- 1 / 1
- JuhaniV
- 22.10.2010 16:46
Olen seuraillut edustajiemme julkisia esiintymisiä milloin uutisissa, tällöin paneeleissa ja tuolloin monessa muussa yhteydessä. Olen havainnut ilmeen muuttuneet aikaisempaa selvästi nuorekkaammaksi ja jotenkin sympaattisemmaksi. Poissa ovat olleet kurttuotsaiset, sirkkeliin kompastuneet homot ja lesbot. Nykypäivän esimerkkeinä vaikkapa Setan varapuheenjohtaja Elina Laavi, Mr. Gay Finland, Kenneth Liukkonen, sekä näyttelijä Jani Toivola. He osaavat esiintyä julkisuudessa. Heillä kaikilla on fiksuja ajatuksia ja ne tuodaan julki selkeästi, kaikkien helposti käsitettäviksi. Heissä myös silmä lepää. He antavat nyt sympaattiset kasvot sateenkaari-ihmisille. Tämän kaiken jälkeen emme ole enää joitakin kummajaisia ihmisten ajatuksissa, vaan naapurin matteja ja maijoja.
Mielipidepalstat tursuavat kannanottoja homoasiasta ja kirkosta laidasta laitaan. Yksi tuore mielipidekirjoitus minun mieleeni oli ehdotus, että Setan pitäisi antaa kiitokset ja viedä yhdistyksen viiri KD:lle ja erityisesti Räsäselle. Niin ansiokkaasti KD:t ovat pitäneet homo-asiaa esillä.
Mielipidepalstat tursuavat kannanottoja homoasiasta ja kirkosta laidasta laitaan. Yksi tuore mielipidekirjoitus minun mieleeni oli ehdotus, että Setan pitäisi antaa kiitokset ja viedä yhdistyksen viiri KD:lle ja erityisesti Räsäselle. Niin ansiokkaasti KD:t ovat pitäneet homo-asiaa esillä.