Bi- tai lesbotyttöjä Seinäjoen alueella?

  • 1 / 28
  • Kukkaanpuhjennut
  • 24.6.2010 23:31
Hei!

Olen nuori nainen Seinäjoen alueelta ja tuntuu, että olen Pohjanmaan ainoa bityttönen:( Jos täällä laukeuksilla on muitakin tytöistä tykkääviä siskoja, niin olisi ihanaa järjestää jokin menoilta tai muuten vaan tavata. Ihan uskomatonta, että Seinäjoella ei ainakaan minun tietääkseni ole ainoatakaan vinoa klubia tai mitään toimintaa ylipäätään.. Hei, ja lämmintä juhannusta kaikille!!!!!! xxx
  • 2 / 28
  • Ellityttönen
  • 26.6.2010 23:26
No ei kai nyt sentään asiat niin huonosti oo :D Tässä ainakin löytyy yksi tyttönen! Vaikka pakko myöntää, etten mäkään oikein noita kohtalotovereita tunne ja eipä täällä tosiaan pahemmin tota toimintaakaan oo. Setan bileitä on silloin tällöin. Viimeks oli keväällä onnelassa ja seuraavat pitäis olla syksyn puolella..
  • 4 / 28
  • Ihanainen
  • 2.7.2010 16:09
Kyllähän meitä täällä päin on vaikka kuinka paljon! Itsekin tulee aika harvoin täällä laaksossa käytyä, joten ehkä kaikki eivät löydä tietään tänne...
Hei vaan, löysin vasta tämän sivuston ja olipa kiva yllätys että täällä seinäjokelaisia huhuillaan :)
Olisi kyllä tosi hienoa tutustua muihin Seinäjoella asuviin :)
Ei kai kukaan enää nykyään elä täällä virtuaalimaailmassa? Tonne kaupungille pyöriin, niin tapaa ihmisiä! (: Kyllä meitä löytyy ihan hirveen paljon, että senkun alkaa metsästään. :D
Yksi ilmoittautuja lisää ja ihan yhtä uniikki olo myös :) Näyttää olevan ihan harhaluuloa onneksi.
Täällä ilmoittautuu ainakin vielä yksi. Iältäni en ehkä enää ole aivaqn tyttönen, mutta mieleltäni senkin edestä. Kivaa, että löytyy muitakin :)
Kyllähän sitä löytyy kun osaa kattella, täällä ilmoittautuu yksi myös! :) Jokin illanvietto/miittinki olis myös toiveissa!
Ainakin mä oon mukana, toivottavasti kannatusta löytyy lisää muualtakin! :)
Minkähän ikäisiä mahdatte olla? Olisi kiva tietää oletteko yhtään samanikäisiä kuin minä vai paljon nuorempia...
Nyt tämä tapaamisjuttukeskustelu vaikuttaa kovin tyssähtäneeltä... Eikä osanottajiakaan nyt niin kamalan paljon ole ollut :(
MIKSI?
Sen kuin vain keksitään aika, paikka ja mitä tehdään...
Moi olisko muita lesboja tai bi ihmisiä etelä-pohjanmaalta? Jos on niin olis kiva tutustua:)
Etsin Kun tositarkoituksella 18-25 vuotiasta naista. Olen luotettava rehellinen hauska hellä.
Minulla on tammikuussa 2 vuotta täyttävä poika ja olisi kiva löytää se oikea nainen jakamaan elämää
minun ja pojan kanssa sinulla voi olla lapsia tai ei. Odottelen yhteyden ottoja. Kun näitä sivustoja on niin kauhean vähän ja olen ollut jo kauan uksin :(
Moi tääl olis ainakin yks lapualta oleva nainen 20 v ja olis kiva tutustua muihinkin lesboihin/bi naisiin meinaan kaikki muu hyvin paitsi nainen rinnalta puuttuu
Parisataa kilometriä täältä Seinäjoelle, mutta siellä kun tulee joskus käytyä niin olis mukava tutustua! :)
Täältäkin löytyis yksi :) Täällä taitaa vaan tosiaan olla kirjoittelu aika vähäistä :)
Täälläkin on yksi bi (enemmän tyttöihin kallistuva) tyttönen Seinäjoelta. o/
Olis tosiaan kiva tavata muitakin tytöistä kiinnostuneita, varsinkin lähiseudulta! :D Hiljaista ollut. :(
Tuntuu kyllä että seinäjoella on tällä hetkellä tosi hiljaista :)
Pitäskö tehä jotain asialle? Vaihdetaanko yhteystietoja privasti tai jotain? Kuka kannattaa?? :)
Mä voisin jopa kannattaa :D Asialle pitäisi kyllä tehdä jotain, ei se parane näin valittamalla :) Jos onnistuis saamaan edes pienen jengin aluksi kasaan joihin vois tutustuu ja tehdä yhdessä kaikkea kivaa :) Mitä nyt kukakin vaan tykkää tehdä? :)
No pyhä sylvi!
Tämä kaupunkihan on täynnä biseksuaaleja ja lesboja ja täyttyy täyttymistään : DDD
Pian ei enää heteroväki mahdukaan Seinäjoen sisälle : DDDD
Onhan täälä E-P:lläkin näköjään meikäläisiä. Jos muuten on hiljasta, niin pitäskö meidän ihan oikeesti järkätä joku tapaaminen. Nyt kun vielä on kesääkin jäljellä (toivottavasti). Sovitaan joku aika ja paikka ja kaikki jotka haluaa/pääsee niin mukaan vaan.
Mä olen 42-vuotias lesbo ja muuttamassa Seinäjoelle. Miten siltä suunnalta tuntuu olevan niin kovin vaikea löytää kavereita? Heterotkin kelpaa :D
Hmm, onkohan täällä enää elämää? Tässä ilmottautuis yks bi-neitonen, joka viikko sitten muutti Seinäjoelle (tai no, lähialueelle). En tunne täältä ketään, joten ajattelin että olis kiva tutustua samanhenkisiin ihmisiin :) tai oikeastaan kehen tahansa ihmisiin, on ollut vähän liikaa kotona istumista tämä viikko :D laittakaa vaikka viestiä jos huvittaisi jutella/kertoa mitä tässä kaupungissa tehdään ja tapahtuu ^^ !