Aattoni

• 1 / 2
  • djay
  • 24.12.2009 16:06
Istuin tuossa nahkaisessa nojatuolissasi kerrankin rauhassa nauttien aaton tunnelmasta. Siitä aaton tunnelmasta jonka minä ihan itse päätän. Puhelimen ja ovikellon vaimensin.
Keräsin tuohon cd-soittokoneeseeni juuri sen tunnelman kuin haluan tähän iltaan ja yöhön. Tässä on sitten hyvä miettiä kulunutta vuotta, kaikkia omia tekemisiä ja tekemättä jättämisiä. Summata mennyttä aikaa ja vapauttaa ideointi päässäni seuraavalle vuodelle.
Mitä voisi elämältä enää toivoa kuin mukava asento istua nojatuolissa jalat rennosti rahilla leväten lämpimissä villasukissaan. Pöydällä lasinen kynttilälyhty palaa pimeään huoneeseen tuoden oman lepattavan liekin valon. Kaikki on juuri täydellistä. Painan tämäniltaisen musiikkinautinnon päälle. Satunnaissoitto soittolistalta ja päättymätön toisto päällä. Painan play nappulaa, soitto alkakoon.
Tunnelma piirtyy äänenä laadukkaasti Gradienttien toistaessa huumaavaa sointia.
Vaivun ikiomaan hurmokseen, suljen silmäni ja annan ajatuksien viedä.
Musiikki on hienoa kun siitä oikein nauttii.

Soittolistalla on vain yksi kappale joka kestää kuuntelua.

Richard Clayderman I dreamed a dream
Martine McCutcheon I dreamed a dream
Sarah Brightman I dreamed a dream
Heyley Westenra I dreamed a dream
Elaine Page I dreamed a dream
Ruthie Henshall I dreamed a dream
Petula Clark I dreamed a dream
Susan Boyle I dreamed a dream
  • 2 / 2
  • Kaiju
  • 24.12.2009 18:52
Joulu on iloinen juhla. Jouluna pitää pitää hauskaa ja jouluna pitää olla vipinää.
Jouluna pitää voida mennä kauppaan, ravintolaan ja juhlimaan.

Minä en ole koskaan pitänyt viestimissä esiintyvästä sanomasta, että jouluna pitää hiljentyä ikäänkuin elämän pitäisi pysähtyä.

Joulu on juhla-aikaa, jolloin kunkin pitäisi voida tehdä sitä minkä tekee onnelliseksi.