Jälkeläinen venäjältä yksinhuoltajalle?

  • 1 / 13
  • genesis
  • 15.12.2009 19:07
Olen tuossa useaan otteeseen miettinyt, välillä tosissaan, välillä vähemmän tosissaan :/ olisi kiva saada kämpän ja tavaroiden pitäjä kun veivi lähtee lapasesta, suomessa yksinhuoltajien adoptoinnit käsittääkseni eivät onnistu, mietin tuossa vakaa vakavana että CCCP:ssä on kaikki kaupan, ehkä sieltä irtoaisi halukas pikkunappula jonka vanhemmat ovat alkoholisteja, kuolleet, vankilassa yms. parilla sataa euroa, eiköhän tuohon summaan saisi "orginal" passin ja viisuminkin kaupan päälle, kun radiot mainostaa että lapsivankilat on tupaten täynnä.
Kommenttia kiitos.
Tahtoo meinaan "oman" pojan mutten eukkoa, vai olenko täys sekopää??
  • 3 / 13
  • genesis
  • 16.12.2009 13:46
Kiitos Pete :) hih, mutta kun kaikki valittaa että nuorisovankilat ovat tosi surkeissa kunnoissa, eikä niillä ole edes kunnon vaatteita eikä ruokaa, eiköhän sieltä muutamalla sadalla taalalla korrputiorahaa saisi yhden muksun, kivan pojan joka vielä oppisi suomea :)
  • 4 / 13
  • Dragon-85
  • 16.12.2009 13:58
Kuulostaa aivan siltä kuin olisit lemmikkiä hankkimassa... Vinkki: hanki mieluummin koira kuin lapsi... ;)
  • 5 / 13
  • genesis
  • 16.12.2009 18:37
Dragon hehee, mulla on koira 16v tämä on mun kolmas jo, sitä vaan kaipaisi jotain joka jatkaisi sukua, tosin eihän tuo omasta siemenestä ole mutta who cares.
  • 6 / 13
  • arkadas
  • 16.12.2009 20:18
"..sitä vaan kaipaisi jotain joka jatkaisi sukua, tosin eihän tuo omasta siemenestä ole mutta who cares.."

Itse en ole jälkikasvua tuolla perusteella (joka jatkaisi sukua) ajatellut - ei ole niin väliksi, jos edustamani suku hiipuisikin ;) Vaan eiköhän tuo suku jatkune
vaikka kahdella kolmesta veljestäni on vain tyttöjä - kolmas veljeni onkin sitten kunnostautunut useammankin naisen kanssa tehtailemaan suvunjatketta.
Eipä tuo biologinen kello ole tikitellyt koskaan kunnolla, eikä isäksi tulemista ole minään itseisarvona pitänyt - vanhemmuudella kun on vaatimuksensa, ja
oma isäni ei olisi saanut omien mittapuideni mukaan puhtaita papereita.

Totta on tietysti, että isättömiä ja äidittömiä (hylättyjä) lapsia löytyy monestakin paikasta ja suunnasta. Kotimaassakin.

Aloinkin ihmetellä tuota näkemystäsi - suvunjatkamisen perusteella - onhan toki muitakin tapoja olemassa, kuin "ostaa" - omat siemenet saat käyttöönkin
vielä. Mutta tosiaan, kuten toisetkin kommentojat - vähän nihkeästi suhtaudun asiaan tuosta lähtökohdasta, että ostamalla saisi "pelastuksen " suvunjatkamiselle.
No kukin tietysti tekee tavallaan, mitäpä se meille muille kuuluu...
Kyllä muakin haluttais saada lapsi mutta lähinnä sen takia, että haluisin kasvattaa tähän maailmaan (ainakin omasta mielestäni) hyvän ihmisen... ;) Luulen, että lapsen kasvun seuraaminen ja tukeminen hyväksi aikuiseksi olisi myös itselle oikein kasvattava ja rikastuttava kokemus.
  • 9 / 13
  • genesis
  • 17.12.2009 21:03
Mako:olen kanssasi täysin samaa mieltä, uskon että tuosta lapsen kasvattamisesta kehittyisi itsekin.
tosin .... hoidin nappula/murkkuna veljen muksuja (6kpl) eli se vauva-ikä ei oikein innosta :( siksi oli _helpompaa_ pompata suoraan 4-5 vuoden ikään, sillä 0-4 vuotiaaseen saakka on _aikasmoinen_ duuni.

Telkasta taisi tulla että CCCP:llä on 20 000 lapsivankia, jäisihän sinne 19 999, ei musta niinkään paha.
Ai miksi mustanpörssin kautta, katsoin telkasta dokkarin jossa oli CCCP:stä virallisesti adoptoituja vauvoja/lapsia(enemmin vauvoja) ja melkein jokainen maksoi 10 000 taalan ruljanssisummat ja odottivat vuoden pari, lopputulos oli että kaikkea ei kerrottu, lapsilla oli usein synnynnäinen sydänsairaus jne.. useimmat eivät eläneet 6-10 vuotta vanhemmiksi, siksi mielummin black-pörssi.
Mielessäni on kerran CCCP niin aina CCCP :) joku meedio ennusti että ennenkuin aika loppuu niin cccp:stä tulee niin pieni että samasta ikkunasta näkee molemmat rajat.
Kuuleppas...

Jos ihan oikeasti haluat jonkun, joka on sinun kanssasi koko ajan, on lähellä sydäntäsi, tarvitsee sinua kasvaakseen ja lisääntyy tulevaisuudessa, niin hanki lapamato.
Pete:oli pienenä mocoma, tuli raasta kalasta, ei se vastaa samaa. pitää olla joku josta pitää huolta jolle antaa rakkautta ja läheisyyttä, kallistun edelleenkin niiden 20 000 lapsivangin puoleen, CCCP:ssä kuulemma saa 100taalalla aivan siistin ja pätevän passin hmmm....
Vai kulkeeko lapsi vanhemman passin kanssa?