Ensirakkauden kosketus

  • 1 / 7
  • Mik-ko
  • 29.3.2002 8:21
Hei vaan kaikki

Haluaisin kuulla että milloin koit ensirakkautesi? Kuka se oli, koulukaveri, työnantaja? Mihin pääsit asiassa, vai pääsikö juttu mihinkään? Kerroitko tunteistasi ja jos, niin miten?
Onko kenenkään kohdalla ensirakkaus johtanut pitkäaikaisempaan suhteeseen vai onko ne jääneet vain ensirakkauksiksi?
Kerro ihan mitä tahansa ensirakkaudestasi niin uteliaan mieli rauhoittuu :-)

-Mik-ko
  • 2 / 7
  • Hiiruli
  • 30.3.2002 2:28
Hihiii =)

Mun ensirakkaus... hmmm ... en voi sanoa ensirakkaus, mutta käykö ensi-ihastus?

Mun ensi-ihastus oli samalle luokalle vaihto-oppilaana tullut urheilijanuorukainen. Elettiin vuotta kahdeksankymmentä ja jotain, olin yläasteen 8 luokalla ja meitin luokalle tuli vaihto-oppilaana tämä kilpajuoksija poika. Mä ihastuin ensisilmäyksellä tähän kiinteäkroppaiseen lihakksikkaaseen ja iloiseen poikaan, joka oli jatkuvasti oikea ilopilleri.

Mutta kuten arvata saattaa, ei siitä mitään koskaa koitunut, salaisia kuvitelmia ja unelmia kylläkin.

No, muuten koko tapaus meni sotkuksi, yläasteen aikana kun tapahtuu kaikenlaista ja jouduin (jälleen kerran) kiusatuksi ja tämä unelmieni poika siinä oli mukana. Oli kova kolaus todeta salaa rakastamansa ihmisen osallistuvan koulukiusaamiseen niin paljon. En sen jälkeen ole pojasta kuullut. Ehkä hän aikuisena tajuaisi tilanteen, mutta silloin, tuskin.

Seuraavan kerran pystyin osoittamaan tunteeni toista ihmistä kohtaan vasta vuosia myöhemmin, taisin olla 24 vuotias.....

-H
  • 3 / 7
  • Ossi
  • 30.3.2002 20:56
Mik-ko teki sen verran mielenkiintoisen tehtävän, että minun pitää siihenkin kommentoida, vaikka mielestäni lähes jatkuvasti kirjoittelen mielipiteitäni ranneliikkeeseen.

Nykyiseen kaveriini en ole mielestäni ollenkaan ihastunut, vaan eräänä toukokuun päivänä tunsin olevani korviani myöden häneen rakastunut.

Kyselen muiltakin, oletteko huomanneet olevanne homoja jo pikkulapsena?

Silloin kun menin kouluun, silloiseen kansakouluun, tunsin ensimmäisen ihastukseni toiseen poikaan. Hän oli toisella luokalla, siis vuotta vanhempi kuin minä. Jo silloin ihailin häntä salaa. Hänen loistavaa taitoaan pelata jalkapalloa ym.
Ajattelin jopa millaiset sukupulielimet hänellä oli. En koskaan kehdannut edes mennä yhdessä hänen kanssaan silloiseen poikien käymälään, vaan tieten tahtoen yritin välttää näitä tilanteita. Koko kouluajan kuitenkin kävin koulua hänen kanssaan.
Ihailin muitakin komeita miehiä ja poikia kuten useimmat ”terveet” pojat tekevät. Aikuistuttuani minun ja ihanteeni tiet erosivat. Hän meni naimisiin toiselle paikkakunnalle ns. kotivävyksi. Lapsia hänellä on useita ja vaimo. Hän kuoli äkillisesti nopeasti levinneeseen syöpään joitakin vuosia sitten. Surin hänen menetystään kuten läheistä ystävää.
Tapasin hänet eräillä kesäjuhlilla sattumalta olutteltassa vuotta ennen sairastumistaan. Silloinkin tunsin voimakkaana meidän välisen hyvän ilmapiirin.
  • 4 / 7
  • aemkey
  • 30.3.2002 22:58
Heh, en tiedä voiko puhua ensirakastumisesta mutta muistan varsin hyvin ihailleeni erityisen voimakkaasti yhtä tiettyä jääkiekkovalmentajaani, no. 20-30 v KOMEAA ja UPEAA miestä ja hänenlaisiaan miehiä esim. uimahallissa. Itse olin n. 7-9v, tiedän tämän melko varmasti koska 10v vanhana pelasin jo aivan eri valmentajien joukkueessa ja hän oli sentään ensimmäinen valmentajani kun aloitin jääkiekon ko. ikäisenä. Heh, voisin jopa yhä sanoa missä hän silloin asui.....
Samaan aikaan ajoittuu myös jännä sattuma että menen kouluun vastaan erästä poikaa kouluun (itse olen 1. luokalla ja hän toisella.) Kävimme samaa koulua ja pelasimme jalkapalloa samassa joukkueessa vaikka emme edes asuneet samalla suunnalla, emmekä käsittääkseni olleet ystäviä noin muuten. Tämänkin ajoitus on melko varma koska hän on vuoden minua vanhempi ja silloisessa koulussamme oli vain eka- ja tokaluokkalaisia. Miten tässä kävi en muista mutta ainakin ainakin vaihdoimme koulua kolmannella luokalla, todennäköisesti eri kouluihin erilaisten asuinpaikkojemme vuoksi.
Ensimmäisen "eroottisen" ihastukseni oikeastaan ainakin tunnustan löytäneeni vasta ammattikorkean aloitustilaisuudesta rehtorin ylipitkän tylsää puhetta piristäessäni yleisön bongailulla. Ja yllätys yllätys päädyimme hänen kanssaan samaan koulutusohjelmaan ja samalle luokalle :D jossa vietimme neljä iki-ihanaa vuotta, koulussa ja viihteellä.... Mutta ikävä kyllä voin sanoa että ihastus jäi ainakin pääosin toispuoleiseksi :)
Mullapa onkin juuri ensi-ihastuminen saman sukupuolen edustajaan meneillään!

Tää poika on ollut samalla luokalla jo ekalta luokalta, mut vasta kasilla aloin kattoo sitä toisin. En ois ikinä uskonu rakastuvani just siihen (tai poikaan ylipäänsä). Mä luulen, et sekin on homo tai ainakin bi, mut on vähän vaikee tehä mitään. Mä en tiiä miten pitäis lähestyy sitä. Ehkäpä se tietää et mä oon kiinnostunu siitä.

Mut hei, antakaapa vinkkejä et siitä syntyis jotain!
  • 6 / 7
  • Kerkko
  • 12.6.2002 23:53
Joo, se oli armeijassa. Kyllä, olen käynyt sen laitoksen läpi, tiedän että moni homo on. Se jätkä ei ollut edes samassa rykmentissä, mutta ne katseet oli pitkät ja kuumat. Ei koskaan päästy kymmentä metriä lähemmäs toisiamme silmäilemään, mutta aina kun nähtiin tuijotettiin. Ihan varmasti molemmat oli rakastuneita, mutta voi hitto. Mistähän sen jätkän voisi kaikkien vuosien jälkeen jäljittää.
  • 7 / 7
  • Lörppä
  • 13.6.2002 12:10
Hei kaikki urheat veljekset!

Minua on kauan askarruttanut onko muilla pareilla samanlaisia "ongelmia" kuin meillä. Pitäisikö vain toisen (minun) olla naisellisempi puoli, tarkoitan nimenomaan seksiä, sillä mieheni haluaa vain pamputtaa minua, kun taas minäkin haluaisin välillä päästä selkään? Olisi kiva jos kertoisitte omia kokemuksianne vastaavista tilanteista. Kirjoitelkaa...