Kuka minä olen? -valokuvaprojekti

• 1 / 1
  • Katri & Riina
  • 3.3.2011 14:36
Oletko kiinnostunut tutkimaan minuuttasi ja identiteettisi eri puolia toiminnallisin keinoin? Kuka minä olen? -valokuvaprojektissa käsitellään omaa identiteettiä valokuvan ja tarinankerronnan avulla. Tarkoituksena on yhdessä osallistujien kesken pohtia minuuden eri puolia ja osa-alueita. Projektin tuotoksena toteutetaan omakohtainen teksti ja valokuva, voimauttavan valokuvan menetelmää soveltaen.

Projekti koostuu henkilökohtaisesta alkukeskustelusta, ryhmäkerroista ja yksilöllisestä valokuvatyöskentelystä sekä pienimuotoisesta valokuvanäyttelystä. Tapaamiset järjestetään HeSetan toimistolla Suvilahdessa, Kaasutehtaankatu 1, rakennus 10.

Alkukeskustelut järjestetään maaliskuussa viikolla 11.

Ryhmäkerrat ovat:

ma 21.3. klo 17.30-19.30
ke 23.3. klo 17.30-19.30
ma 28.3. klo 17.30-19.30
to 31.3. klo 17.30-19.30

sekä lopputapaaminen viikolla 15.

Valokuvatyöskentely tapahtuu viikolla 14 erikseen sovittavina aikoina.

Osallistumisesta peritään materiaalimaksu, 5€ HeSetan jäsenille / 7€ ei-jäsenille.

Sinä seksuaalivähemmistöön kuuluva täysi-ikäinen henkilö, tartu rohkeasti tilaisuuteen, sillä projektiin mahtuu mukaan vain viisi ensimmäistä! Valokuvat eivät tule julkiseen levitykseen. Projekti on osa ohjaajien opinnäytetyötä luovien toimintojen sosionomiopinnoissa. Vastaamme mielellämme lisäkysymyksiin.

Ystävällisin terveisin,
Riina Salmi (sosionomiopisk. / Laurea AMK)
Katri Takkinen (sosionomiopisk. / Laurea AMK, kuvataidekasvatuksen opisk. / TaiK)

Lisätietoja ja ilmoittautuminen 13.3. mennessä sähköpostitse osoitteeseen: katri.takkinen (at) laurea.fi