Bi -> seurustelee tytön kanssa -> miten kertoa vanhemille

Hei!
Olen 13v Bi tyttö ja seurustelen minua vuoden vanhemman tytön kanssa kaukosuhteessa...(eka tyttö <3 tyttö suhde)
Ongelmani on että tyttö on tukiperheeni esikoinen,
ja tahtoisin kertoa vanhemmilleni suhteestani, mutta pelkään että en näkisi rakastani sen jälkeen.
tyttö ei ole puhunut kotona asiasta eikä varmaan tule puhumaan...
meneekö suhde rikki js puhun kotona?
Onko kylmää kirjoitaa vaikka kirje asiasta kun menen seuraavana kertana käymään ja laitaa se niin että vanhempani lukevat se ollessani poissa?
Jo ei niin miten aloitan?
Muutenkin olen etäytynyt perheestäni koska en uskalla puhua asiasta...
Ja pelkään että tulen hylätyksi..

Vastauksia Kiitos ;)
  • 2 / 2
  • corazon
  • 27.2.2011 14:49
Moi!

Ensinäkin, kauanko olette seurustelleet ja kuinka usein näette tyttöystäväsi kanssa ihan kasvokkain? Jos olisin sinä, itse en vielä taitaisi mennä vanhemmille sanomaan, varsinkin jos ette ole kauhean läheisiä. Et vielä ehkä itse sitä ymmärrä, mutta olet kovin nuori ja ikäsi vuoksi vanhempasi saattavat järkyttyä pahemman kerran, kieltää sinulta serurustelun tai keksiä muuta paskaa niskaan kaadettavaksi, sillä en usko että sinua tullaan ottamaan todesta, sillä suhteet tuossa iässä on harvinaisen helppo pistää vain hormonien ja teinikapinan piikkiin vanhempien osalta. Omasta mielestäni kannattaisi mielummin tuoda tyttö kotiin vaikka yökylään ihan "kaverina", että vanhempasi oppivat pitämään tytöstä ennen kun tulevat tietämään seurustelusta. Kun en tiedä millaisia vanhempasi ovat, on vaikea sanoa millainen lhestymistapa olisi paras, sillä joillekin se voi olla melkoinen pommi. Suosittelisin kuitenkin varovaista lähestymistapaa, enkä yhtään hätäilyä :) tsemppiä sinulle!