Relationships are evil!

No niin, elikkä kertokaapa mitä mun pitäis tehdä;

Harrastin juhannuksena elämäni parasta seksiä varatun miehen kanssa. Hänen poikaystävänsä oli mukana. Meillä oli (ainakin uskon niin) todella kivaa yhdessä ja tapaamme uudestaankin (siis tän miehen kanssa, ei poikaystävän). Asumme eri kaupungeissa. Nyt olemme viestitelleet ja olen aivan ihastunut ko. mieheen. Argh! Ja uskon että ilman sitä poikaystävää meillä voisi olla jotain muutakin kuin seksiä...

Please ottakaa kantaa..!
Kyllä sun on nyt vaan kunnioitettava näiden kahden suhdetta ja maltettava mielesi! Jos tuo pari haluaa olla uskollinen toisilleen, et voi yrittää siihen väliin tunkea väkisin. Kolmen leikki on sitten asia erikseen, jos kaikki sitä haluavat. Ilmeisesti noilla kahdella on jo olemassa oleva vakava suhde ja sitä on kunnioitettava. SänkyLEIKIT eivät saa koskaan horjuttaa oikeaa suhdetta.
"Joka leikkiin ryhtyy, se leikin kestäköön".
Hmm.. he eivät ole uskollisia toisilleen. He harrastavat irtosuhteita puolin jos toisin. Juhannuksenakin istuin sen sylissä ja oltiin käsikädessä ja ton tyylistä. Arrrgh. Enkä nyt yritäkään väkisin päästä heidän väliinsä.. eihän sitä koskaan tiedä.. Mitä haittaa siitä voi olla jos kerron hänelle että olen ihastunut ja tiedän että hän seurustelee?? Aion kertoa sen face-to-face, enkä suinkaan tekstiviestin kautta!
Hmh.. mun on pakko olla taas inhottava realisti ja kysyttävä sitten tätä:

Jos kerran tiedät, että ne kummatkin hyppii ties kenenkin sängyssä, niin haluaisitko sitten itse alkaa sellaisen ihmisen kanssa seurustelemaan, joka sullekin voisi tehdä tuon? :-P
Missäänhän ei tietenkään sanota, että sellaista tapahtuisi varmasti, mutta itse olisin ainakin sellaisesta hieman huolissani.
Niin, siis kaikki homomiehethän ovat tunnetusti huoria. Aluks vois tuntua oudolta, mutta kyllä mä sen kestäisin, koska tiedän että aina löytyy parempi. Rakkaus on rakkautta. Seksi vaan seksiä. Enkä tarkota että olisin nyt "rakastunut", ihastunut vaan..
  • 6 / 16
  • ray of light
  • 27.6.2002 22:45
siis sä et taho sen kaa "syvällistä" suhdetta aka seurustelusuhdetta vaan pelkkää seksii? mikä toi yleistys oli et kaikki homo miehet?? no ei kyl ainaka kaikki lesbo naiset...
Siis, ei. Mä haluan seurustelusuhteen, mutta mikäs siinä jos on aktiivinen sängyssä ja ottaa "vierailevia tähtiä" mukaan? Molemmat omasta tahdosta, tietty. Tunnen monia homoja jotka seurustelevat ja harrastavat seksiä kimpassa ja erikseen muiden miesten kanssa.

>mikä toi yleistys oli et kaikki homo miehet?? no ei kyl ainaka kaikki lesbo naiset...

Heh. Siitä me just tänään erään lesboystäväni kanssa kekusteltiinkin, kuinka erilaisia homot ja lesbot ovat, kun kyseessä on seksi ja seurustelu.
  • 8 / 16
  • ray of light
  • 28.6.2002 0:35
jokaine elää miten elää...mut eix tohon sit päde et kaikki miehet (niin hetskut, bit ku homotki)...ja se ei pidä paikkansa et KAIKKI miehet ois sellasii aka siin ei oo kyse mun mielest homoudesta vaan halusta...
Sä et nyt tajunnu. Monet mun tuttavat ja tuntemattomat on sanonut että kaikki heidän tuntemansa homot harrastavat seksiä paljon, eri ihmisten kanssa. Ja että kaikki homot ovat huoria. Homot ovat seksuaalisia eläimiä, näin sanoisin [ja mitä pahaa siinä on???].
Juu, ei johdu homoudesta tai muusta seksuaalisuudesta.

Se johtuu halusta elää hedonista, nopean tyydytyksen ja vaihtelun virkistämää kertakäyttö-pintaliito-ulkokultaista-elämää, vailla mitään sitoumuksia ja ilman tarvetta panostaa ja ANTAA tai rakentaa jotain kestävää. Valitettavasti moni homo 'ajautuu' tällaiseen käyttäytymiseen. Siksikin homous onkin valtaväestön keskuudessa niin halveksittua. Toiminta paistaa niin räikeästi läpi. Yksi syy on tietysti yhteiskunnan syrjäyttävä asenne homoja ja varsinkin homoliittoja kohtaan. Toivottavasti tämäkin asia muuttuu parempaan suuntaan myös asenteellisella tasolla, nyt kun laki jo saatiin muuttumaan.

Mutta ihan kaikki homot eivät kuitenkaan ole huoria. Yleisestä linjasta poikkeaminen vaatii kuitenkin tosi vahvaa selkärankaa. Minä ainakin tunnen tosi usein olevani poikkeava ihminen poikkeavien joukossa. Vähemmistön edustaja vähemmistössä. Mutta so what, minä ainakin toimin niin kuin itse katson ainoaksi oikeaksi tavaksi toimia. Toki täytyy myöntää, että kiusauksiakin on ollut ja joskus olisi ollut vientiäkin...mutta kun pysyy ITSELLEEN tiukkana, niin se jos mikä kasvattaa itsekunnioitusta ja -tuntoa. Pystyin tekemään oikein! En antanut haluilleni valtaa! Luovuin jostain suhteen kasvattamiseksi! Ajattelin enemmän rakkaintani, kuin itseäni! Me on tärkeämpi kuin minä.

No enpä nyt taida alkaa enempää saarnaamaan, mutta välillä on hyvä itse kunkin pysähtyä miettimään, että kuinka paljon hyvää oikeasti saavutetaan itsekkyydellä ja kuinka paljon sitä voisi saada jakamalla ja antamalla.
"Anna, niin sinulle annetaan..." tai "Kohtele muita, niinkuin haluaisit itseäsi kohdeltavan"

Antoisaa kesän jatkoa itse kullekin :)
  • 11 / 16
  • ray of light
  • 28.6.2002 15:30
Zeppe, asiaa!!!

Ja viäl toho et se on itsekunnioitusta parhaimmillaan ku osaa hallita omia halujaan. enkä tarkota vaan seksuaalisia, vaan myös esim. omalla kohallani tupakkaa. aina joskus tulee sellane olo et ei prk nyt on pakko saada röökii mut se ei oo mulle hyväx joten kun hokaan sen pääsen sen "himon" yli. ja syön esim. mässyy tjn muuta mist saan mielihyvää...en sitte tiiä miten hyvää se on omalle mielelle/keholle/sielulle jos hyppää joka toinen päivä eri tyypin kanssa sänkyyn...
Tuota juuri tarkoitin, Zeppe. Mutta monet homotuttuni ovat huoria ja ovat sitä mitä mieltä että kaikki ovat. Eikä se ole välttämättä paha asia.

Sitä paitsi sanovathan heteronaisetkin monesti että (hetero)miehet ovat sikoja.
Kiva kuulla olevansa huora... ja pelkästään sen takia että on homo!
eihän tässä ole seurusteltu kuin kohta vuoden päivät!
ja 100% uskollisena!

No mitäs tarjotaan? Alle 5:n snt. en lähde! =))
Missä kulkee teidän mieletänne huoran raja? 1 uusi kumppani per vko, kk, v? Sanoisin itse että jos on useampia panokavereita kuin 1 per 2 viikkoa niin sitten on huora. Mut lasketaanko runkut mukaan?
Niinpä. Mikä on huoraamista homomaailmassa? Se luultavasti, jos elää vakkarisuhteessa ja käy kuitenkin vieraissa naimassa ja ottamassa poskeen. Ja onko huoraamista jo se, että harrastaa useampia ja mielellään aina uusia suhteita, mutta on muuten sinkku. Entä onko huoraamista jos parisuhteessa oleva käy puistorunkuilla tuntemattomien kanssa? Eli onko kimpparunkkaus vain kivaa sallittua leikkiä vai jotain vakavampaa. Joskus miettii missä se raja kulkee...