Parisuhteen rekisteröinti

  • 1 / 9
  • Willle
  • 19.10.2002 1:25
Laitoin juuri äidille (luulee mua heteroksi) kutsun rekkaribileisiin emaililla. Pliis tsempatkaa mua jos palaute mutsilta on negatiivista ja muutenkin. Täytyy myöntää, että pelottaa ihan suunnattomasti. Kiitos jo etukäteen... ja tsemppiä kaikille!
  • 2 / 9
  • Druusi
  • 19.10.2002 3:52
*onnittelee*
*pitää peukkuja pystyssä ja kaikkia mahdollisia sormia ristissä hyvän tuurin aikaansaamiseksi!*

Toivottavasti kaikki menee hyvin! :-)

--Druusi Puumanen, iloisesti hengessä mukana!
  • 4 / 9
  • Äidin poika
  • 20.10.2002 12:28
Kai mainitsit kutsussa, keiden juhlasta (ja minkälaisesta) on kyse? Olisi kiusallista, jos koko homma tulisi hänelle yllätyksenä vasta juhlapaikalla.

Tunnet varmasti äitisi paremmin kuin kukaan meistä. Jos hänelle kuitenkin valkeaa vasta paikan päällä juhlien idea eikä hän ole osannut odottaa koko tapahtuman luonnetta: äitisi pahoittaa mielensä ja samalla sinunkin juhlatunnelma hienossa tilaisuudessa kyllä rojahtaisi varmaan melko notkahduksen alaspäin.
  • 7 / 9
  • Kokuma
  • 26.10.2002 19:37
Toivottavasti äiti ei tosiaan tajunnut tilaisuuden luonnetta vasta paikan päällä, ja saanut järkytyksestä johtuvaa sairaskohtausta ._.

Kyllä Willie varmaan kertoo meille miten kävi.
  • 8 / 9
  • Wille
  • 28.10.2002 7:36
Sain vastauksen vasta eilen illalla sähköpostilla, mutta näköjään hyvin meni :)

Kommentteina tuli:
* hieman järkyttynyt
* oli aavistellut jo
* hyväksyy valintani, mutta toivoo, että harkitsen vielä
* ei pidä saarnoja
* tulee juhlaan

Juhlathan on siis about kuukauden päästä mutta näin alkureaktiona siis aika hyvä?! No itse olen ainakin ihan tyytyväinen...

Kiitti kaikille kun piditte peukkuja ;)