoppeja, eikä tarvittaisi sen kummemmin omia paikkoja molemmille...
niin..pakko ite lepakkona myöntää et tiedän itekin naisia
jotka parin kaljan jälkeen on kaikkea muuta ku viehättäviä.
silti en ala yleistämään mitään..onneksi ite oon saanu
kiertää ja välttäny kaikki tappelut ja aina on hauskaa ollu
  • 6 / 14
  • Hompsukka
  • 18.9.2002 14:31
No kyl meissä homoissakin on noita iljetyksiä. Homoissa se viina yleensä korvataan huumeilla (se kun on niin trendikästä) ja sit mennään pupilit laajoina ja törmäillään millon kehenkin ja millon mitenkin. Eli en kyllä menis nyt lespoja plekästään syyttelemään. Mielummin viinaa kuin huumeitten sekottamia nappipäitä :(
Olen joskus ihmetellyt noita juttuja "homojen huumeidenkäytöstä", itse kun en tunne/tiedä juuri ketään. Mutta kerran sitten sain kuulla, että _minua_ oli joku epäillyt napin napsijaksi. Ja siihen riitti pelkkä usein toistuva energinen humalatila ja sekoilu (kuuluu osaksi luonnettani) sekä "epäilyttävässä porukassa" hengailu! Ikävää se, että minusta oli tehty aivan aiheetta ja ilman mitään todisteita huumeiden käyttäjä. Ja kun tietää minkälaisia juoruämmiä osa (homoista) on ja miten juorut paisuu, niin ehkä mä olen jo heroiiniä piikittävä narkkari joidenki mielestä! ;-) Eli ei pidä uskoa ja vetää omia johtopäätöksiä kaikesta siitä, mitä kuulee ja näkee, ja varsinkaan kertoa niitä eteenpäin mehevinä jouruina!
mä oon kyllä sitä mieltä et niin meistä naisista kuin miehistä
löytyy niitä räyhääjiä.
ja mukavahan se on kun voi bailaa sekasin baarissa- itellä
on paljon homokavereita ja ihanaa et saan heidän kans
viettää iltaa ees siellä herkussa.poreen kun harva homo
kamuni lähti(yllätysyllätys) eikä sillä paikalla väliä kun kaikki
lähtee kuitenkin itestä ja asenteesta. hauskaa voi olla missä
vaan =)
Hei!

Nyt kaikki LESBOT ja biNAISET/TYTÖT DTMn perjantaina 27.9!!!!!!!!
Lesbopaikkojen ongelma tuntuu olevan se, että lesbot käyvät niin vähän ulkona ja piirit ovat niin pienet, että monet kyllästyvät nopeasti. Nallekin aloitti lesbopaikkana, mutta joutui pian laajentamaan asiakaskuntaansa homoihin että pysyisi pystyssä. Pore taas oli ilmeisesti liian suuri niin pienelle asiakaskunnalle, ja kun paikalle tulleet homot ja vanhemmat lesbot loppuvaiheessa tuupittiin tylysti ulos nuorempien lesboasiakkaiden toimesta, ei ihme ettei paikka kannattanut pitkään.

Jos halutaan puhdas lesbopaikka, sen pitäisi kai olla pienempi, suunnilleen nykyisen Roomin kokoa. Uuden DTM:n naistenillat ehkä tuovat jotain vaihtelua lesboillekin.
  • 11 / 14
  • ray of light
  • 3.10.2002 19:16
mun mielest pitäis saada niin yleisii klubei mut varsinki lesbo/homo klubei mihin pääsis virallisesti alle 18 vuotiaat. esim. alakertaan alle 18 v ja ylös missä on anniskelulupa tai toistepäin whatever. on tosi paskaa kuulla tyyliin *joka viikko* et joo, kuulix et se ja se bändi tulee keikalle/nyt ois setan bileet jossain ja ite ei pääse sisälle. ite en ees viiti mennä kärkkymään etuovelle koska tällä pläsillä ei todellakaan pääse sisälle. pitäis olla "matalankynnyksen" paikkoi muillekin kuin päihteittenkäyttäjille...
Äh, odottele vain rauhassa sitä 18 cuoden maagista ikää, kyllä se sieltä tulee.
  • 13 / 14
  • ray of light
  • 4.10.2002 16:26
täst vois tehä isommanki numeron mutta lyhyestä virsi kaunis tjn...nii että mix hetskut "voi iskee jokaisissa bileissä" ja lesbot/homot ei?öö..koska hetskuja on suurinpiirtein kaikkialla ja homoja ei näy missään..jote turha on periaattees käydä ees keskusteluu mix homot tahtoo "isoina" naida koko ajan jos ei kerran nuoruudessa saa kasvaa muiden tahtiin samaan aikaan...[heh, toivottavast joku tajuu ironiaa...] eli mix pitäis venata et on 18 v. ja tutustuu laillisesti muihin meikäläisiin jos hetskut ei tee samaa...et turha ees koittaa tällä menolla tehä maailmasta tasavertane paikka *kaikille*...[joo...tiiän että tuskinpa se sielunkumppani löytyy baarista mutta sitä kautta vois päästä "porukoihin" sisälle...]
Moi te nuoret lepakot

laittakaa nettiin ilmoitus, setan lehteen ilmoitus, käykää setan jossain "ryhmis", urheilemassa, harrastamassa jne, kyllä niitä ihmisiä löytyy. Ei baareista mitään löydy, enkä kyllä ihmettele enää yhtään nuorten lepakoiden (juuri 18v täyttäneiden) tyyliä baareissa kun ovat raukat joutuneet elämään selipaatis sinne saakka.

Totuus on kuitenkin, se suuri rakkaus löytyy jostain, mutta tuskin se baarista löytyy. Ulos, silmät auki eikä mitään etsintää päälle, kyllä se vastaan tulee.