Mistä minulle tyttö?

Olen kohta 17-vuotias tyttö pääkaupunkiseudulta ja olen kyllästynyt nyt viimeisen kerran ihmisiin joita ei kiinnosta vakava parisuhde. Onko liikaa vaadittu että tältä maapallolta löytyisi se yksi nainen, jonka kanssa voi olla parisuhteessa, helliä ja hoivata. Olen yltiöromanttinen että jos se sitten vaikuttaa tytön löytämiseen. En ole kiinnostunut niin muodista vaan enemmänkin taiteesta ja elokuvista. Olisko ehdotuksia mistä löytäisin tytön joka voisi haluta jotain oikeaakin?
nimimerkillä "naiset kuolemassa sukupuuttoon näköjään"
Hei!
Itselläni on sama onglema, olen pian 18, eikä sitoutumishaluisia ihmisiä hirveästi ole näkynyt. Koulussa olen tavannut pitkäaikaisimmat tyttöystäväni, joista kukaan ei ole halunnut mihinkään vakavampaan, tai viimeistään muutaman kuukauden kuluttua sanoneet, etteivät halua mitään vakavaa tai pitkää parisuhdetta.
Ihanaa kun löytyy edes muutama kohtalotoveri. 16-vuotias helsinkiläistyttö täällä, potemassa samaa ongelmaa. Gaydarini on ilmeisesti viallinen, kun ikinä ei onnista. Olen vissiin liian sentimentaalinen tai jotain, ja en voi käsittää miksi parin kuukauden suhteet on muotia, kun itse haluaisin jonkun kanssa jotain _vakavaa_. En edes ole tyttöjen suhteen mikään tarkka varsinaisesti minkään suhteen, ulkonäön sijaan arvostan enempi älykkyyttä ja huumorintajua... Ja rehellisyyttä, joka valitettavasti on ilmesesti kokonaan katoamassa tältä planeetalta.
Minäkin voisin liittyä voivottelukuoroon. Olen 16-vuotias tyttö Lieksasta, enkä ole koskaan seurustellut.
Haluaisin kyllä kovasti, mutta mistä täältä pikkkukaupungista toinen samanhenkinen? :(
  • 5 / 26
  • nankerias
  • 14.11.2010 0:55
Kivaa ku täällä löytyy samoin ajattelevia ihmisiä. Itse olen 17-vuotias . Pidemmäniaikaisista tyttösuhteista ei ole kokemusta vielä, vaikka kovasti haluaisin. Lähinnä juuri sen takia että kukaan ei viiti sitoutua tai sitten mielessä on vain yksi juttu. Ihanaa ku joku ajattelee vielä tollain, ehkäpä toivo ei olekaan menetetty... Mistäpä ``se oikea`` löytyisi?
Haa!
Sama ongelma, ja en ole siis yksin! Kunpa vaan jossakin olisi se keskusteleva ja humoristinen ja luotettava(!) flikka minullekin.
Toisaalta, eihän tämä seitsemäntoista vielä ole kovinkaan kummoinen ikä, mutta rakkauden kaipuu on hurrrrja.

Tiedän Jyväskylän olevan täynnä yhden sun toisenkinlaisia vinoja. Miksi silti koskaan ei onnistu.
  • 7 / 26
  • Kolmoisritti
  • 12.12.2010 11:29
Kun teitä on nyt mona samanhenkistä, verkostoitukaa ja perustakaa oma facebook ryhmä.
Mä ainakin olen fb-vihaaja, ja vannonut etten sinne luo tunnusta. Ehkä se vielä joku päivä rikkoutuu sekin lupaus mutmut...
Ja minä yritän parhaani mukaan päästä siitä eroon, pirun koukuttava ja inha paikka.
Oli hienoa huomata että monet ovat vielä ilman sitä neiti oikeaa. Eli minulla on vielä mahdollisuus löytää tyttö täältä jostain... :) Saa ottaa yhteyttä jos kiinnostaa: sak4@luukku.com
hienoa kun en ole yksin jolla on tällänen ongelma, olen itse 17 -v pieni seurustelusuhde takana tytön kanssa mut ei oikeestaan paljon mitään mutta sama kysymys mistä se löytyis minullekin (:
No mutta, täällähän on kohtalotovereita, eiköhän kaikki kokoonnuttaisi tässä lähipäivinä tai -viikkoina pääkaupunkiin naisia metästämään. Olisi saletisti silti hauskaa, vaikkei siinä varsinaisesti onnistuttaisikaan!
Ei huono idea, sen oikean etsiminen on aina hauskaa! Ja pääkaupunkiseudulle pääsee helposti :)
Loistavaa, sittenhän ainakin kaksi olisi paikalla pakenemassa minun intohimoiselta syleil-- ...tarkoitan, sittenhän täällä on ainakin kaksi, jotka mahdollisesti olisivat paikalla! Onko kenelläkään mitään ehdotuksia ajankohdasta tai paikasta/aktiviteetista, niin että siitä voisi pistää vaikka tuonne Naiset-puolelle pientä ilmoitusta, silloin useampi varmasti huomaisi. Joskus aiemmin foorumiporukoiden kanssa ollaan käyty ainakin Kiasmassa, DTM:ssä ja lautapelailemassa.
:D Hienoa että kiinnostusta löytyy, taidemuseot kuulostaa aina hyvältä tai muuten järjetön turistikierros a lá me itse :D Ehdotuksia?
Kuulostatte hauskalta. Ei 16-17-18 vuotiaalla oo mikään kiire pariutua tai sitoutua.
Mutta myönnän et oon ite varmati ollu teidän ikäsenä ihan samalainen :) Eikä tuota tyttöä ole ikinä minullekkaan löytynyt.
Ikävä vaan todeta sellainen tosiasia että teidän ikäsenä etsii vielä paljon itseään, eikä toiset ole vielä varmoja omasta seksuaalisesta suuntautumisestaan. Sen takia usein suhteet ja säädöt jää aikas lyhyiksi. Kokeiluiksi vaan. Olen minäkin siitä osani saanut kärsiä :(
Mutta hyvä jos löydätte saman henkisiä ihmisiä, jotka ovat jo vakautuneet oman suuntautumisensa kanssa.
donspi! Haa täällä myös!

Jyväskylästä minäkin 17v ja miksi kukaan ei halua enää mitään vakavaa :/? tosi masentavaa.. mikä nyt olisi ihanempaa kun jakaa elämää jonkun ihanan tytön kanssa :)
..ja joo eipä ole täälläkään suunnalla onnistanut vaikka kyllä sen aika hyvin näkee kun keskustassa liikkuu että mahdollisuuksia olisi..mutta ei.
Jos sua kiinnostaa yhtään niin pistä toki sähköpostia yms lisää meseen :) lauraaaltonen@hotmail.com
(IIK eikai tää nyt oo semmonen kontakti- tai seuranhakuilmoitus jonka jättäminen on kielletty?? :DD)
moikka!! mullaki on sama ongelma.. asun tampereella ja haluisin toooooosi paljon tyttöystävän. ei oo kokemusta paljookaa mutt oonn iha umpi lesbo. täytän 16 ja ois kiva jo löytäää se. mun mese on agonizing@hotmail.fi jos jotainn tamperelaista tyttöstä kiinnostais! :D
no mä oon pian 19 enkä oo ikinä seurustellu että näin täällä forssassa päi=DDD
itse olen lapista päin 18-v. tytsy ja kaipaisin myös itselleni tyttöystävää :) mutta tuntuu että kaikki samanhenkiset ovat jossain piilossa tai sitten en vain osaa etsiä x)
heippa sassa.
mietin ihan samaa.
no, ainakin jotain samansuuntaista.
miten ihmiset vouhottaa seksistä, kun minusta nimenomaan se romanttisuus eli erioten hellyys on tärkeintä.
tosin olen huono sanomaan tästä asiasta kunnollista mielipidettä kmun kokemusta ei juurikaan ole kertynyt. naisen kanssa olemisesta ainakaan.
mua kiinnostaa pitkät syvälliset keskustelut.. ikävä kyllä siitä on todella pitkä aika kun viimeksi nautin jonkun kanssa juttelemisesta todella.
ja löytyykö jotakuta niin kullannuppua, että sydän olis oikeasti ihan kultaa.
voi kun niitä kultasydämiä olisi jossain :) ja saisi sellaisen ihanan itsellekin♥
Khöm...
Kun te melkein kaikki nyt näytätte olevan kirjautuneita, niin kuinkas mahtaisi toimia semmoinen systeemi, että lähettelisitte toisillenne suoraan viestejä?
Sitten voisitte vaikka mennä facebookiin (ryhmänä jopa) ja siellä keskustella yhdessä. Voisihan siellä sitten vaikka vakka kantensa valita tai miten se nyt menisikään: vakka vakan tai kansi kannen.
Sori. Hönttö vitsi, mutta samahan se pätee meihin miehiinkin.