Lääkkeet vie halut

• 1 / 13
  • genesis
  • 14.12.2009 17:59
En tiedä kuuluuko tänne vaiko minnekkä, tänne nyt tuli. siis aiheena on penteleen masennuslääkkeet mm. Suprium joka tekee temput terävät, ennenpään sai paineet pihalle masturboinnilla nyt sitten ne meni, kaikki toimii muuten hyvin muttei tule orgasmia.
Ja ottaako päähän? no tasan 100:lla ottaa, tekisi mieli lopettaa koko lääkitys, tosin vaikutus voi kestää ilmankin ½kin vuotta jesjesjes..

Onko muilla ollut samanlaisia probleemia?
Tylsää elämää, ainoa "lelu" ja sekin on nyt rikki :)
  • 2 / 13
  • hessefan
  • 14.12.2009 20:54
Riippuu annostuksesta. Pienemmällä annoksella onnistuu. Tietyt asennot voivat toimia. Jos otat lääkkeen aamulla, tuntumaa voi olla iltayöstä ennen nukkumaanmenoa, kun pitoisuus veressä on pienempi.
Lisäksi tarvitaan vahvempia ärsykkeitä (kuvat, leffat).
Pidän haluttomuutta pienempänä ongelmana kuin kestoahdistusta, jota mulla on, jos en ota lääkkeitäni.
T: humanistinainen Hessefan :)
  • 3 / 13
  • genesis
  • 15.12.2009 14:27
Terve Hessefan: Minä en ottanut tosissani kun lääkäri 10v sitten sanoi että Suprium tulee vaikuttamaan seksielämään, kerran se sitten tapahtui, sai veivata kädet verillä eikä tullut mitään, totesin vaan että KIITOS, ainoa ilo elämässä loppui tähän, tosin tuo taitaa ollla 200mg:n tabu, ne on vaan multipersoonallisuuteen ja joskus en jaksa ottaa niitä ollenkaan päivään, joutaisi kait lopettaa kokonaan.
Onkos sulla sitten muitakin lääkkeitä? mun mielestäni vaan Suprium tekee orkku-vajaaksi, no sitten jos ei edes erektio toimisi niin sittenhän sitä vasta tulisi äitiä ikävä ARG. täysin munaton mies huh huh.

Naureskelin tuossa vaan että jos joku nainen tahtoisi raiskata niin siitä vaan, pomppisi päällä 25h eikä hommasta tulisi mitään, sitten voisi tokaista että "ainiin, mulla on muutes estolääkitys tuohon" :)

Toinen sikahyvä juttu on se, että jos jeparit tulee ovelle että olet kuulemma raiskannut jonkun, niin voisi ihan pokkana painua oikeuteen ja vaikka vetää demon että homman idea on tämä, että multa saa spermaa vain injektioruiskulla, että se syyte taitaa kaatua siihe Hehee :)
  • 4 / 13
  • hessefan
  • 15.12.2009 22:43
En käytä Supriumia, vaan Risperdalia ja Sepramia, mutta psyykenlääkkeillä on yleensäkin sivuvaikutuksena haluttomuutta.
  • 5 / 13
  • genesis
  • 16.12.2009 13:44
Äitivainaa käytti psykoosilääkkeenä Risperdalia, tuolla ne pari pakettia jöpöttää kuin kuusi permannolla, en ole jaksanut hävittää mitään Hänen muistoistaan.
Sitten vasta on kovat kamat jollei edes erektiot toimi, huh, siitä vasta masentuukin todella vahvasti.
Siis viekö ne lääkkeet halut vai kyvyt vai molemmat? Jos halut menee, sen ei luulisi niin haittaavan, kun koko asia on tavallaan pois mielestä ja eikö se ole aika pieni ongelma verrattuna niihin vaivoihin, joihin lääkitys on määrätty..? Sitten jos kyvyt menee mutta halut jää, voikin olla ongelmallisempaa...
  • 7 / 13
  • Scofield
  • 16.12.2009 17:20
Supriumin vaikuttava aine sulpiridi näyttää vaikuttavan dopamiinin eritystä estävästi, mikä voi puolestaan lisätä prolaktiinin eritystä aivolisäkkeestä. Tämä taas voi miehillä aiheuttaa erektio- tai orgasmiongelmia.

Asia kannattaa ottaa rohkeasti puheeksi lääkärin kanssa, sillä masennuksen hoidossa ei kumminkaan ole tarkoituksenmukaista aiheuttaa haittaa seksuaalielämälle, joka aiemmin on tuonut elämään tyydytystä.
  • 8 / 13
  • genesis
  • 16.12.2009 18:35
Mako: lääkkeet vie kyvyt, vaikka haluja olisi niin ei auta, tosin partnerisi on iki-onnellinen kun se kerkiää laueta 10 kertaa kun sinä et kertaakaan, sama lopputulos kuin kantaisi pussilla valo pimeään mökkiin ulkoota :(
ja yhdessä kysy seksistä ohjelmassa oli vielä juttua että siittiöiden pitäisi kiertää että homma oli normaalia, milläs kierrätät kun normaalisti ei tule ulos? injektioneulalllako sitä sitten imemeään :(
  • 9 / 13
  • Vermillion
  • 17.12.2009 0:31
Poikakaverilla oli sama ongelma, meni drive ihan kokonaan kuulemma jonkun masennuslääkkeen kanssa. Tunnen ihmisiä jotka popsii samaa nappia eikä tule mitään oireita. Yksilöllistä on tämä.
Anyway, se vaihtoi johonkin toiseen lääkitykseen eikä ole ollut ongelmia. Ehkä kannattaa neuvotella lääkärin kanssa aiheesta ja harkita toisen lääkityksen kokeilemista.
Jos se ei ole mahdollista, niin olen kuullut joiltain että ko. ongelma on myös mennyt ajan mittaan ohi. Tämä toki kaikki kuulopuhetta, itse en ole asiaan henkilökohtaisesti tutustunut.
Niin, ja lääkityksen lopettaminen ei kaiketi ole fiksua. Kavereista kuka milloin lopettaa kesken ja sitten on taas nuppi sekaisin kunnes joku älyää puuttua asiaan. Lääkkeet vaihtoon vaan.
Heh, sitä en ole vielä tavannutkaan. tosin intissä voisi olla jarruna mukana kilo Supriumia niin säästyisi lakanat yöllisiltä laukeamisilta :)