Apua

  • 1 / 6
  • Rae
  • 19.12.2009 14:16
Tulin kaapista ulos parhaille kavereilleni puoli vuotta sitten mutta kukaan heistä ei ainakaan myönnä muistavansa koko asiaa vahvan humalatilan takia. Nyt kyselin eräältä ystävältäni asiasta ja tuon illan tapahtumista mutta asiasta puhuminen johti suuteluun ja seksiin. Olimme molemmat todella humalassa ja morkkis on hirveä. En kehtaa soittaa hänelle ja puhua asiasta. Mitä teen?
  • 2 / 6
  • Dragon-85
  • 19.12.2009 17:51
Jatkossa vältä tuon tason humalaa?
Vakavasti ottaen, älä tee mitään tai ota härkää sarvista... Ei sitä kukaan sinun puolestasikaan voi tehdä.
  • 3 / 6
  • genesis
  • 19.12.2009 19:37
Sinuna minä olisin onnellinen ihminen ja soittaisin ihmeessä parhaalle ystävälleni ja kyselisin ihan pokkana että kuis kulkee, ja muistatkos mitää mitä tapahtui eilen illalla. Olen onnellinen puolestasi, minäkin olin päätymässä samaan kunnes sota-poliisit tuli väliin, oli meinaan sekunneista kiinni etten suudellut intohimoisesti kännissä olevaa parasta ystävääni, spollit siksi kun oltiin mun autolla armeijan alueella :(
däm.
Etene varovast "mitäs kuuluu, kuis menee? muistatko mitää eilisestä jne.." minä olisin ihan töpinöissäni tilallasi. Onnea!
  • 4 / 6
  • Niisku
  • 19.12.2009 20:41
Ota ihmeessa harkaa sarvista, ei asia puhumatta unohdu. Itse pilasin yhden samantyyppisen suhteen kun jatin asiasta keskustelun valiin, sen jalkeen mistaan muusta on ollut vaikea puhua ko. ihmisen kanssa, kun on tuollainen tabu taustalla. Ja ei sita tieda, jos se oli hauskaa niin ehka se tapahtuu uudestaan, ehka ensi kerralla ilman turhaa viinamaaraa!

Nykyaan jos "joudun" sankyyn ystavan kanssa alkoholin vaikutuksen alaisena, niin seuraavana paivana laitan peraan viestin, tyylin etta "eihan eilinen kaduta" muun jutustelun ohessa =).

Tsemppia.
  • 5 / 6
  • mako
  • 20.12.2009 6:47
Ihme sohlausta. Mitä ihmiset oikein aattelee, kun ne ei aattele?!
Mitä pahaa on suutelussa ja seksissä? Miksi siitä ei voisi puhua? Puhelin käteen vaan rohkeasti. Känni ja morkkis eivät tapahtunutta muuksi muuta. Ei ne asiat puhumatta parane. PS. kaverillasi on luultavasti yhtä paha morkkis.