Lesbo- bi-naisia Oulun alueelta?

Olenko ainoa Oulun alueella oleva lesbo? ): Itse asun Oulaisissa enkä tunne ketään kaltaistani. Olisi kiva saada edes juttuseuraa, vaikka etsin sitä oikeaa. Olen aika yksinäinen ja surullinen siitä.
  • 2 / 49
  • korkkiruuvi
  • 29.8.2010 18:04
Nää. Etkä ole ainoa lesbo Oulunalueella. Täällähän sitä kuljetaan harmaassa ja kylmässä säässä. :) Syysmasennus iskee ja hermoa kiristää loman loppuminen mut täällä kuitenki.
  • 5 / 49
  • Leilanen
  • 11.10.2010 18:42
Pikkukylässä siltä saattaa tuntua mutta kyllä meitä löytyy, itse olen Kalajoelta
  • 6 / 49
  • Agazere
  • 11.12.2010 17:30
Jep, Becksuun tai Yöhuikkaan voi tulla, tai sit Setan toimistolla on erilaisia ryhmiä joihin voi osallistua ilman jäsenyyttä tai ennakkoon ilmoittautumista. :) Esim. naisten ryhmä kokooontuu ensi tiistaina klo 18.00. ;)

Ja tosiaanhttp://www.oulunseta.fi löytyy tietoa toiminnasta. :)
Hei,

Olikos teillä joku ryhmä Oulun seudulla asuville lepakoille myös facebookissa? Laitoin samalla nimimerkillä jollekin toiselle foorumille jo kyselyä, että miten siihen ryhmään voi liittyä. Kelle pitäisi laittaa yksäriviestiä? Olen vasta muuttanut Oulun seudulle ja ois kiva tutustua uusiin ihmisiin. =)
Ethän sinä yksin ole! Täällä on vaikea tulla ulos kaapista. Vaikeampi kuin suuremmilla paikoilla. Tiedän useita lepakkoja esimerkiksi Oulaisista ja Ylivieskasta ja tässä on yksi. Tietämäni ihmiset ovat rohkeita kaapista poistuneita, mutta heidän lisäkseen on ne useat jotka ovat edelleen piilossa tasolla tai toisella omissa elämäntilanteissaan.
  • 9 / 49
  • HollowJune
  • 6.3.2011 18:47
Täällä olisi yksi haapavetinen bi-nainen. Lohduttavaa tietää, että tältäkin alueelta löytyy samanhenkistä porukkaa. Melko yksinäistähän tuo elo välillä on.
Onhan meitä jokapaikassa! tiedän ja uskon! Tänne vaan ilmoitelkaa itsestänne lisää! :)
Varmasti. Usko vain meinaa olla välillä koetuksella, kun oma kaveri- ja tuttavapiiri koostuu 99,9%:sesti heteroista. :)
Missä te "Oulun eteläiset" naiset käytte viihteellä, missä teihin voi törmätä? Oulussa? Paikallisissa kuppiloissa?
Onkohan nyt ihan turhaa näiki vanhaan keskusteluun kirjotella :D nooooh jokatapauksessa täällä olis yks oulun seutuvilta! saapi laittaa viestiä jos kiinnostaa tutustua tai jotain :) ja nakataanpa nyt tähän, että jos joku kaipailee esim prideille kaveria niin saa ehottomasti pistää messagee! :pp miu ei ainaskaa tarvii pelätä :D
Kyllä teitä sielä riittää vaikka muille jakaa! Ja muut jakaa teille! :D
Jotta saadaan porukkaa kasaan niin aletaampa ideoimaan :) Mihin,miten...alettas omaa ryhmää perustamaan? facebook? Kuka tahtoo ja myös uskaltaisi liittyä mukaan? Tässä nyt meitä on jo aluksi muutama toisiaan lähellä asuva.

Viihteellä en itse paljon käy, mutta ihan ylivieskan baareissa tai lähikunnissa :)
  • 15 / 49
  • Amalgaamitanssija
  • 26.7.2011 18:17
Jep jep. Itsekin ihan Oulun naapurikunnassa majailen, joskin muutan varmaan vuoden, parin sisällä johonkin muualle opiskelujen perässä. Mutta toistaiseksi Oulu-sektorilla leijailen minäki.
Moi! On sama fiilis itellä, et oonko ainoo tääl... asustan Kokkolassa ja oon kans välillä yksinäinen. Mun kaverit on suurin osa parisuhtees eläviä heteroita ja tunnen itseni toisinaan ulkopuoliseks. Ennen juhlin enemmän ja kävin ulkona ja sillon oli ihan hauskaa, mut oon rauhottunut ja sellanen ei enää kiinnosta tyyliin joka viikonloppu vaan enemmän kaipais vaan seuraa ja ajanvietettä. Monesti sitä haluais vaan jutella, mut kenen kanssa, ku ei oo oikeen tunnu olevan mitään yhteistä kenenkään kanssa. Minäkin etsin kyllä sitä oikeeta, mut olis mukava tutustua uusiin ihmisiin, joilla olis tää sama suuntautuminen...
Moi! Itse olen 22 v. bi-nainen ja oulaisista olen kotoisin, vaikka kuljen oulussa opiskelemassa. Tämä olikin ensimmäinen sivu, joka osui silmään kun etsin jotain läheistä yhteisöa. Pitää vilkaista näitä, mitä mainitsitte ja toivottavasti löytyy tulevaisuudessa jotain vieläkin parempaa. :)
Minä olen Oulusta, 30 vuotta ikää. Minä kaipaisin uusia kavereita ja juttuseuraa. En ole tarkoituksella kaapissa, mutta en ulkonakaan. Olen vajaan vuoden vasta tiennyt olevani bi, enkä tunne Oulusta ketään samanhenkistä naista.
joo ei oo heleppoa löytää naisseuraa kun kaikki kaverit on heteroita.. missähän oulun seudun naisiin pääsis tutustuun? :)
Täältä löytyisi myöskin yksi Oulun seudun lepakoista ja kieltämättä varsinkin tällaisena tavallisen näköisenä naisellisena naisena on ihan omat vaikeutensa löytää saman suuntauksen omaavaa seuraa. Sillä kyllä sitä kaipaisi välillä ihan sellaistakin ystävä-seuraa joiden kanssa jutella lepakkonakin elämisen arkisista asioista, vaikkei ihan sitä sydämen valittua löytäisikään, tosin sekin on hiljaisessa hakusessa kyllä..

Miten olisi jos järjestettäisiin vaikka jonkinlainen tapaaminen samankaltaisille naisille? Olisiko muita sellaisesta miitingistä kiinnostuneita? Voisihan sen järjestää vaikka johonkin kahvilaan, esimerkiksi viikonlopun tienoilla jos se sopisi suurimmalle osalle paremmin, riippuen ihan ihmisten työ ajoista ja muista menoista.

Joten naiset, olisiko kiinnostusta nähdä aidosti toisemme eikä vain aikoa? :)
Mä ainakin olisin kiinnostunut jos aletaan tapaamista järjestämään.
Hei kaikille! Herättelen tätä ketjua sen verran, että saatiinko jonkinmoinen tapaaminen järjestettyä? Jollei, niin vieläkö se on suunnitelmissa? Asustelen siis itse myös Oulun seudulla.
Täällä ois myös eräs kakskymppinen joka olis kiinnostunut jonkinmoisesta tapaamisesta :) Samanhenkistä juttuseuraa kaivattais täälläkin päin ja oon päättänyt alkaa tekemään asioille jotain järjettömästä ujoudestani huolimatta. Meseosoitettakin (vieläkö joku muukin sitä harrastaa? :D) voin heittää kehiin jos joku toinen yhtä ujo haluaa tutustua ja jutustella, olisi sitten ehkä matalampi kynnys osallistua tällaisiin ryhmätapaamisiin jos olisi edes joku jonka kanssa on vähääkään jutellu :)
Hei,

Täällä vielä yksi juttelusta/näkemisestä kiinnostunut oululainen. Mulla ei oo (enää :) ) meseä, mutta aina me joku keino keksitään. Ja kaipa sen mesenkin saa itse asiassa aktivoitua..
Mullepas saa vaikka sähköpostia pistellä tai lisätä meseen jos haluaa jollekin höpötellä arkisia askareitaan, en pure :D Unohtu tosiaan se osoite pistää edellisessä viestissä, elikkä distress@live.fi.
Hei,
Lisäsin nyt ainaki sun osoitteen meseen (ettet ihmettele), jostain sain senki softan vielä esiin kaivettua :D
Ei oo näkyillyt ilmoitusta, että kukaan ois lisänny joten tsekkasin asetukset. Jostain syystä valintana oli etten hyväksy pyyntöjä keneltäkään mut vaihdoin sen nyt niin, että mulle pystyy kyllä nyt laittamaan kutsuja :) Eli voit kokeilla vielä uudestaan lisätä jos jakselet :)
Saataisko porukkaa kasaan, että tapaamista vois sumplia jos vielä löytyy innokkaita :D
No täällä ollaan ainakin edelleen valmiina mikäli jotain miittiä saadaan sovittua!
Eli eli... keksitääs ny joku ilone kesämiittinki, olisko vaikka het juhannuksen jälkeen passeli nii ei tuu liian nopeesti :)
Kaikki vaan ny hereille joita kiinnostaa.
Täältä myös yksi bi ilmoittautuu joukkoon! Samaa olen minäkin miettinyt; missä voisi tutustua samahenkisiin naisiin. Onhan parissa Oulun baarissa välillä Setan bileitä, mutta ajankohta on aina minulle ollut huono. Facebookkiin ei ilmeisesti kukaan ole rohkaistunut vielä sivua/ryhmää tekemään?
Samoin, nuo bileiden ajankohdat ei oo oikeen tärpänny, eikä varmasti kaikki oo baari-ihmisiäkkään.
Voisin tehhä sinne fabuun jonku ryhmän (jos vaan ossaan :P) nii oisko jotai nimiehotusta tms.
Dodiii, juhannus lähestyis ja ois kohta ohi, mites ihmisille passailee? Ja olemmeko tosiaan näin runsaslukuisia?
heh, aika hyvin että 2 vuotta jaksanu tätä tapaamista järjestää.. :D Mielenkiintosta seurata mikä se vuosi on millon se oikeesti saadaan aikaseks... :)
Nii-iih... kyllä pitäs saaha ihmisiä liikkeelle, ja edelleen kysely päällä ketä on mukana. Ei me oululaiset/oulunseutulaiset näi hilijasia voia olla :D
Aika hiljaista täällä on. Musta ois mukava vaan tavata, joku jonka kanssa jutella ja vaikka kierrellä Oulussa kirppareita. yv:tä saa lähettää.
satuvalot -> laitoin sinulle yv:tä, mutta mahtoiko tulla perille :/
Tervetulloota mukaan, vaikka täällä kovin hiljaista onkin :D Nähtävästi joukkomiittingin kasaaminen ei taida onnistua, mut voihan tuota törmäillä jos pääset Oulusa päin käymäilemmään :)
Heipparallaa! Täällä ois yks 21 vuotias pienen pojan kokkiopiskelija äiskä joka etsis seuraa ja sitä oikeaa Oulunseudulta. Saa heittää viestillä jos siltä tuntuu. En tosiaan tunne Oulusta kuin yhden itsenikaltaisen bi-naisen joten samanhenkisestä seurasta puutetta. :)
Onko Kokkola Oulun aluetta? :P Noh tämmönen 28-vuotias nörtti täälä. Lähinnä jotain tuttavuutta/ystävyyttä etsin, mutta vaimoni sanoi sen olevan OK, jos haluan jotain enemmän. ;) [tuuli _miuku_ tuuli _piste_ info]
Moi katghgfh! Näätköhän edes tätä viestiä, kun tuosta sun kirjoituksesta näyttäis olevan vähän aikaa. :) Itse oon Oulusta kotoisin 21-vuotias, vaikkakin tällä hetkellä hieman toisessa suunnassa vaikutan. Saisko suhun jotenkin paremmin yhteyttä, ois kiva viestitellä? :)
Hallo, ich fand Ihre Anzeige interessant und habe mich entschlossen, Sie zu erreichen. Ich bin neu hier und ich möchte neue Freunde finden. Was sind deine Interessen? Ich mag die Natur und im Freien im Allgemeinen. Ich werde bald in Ihr Land kommen und ich brauche jemanden, der mich herumführt. Ich möchte dort auch einige Investitionsmöglichkeiten prüfen, da ich Pläne für einen Umzug habe: Bitte schreiben Sie mir per E-Mail, damit wir einige andere Dinge besprechen können: ricessara5@gmail.com

Ich freue mich auf Ihre Nachricht, und Sie können mich auch in einem Google Mail-Hangout hinzufügen, damit wir Videoanrufe tätigen und möglicherweise die Gesichter der anderen sehen können, bevor wir fortfahren. Danke und auf Wiedersehen.
Sarah
Hallo, ich fand Ihre Anzeige interessant und habe mich entschlossen, Sie zu erreichen. Ich bin neu hier und ich möchte neue Freunde finden. Was sind deine Interessen? Ich mag die Natur und im Freien im Allgemeinen. Ich werde bald in Ihr Land kommen und ich brauche jemanden, der mich herumführt. Ich möchte dort auch einige Investitionsmöglichkeiten prüfen, da ich Pläne für einen Umzug habe: Bitte schreiben Sie mir per E-Mail, damit wir einige andere Dinge besprechen können: ricessara5@gmail.com

Ich freue mich auf Ihre Nachricht, und Sie können mich auch in einem Google Mail-Hangout hinzufügen, damit wir Videoanrufe tätigen und möglicherweise die Gesichter der anderen sehen können, bevor wir fortfahren. Danke und auf Wiedersehen.
Sarah

Sarah