Troilismi osana identiteettiä?

  • 1 / 4
  • TyhmäHetero
  • 10.12.2009 1:57
Ihan aluksi sanon yhden asian: olen heteromies, joten oikeastaan väärässä paikassa tällä foorumilla. Nyt vain on niin että olen lukenut LGBT-ihmisten tunnustuksia ja pohdintoja omasta seksuaalisuudestaan, olen keskustellut heidän kanssaan seksuaalisen omakuvan ja itsehyväksynnän asioista. Ja olen joutunut pohtimaan eräitä juttuja omakohtaisesti. Asia on nimittäin niin, että ajatus kahden bi-tytön kanssa rakastelusta ja jopa seurustelusta tuntuu minusta ilmeisesti siltä omalta jutulta samalla tavalla kuin homous on homoille se oma juttu.

Tiedän hyvin että se on kaikkien miesten lempifantasia. Saa nauraa pilkallisesti ja pyörittää sormea ohimolla. Mutta antakaa minun kertoa oma tarinani.

Vuosikausia haaveilin tästä ja samalla häpesin haavettani. Kuvaan kuului että uskoin yksiavioisen heterorakkaussuhteen olevan se oikea juttu josta minunlaiseni kiltin ja romanttisen pojan *kuuluisi* haaveilla. Mutta aina ne yritykset päästä suhteeseen tavallisten heterotyttöjen kanssa kaatuivat jo kalkkiviivoille. Vaikka minulla ei ollutkaan mitään LGBT-ihmisiä vastaan sinänsä, bi-tyttöjen seuraa alitajuisesti välttelin, pelkäsin kai että heidän kanssaan voisi toteuttaa tuon nolostuttavan ja häpeällisen haaveen.

Sitten meni poikuus ja se menikin mukavan ja empaattisen bi-tytön kanssa, mutta koska olen munapää idiootti, joka ei ymmärrä hyvän naisen päälle kun se sattuu kohdalle, en tietenkään osannut pitää hänestä kiinni. Kas kummaa, sen jälkeenkin parhaat panot ja tyttöystäväyritelmät olivat bi-osastoa. Kukaan ei kuitenkaan tarttunut kiinni, koska en osannut tehdä päätöstä suhteen aloittamisesta.

Lopulta sitten tutustuin samanaikaisesti kahteen mukavaan naiseen, toinen bi-poikatyttö, toinen bi-utelias pikku femme. Kovasti suunniteltiin kolmikkokohtaamista, mutta kun se venyi ja venyi, tulin sitten ryhtyneeksi suhteeseen umpiheteron naisen kanssa, koska tämän kanssa oli paljon älyllisesti yhteistä. Nyt sitten elelen hänen kanssaan poroporvarillisessa suhteessa kuudetta vuotta. Seksistä en saa minkäänlaista nautintoa, joudun masturboimaan kolmikosta haaveillen. Hänet olen toki oppinut tyydyttämään ja olen iloinen kun edes hän nauttii. Mutta kaipaan vieläkin niitä kahta tyttöä (kumpaakin rakastin aika paljon), koska heidän kanssaan olisin voinut lopultakin olla seksuaalisesti oma itseni.

Kuten sanottu, tätä sanotaan kaikkien miesten lempifantasiaksi. Kuitenkin tuntuu joskus siltä, että tämä olisi se minun oma seksuaalinen juttuni.
  • 3 / 4
  • Kolmoisritti
  • 11.12.2009 0:09
Homot ei oo sitten miehiä. Well well oikeen hyvä juttu et oot siellä niinkuin oot. Itsehän valitsit.
  • 4 / 4
  • mako
  • 11.12.2009 7:30
Tyhmälleheterolle tuntuu olevan seksuaalisuus se tärkein aspekti ihmissuhteessa... Voi voi.