Olen niin yksin että hävettää

  • 1 / 5
  • morphia
  • 16.2.2010 21:32
Ajattelen asiaa päivittäin. Tuntuu että kaikilla muilla on joku, minulla ei ketään. Pohjanmaa on kuollut paikka, kuolen tänne yksinäisyyteen.

Olen jo kauan haaveillut naisesta, sellaisesta ihanasta poikamaisesta naisesta. Jos vastaani kävelisi joskus Samantha Ronsonin näköinen nainen niin kuolisin siihen paikkaan.

Tuntuu pahalta nähdä onnellisia pareja yhdessä, tekisi mieli vain haudata itsensä peiton alle, mutta mitä sekään auttaa.
Teki tuskaa tulla sinuiksi sen asian kanssa, että pidän naisista, ja kun pääsin sinuiksi sen kanssa, se oli hetken vapauttava tunne tajuta mikä oikeasti on, mutta tämä yksinäisyys vie siitä kaiken ilon. Nyt minä tahtoisin saada kiinni sen ajan joka minulta meni hukkaan kun haparoin itseni kanssa.

Olen väsynyt etsimään. En enää halua olla yksin.
  • 2 / 5
  • moonstar
  • 28.2.2010 17:22
Itselläni on ihan sama tunne. Tuntuu kuin olisin ainoa joka on yksin. kaikilla muilla on joku. En pysty nykyään enää edes viettämään aikaa seurustelevien kavereideni kanssa, koska se sattuu liian paljon. Eikä kukaan ymmärrä sitä. Kaikki aina sanovat, kyllä sä vielä jonkun löydät. Mutta he eivät voi ymmärtää. Joo, kuka tahansa tyttö löytää itsellensä jonkun taviskundin, mutta jos ei olekaan kiinostunut sellaisista, niin se löytäminen ei olekaan niin helppoa. 4 vuotta olen ollut tässä tuskassa, enkä haluaisi tälläistä tunnetta kenellekään. Kaikki nettipalstat mistä tämäntyyppisiä ihmisiä voisi löytää on jo käyty läpi aikoja sitten. Joskus vain täytyy kohdata totuus, ettei ole olemassa sitä oikeaa minulle, toivon todella että sinulle se on olemassa.
  • 3 / 5
  • tikru76
  • 28.2.2010 20:36
Itselläni on sama tunne, että oon yksin ja kaipaan toisen naisen seuraa. Ystäväpiirissäni ei ole montaa lesboa joiden kanssa voisi edes keskustella siitä mikä oon. Oon kuitenkin tyytyväinen elämääni vaikka välillä tuntuu siltä et elämästäni puutuu jotain. Oon poikamainen nainen.
  • 4 / 5
  • Chagrin
  • 2.3.2010 8:33
Ette te tytöt yksin jää, ette varmasti. Jos oma paikkakunta alkaa ahdistaa, muuttakaa tänne Helsinkiin! Tervetuloa!
  • 5 / 5
  • moonstar
  • 2.3.2010 19:25
aionkin muuttaa helsinkiin heti lukion jälkeen, että pääsee isompiin piireihin, mutta se ei tuile muuttamaan sitä tosiasiaa, että olen yksin, koska ei yksinkertaisesti ole olemassa sellaista ihmistä minkälaisen haluan :D mutta onhan se silti mukava päästä isoon kaupunkiin että saisi ajatukset edes hetkeksi pois tästä asiasta