Hyvä paikka tutustua toiseen mieheen.

Mielestäni Biltema on hyvä tapa tutustua toisiin miehiin. Likkeessä käy paljon uskomattoman komeita miehiä eri ikäisiä ja näköisiä.
Useimmiten voi hyllyjen välistä bongata sopivan tyypin jolta voi kysellä neuvoja.
Hyvät neuvot ja miksei muutkin tulee useimmiten mukaan. Koittakaahan onneanne tai menkää vain muuten seuraileen.
  • 2 / 13
  • GT Turbo
  • 20.9.2002 16:58
Kyllä, siellä on hyvännäköstä sakkia. Vaan en ole vielä homppeleihin törmännyt, en edes sellaisiin jotka vilkaisisi takasin.
  • 3 / 13
  • Findjbear
  • 17.10.2002 3:18
Mielestäni jokainen paikka taikka kohta on hyvä tutustua toiseen, jos toinen vain on kiinnostava.
Itse olen monesti pysäyttänyt mielenkiintoisen näköisen ihmisen ja kertonut mitä ajattelen hänestä. Jos kiinnostus jälleennäkemiseen on ollut suuri, olen antanut hänelle käyntikorttini ja kertonut, että voi ottaa yhteyttä, jos hän on kiinnostunut.
Hyviä paikkoja on ollut suuret automarketit viikolla ilta-aikaan sekä viikkonlopuisin.
Monesti olen ollut kahvilla taikka "kaljalla" jonkun todella mielenkiintoisen henkilön kanssa.
Aina ollessaan itse rehellinen ja avoin saa vastaansa aitoja tunteita. Aina kannattaa käyttää tervettä maalaisjärkeä.
On ilo tutustua ja kohdata uusia seikkailuja.
Tokihan siellä meikäläisiäkin käy. Mekin bf:n kanssa silloin tällöin. Ainoo vika, että ne Bilteman myymät kamat on yleensä vähä mitä sattuu. heh :)
Hmmm...uskallanko kysyä mutta mihin tarkoitukseen te käytätte Biltema:n tarvikkeita? Mä olen ymmärtänyt että ne myy porakoneita, ruuvimeisseleitä, talttoja yms. järeimpiä tarviketta...
Biltemassa ei kyllä laatutietoisiin miehiin voi törmätä. On se tavara sen verran huonolaatuista että sieltä voi löytää korkeintaan tuulipukuisen vantaalaishomon;)
=) Antti kyseli, että mihin niitä tarvikkeita tulee käytettyä. No lähinnä auto/prätkähommiin. Tosin se Bilteman kama on kyllä sellasta shittiä, että ei sieltä paljon muuta käyttökelpoista löydä kuin esim. ruuvimeisselin kertakäyttöä varten.
Toi oli oikeesti hyvä vinkki. Mä tarviinkin remonttimiestä...pientä asennusta. Sähkömies on tosi tarpeellinen. Voisin lähtee bimboileen sinne...ehkä joku löytys:))
Joo, onhan siellä Biltemassa ihan komeaa silmänruokaakin tarjolla. Vaan älkää vain ihmeessä ostako ainakaan printterin värikasetteja vaikka halpoja ovatkin. Moni on tuhonnut kalliin Canonin, Epsonin ym. tulostimensa sellaisella. Muuten, tosi komeita miehiä löytyy myös kaikenlaisilta messuilta ja muista isoista tapahtumista. Johtuu tietenkin siitä että suureen joukkoon mahtuu aina enemmän niitä namupalojakin mukaan... :-)
  • 10 / 13
  • Ei Biltemalle
  • 18.10.2002 11:21
En ole käynyt tutustumassa miehiin Biltemassa vaan ostanut autotarvikkeita. Tavara on kuitenkin osoittautunut sen laatuiseksi ettei ainakaan minua Biltemassa enää näy.
Autoliimat ovat huonompia kuin paperikaupassa myytävät, polttimet sekundaa ja palavat ennätysnopeasti loppuun, metalliseokset eivät kestä, kumipinnoitteet made in Halpamaa jne. Joten ehkäpä me miehet keksimme ihan toisen paikan tavata :)
AaHoo kirjoitti: Muuten, tosi komeita miehiä löytyy myös kaikenlaisilta messuilta ja muista isoista tapahtumista. Johtuu tietenkin siitä että suureen joukkoon mahtuu aina enemmän niitä namupalojakin mukaan... :-)

Mä oon huomannut saman jutun. Luulen, et yks kriteria miten noita esitteleijöitä valitaan on ulkonäkö - tavara menee paremmin kaupaksi...moni kakku päältä kaunis, silkkoa sisältä...eiks autotkin ole, tai mitkä tahansa kulutustuotteet designin puolesta ihan yes mut käytössä sitten näyttävät todellisen toimivuutensa. Hmm...nykypäivänä laatutavaraa on kait harvinaisuus, mä en tietenkään laske tässä miehiä kulutushyödykkeiksi:)!
Jos silmiään haluaa jossain liikkeessä lepuuttaa, niin ainakin omasta kokemuksesta suosittelen Giganttia. :)

-AXP-