Kuulin vallan erikoisen jutun:

  • 1 / 4
  • Kokuma
  • 26.3.2002 13:26
Hankin itselleni hamsterin kuukausi sitten, liityin paikalliseen jyrsijäyhdistykseen ja aloin roikkumaan heidän kotisivujensa chatissa.

Ensimmäistä kertaa, kun menin sinne, niin kaikki (muut, jotka olivat sitten naikkosia) kysyivät että olenko mies vai nainen.
Vastasin että mies, niin seuraava kysymys tuli kuin tykistä, että: "Oleksä homo vai hetero?"

Olin aivan pihalla, että OK, OK, mitäs tää nyt meinaa?

Typyt sitten selittivät että SUURIN OSA jyrsijöitä harrastavista miehistä Suomessa on homoja.
Olin kalikalla päähän lyöty, että se-le-vä...

Kysyin että mistäs ne nyt sellaista on päätelleet?
Kuulemma homssut tulee jyrsijänäyttelyihin POIKAYSTÄVIENSÄ kanssa :DD

No sehän on mukava! Voinkin löytää itselleni miehen minulle rakkaan harrastuksen parista.
Ekoilla treffeillä varmaankin istumme sitten jossain pienjyrsijänäyttelyn kahviossa ja pohdimme hamstereiden oikeanlaista ruokavalioa ja etuhampaiden säännöllistä leikkaamista *iso virne*

Mutts siis esittäisin kysymyksen:

Onko tämän foorumin lukijakunnassa ketään miespuolista epäheteroa jyrsijäomistajaa?
(Hiirun Molle ei kelpaa ;) Vaikka se varmaan jyrsii paikkoja ihan siinä missä kani ja rottakin :D)

Kukaan ei varmaan edes vaivaudu lukemaan tätä loppuun saakka... *hmmph*
  • 2 / 4
  • minähhh
  • 9.6.2002 20:00
Juu mulla on kaks rakasta hamsteria.:)

tyttö ja poika:)
Ja ollu 9 vuotiaasta lähtien hamstereita.
Että sillee:)
  • 4 / 4
  • Kokuma
  • 10.6.2002 13:54
Nyt kun olen toipunut "Iih söpöä!" kohtauksestani, voin siirtyä asiakysymyksiin :)

Ilmeisesti hamsteriparisi on venäjänkääpiöhamstereita, sillä syyrialaisia ei voi pitää 1 enempää samassa häkissä niiden aggressiivisen käytöksen takia.
Vai ovatko ne sitten kuitenkin syyriksiä, ja niillä on omat häkit?

Tuo oma syyrialais-naaraani täyttää tässä kuussa 5kk, ja ajattelin teettää sillä poikaset alkusyksystä.
Pitää ensin vain saada tarpeeksi halukkaita hamsterin-ostajia/ottajia, kun niitä poikasia voi tulla helposti 8-9.

Minkä merkkistä ruokaa syötät omille hamsuillesi?
Itse käytän tuolla Supa Hamsteria, mutta harvennan siemensekoituksen auringonkukansiemen-pitoisuutta manuaalisesti, että neidin kyljet eivät pullistu liikaa *virne*