Helluntailiikkeessä skandaalinpoikanen

Tämän päivän Iltalehdessä kerrottiin, kuinka vantaalaista helluntaiseurakunnan entistä miespuolista johtohenkilöä epäillään nuorten poikien seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Tämä työntekijä on nyt erotettu virastaan.

Helluntai-liikkeestä ja sitä lähellä olevista tahoistahan on kuultu varsin vahvaa negatiivista suhtautumista mm. homoja kohtaan, ja tällaiset nuoriin poikalapsiin kohdistuvat tapaukset kovin helposti niputetaan suoraan homouteen liittyviksi asioiksi, vaikka pedofilialla ja homoudella ei mitään yhteistä toistensa kanssa olekaan.

Yhtä kaikki, tilanne on varmasti ahdistava tietysti uhrejen osalta, mutta myös helluntailiikkeen sisällä olevien homojen keskuudessa. Entistä enemmän ahdistumista ja "kiinnijäämisen pelkoa" on varmasti luvassa näissä ihmisissä.
  • 2 / 7
  • Kokuma
  • 12.9.2002 12:23
Jos ne alkavat syyttämään nuoriin poikiin sekaantujaa homoksi, niin se on niiden oman ongelma.

Eiköhän kohta joku homovaikuttaja anna mediassa lausunnon, että pedofilia ja homoseksuaalisuus ovat 2 eri asiaa, aivan samaten kuin pesäpallo ja pesäpallomailalla mummojen huitominen ovat 2 eri asiaa. (Eh...johan oli vertaus...)

Mutta, kuinka monta % vanhoista nuoria poikia himoitsevista miehistä on heteroja?
Ei varmaankaan sen enempi, kuin vanhoista pikkutyttöjä himoitsevista miehistä on homoja.

Vanhoilla homomiehillä, ainakin osalla, on jonkinlainen fetissi nuoriin poikiin.
Ei ehkä ihan 'sakkotavaraan', mutta alle 20-vuotiaisiin kuitenkin.
Tosin jotkut nuoret pojat eivät laita sitä lainkaan pahakseen *virne*
  • 3 / 7
  • kide
  • 16.9.2002 15:32
Hui! Mä oon vasta 20 ja mulla on jo nyt tollanen fetissi alle kakskymppisiin poikiin! Onko mulla tulevaisuutta...?
:)
  • 4 / 7
  • ynähdys
  • 16.9.2002 19:24
Setassa ollaan tätä nykyä hipi hipi hiljaa siitä tosiasiasta, että tällä haavaa voimassa olevaa 1.1.1999 voimaan astunutta seksuaalirikoslainsäädännön uudistusta valmisteltaessa Seta voimakkaasti tuki ehdotusta suojaikärajojen laskemisesta viiteentoista vuoteen. Rajan jäätyä kuuteentoista vuoteen on Setan neideiltä saanut käsilaukusta päähänsä, jos on asiasta muistuttanut.
  • 5 / 7
  • Kokuma
  • 16.9.2002 20:45
Vihjaatko että tuo helluntai-setä olisi ollut myös SETA-setä (vaikka niinkuin toiselta henkilöllisyydeltään)? :D :D
Kaverini kun teiniaikoinaan muutama vuosi sitten soitti Setasetälle ja kysyi mm. neuvoa missä nuoret voisivat toisiaan kohdata niin setä olisi halunnut ehdottomasti itse tulla opastamaan kaupungille ja keskustelemaan muutenkin nuorta painavista asioista...
  • 7 / 7
  • Hapatus
  • 9.11.2002 22:11
Turha minusta alle 20 vuotiaiden ihastelusta on ahdistua. Kyllä minuakin söpöt teinit kiinnostavat, kunhan niiltä löytyy a) omaa arvostelukykyä, b) puolustuskykyä ja c) karvaa jalkovälissä.

15-vuotiaissakin sellaisia varmaan alkaa olla, mutta 16v jo paljon enemmän. Vaikea sanoa miten rajan laskeminen vuodella olisi vaikuttanut.

Heterot joskus sanovat, että "tytöt ovat kauneimmillaan 17-vuotiaana". Mitäpä tuota häpeilemään, voisin sanoa ihan samaa pojistakin. :) Tosin kyse on tietysti vain ulkoisesta söpöydestä. Harvan teinin kanssa sitä viitsisi asua yhdessä.