Valitusvirsi

  • 1 / 4
  • Kosti-71
  • 13.11.2002 11:47
Miks kukaan ei tykkää miusta silleen kuin mies tykkää miehestä. Kuulostaako lapselliselta?

Missä vika???
-käytän hyvin harvoin alkoholia
-en ole ole mikään adonis (169/79)
-olen ehdottomasti luotettava ja rehellinen
-onko 31v liian vanha???
-haluaisin luopua jatkuvasta ravintoloissa ramppaamisesta ja jäädä vain kotiin katsomaan illan pitkää elokuvaa, oman kullan kainalossa
-menneisyys se on minullakin, josta en ole ylpeä, mutta jota en osaa katua, mutta jonka haluaisin jättää taakseni ja aloittaa uuden elämän
-vai onko tämä Hesa väärä paikka etsiä omaa uskollista ja luotettavaa kumppania

Uusia ystäviäkin kaipaisin. Vai perustetaanko toivottomien yksinäisten klubi??? http://Kosti-71.city.fi

Jos tämä kuulostaa naurettavalta, se saattaa olla sitä. Mutta jos tunnet edes hiukan sielujen sympatiaa, ota yhteyttä.
  • 2 / 4
  • Antti
  • 13.11.2002 17:45
Joo ei ole naurettavaa. Luulen, et aika moni tuntee noin. Mäkin tuntisin, ellen viihtyis itseni seurassa.

Mihin mä haluisin puuttua kun puhutaan ystävyydestä on se, että...

- sana ystävyys on RAISKATTU moneen kertaa. Ystävyys ei mun mielestä tule parin vuoden tutustumisen jälkeen vaan vaatii pitkäaikaisen prosessin. Mulla esim. on kaksi ystävää, jotka molemmat ovat tuttuja hiekkalaatikolta
- mä haluisin kategorioida nämä suhteet...
1. ystävät
2. kaverit
3. tutut
4. hyvän päivän tutut
5. kundit joiden kanssa heitetään läppään kun joskus radal tavataan.

Noi ystävät jo määrittelin. Kaverit on sit jannuja jotka ovat sun mukana arkipäivässä ja joita sä tapaat eri merkeissä...sä hengailet niiden kans ulkona ja nämä suhteet sit mahd. syventyvät ystävyydeksi. Tutut on kavereiden kavereita jotka sä tunnet mut joiden kans sä itse et ole aktiivisesti yhteydessä. Hyvän päivän tutut taas kavereiden kavereiden kavereita jne....

Mut ystävyys ei ole itsestäänselvyys vaan sen eteen täytyy tehdä töitä. Ystävyys voi syventyä jossain vaiheessa suhteeksi.
  • 3 / 4
  • Kauris
  • 13.11.2002 23:21
Kosti: Kokeile ulkomaalaista, esim virolaista tai venäläistä. Kokemuksesta voin sanoa, että vaikka naama ei itsellä olisikaan erikoinen, voi eksoottisuus viehättää heitä. Mitä jos menisit Tallinnaan viikonlopuksi?
  • 4 / 4
  • Mictrone
  • 22.11.2002 16:46
Jaa että missäkö vika, no itse olisin voinut vioitella monet asiasi tekstissäsi, mutta ei kaikki (onneksi). Joten ehkäpä voit löytää jonkun, mutta ehkäpä et. Varaudu elämään yksinkin, niitäkin eläjiä maailmaan mahtuu, vaikkei ne välttämättä sitä haluaisikaan.