Kuka on mielestäsi seksikkäin näyttelijä ulkomaalainen, suomalainen jne...?
Voiko jonkun nimetä seksikkäimmäksi mies- tai naisnäyttelijäksi? Miksei? Minulla on moniakin seksikkäitä näyttelijöitä mielessäni vanhempia ja nuorempia: ykkösenä Mel Gibson (sitten Tom Hanks, Ben Affleck ja tietysti Marilyn). Suomalaista seksikkäintä näyttelijää täytynee vielä miettiä. Kuuluis varmaan viihteen puolelle, mutta tuli laitettua tänne :)
http://www.youtube.com/watch?v=eTMwsUHmufA&feature=fvw-
Miten olisi Ed Harris sänkitukkaisena intin maastopuku päällä? Tai Jean Reno samalla tavalla. Karismaattisia, karskeja jätkiä.
Naisista Linda Hamilton T2:ssa.
Alkaa näköjään meikäläisen fetissit tulla esiin...
Joo, Linda Hamilton niissä vermeissä on mahtava! Vanhemmista minuun vetoaa Marlene Dietrich Sinisessä enkelissä ja onpa hänestä sota-ajalta kuva laivastoupseerin valkoisessa univormussa....
Oi fetissit!
Marlene Dietrich leffassa "Seven Sinners" esittää laulunumeron laivaston upseerin asussa. Hiukka toistoa "Morocco" leffan kuuluisasta gender blender numerosta mutta silti ehdottomasti eräs nautittavimmista Dietrich numeroista ja elokuvista.
Kohtauksessa Dietrich laulaa miehistä pukeutuneena mieheksi ja laittaa samalla John Waynenkin ruotuun.
http://www.youtube.com/watch?v=tZPrCwgxOIc ("The Man's in the Navy")
(Itse elokuvan ensi-iltaan Dietrich ilmaantui seitsemän kavaljeerin kanssa...kaikki hänen rakastajiaan.)
Ainiin seksikkäin...en pahastuisi jos heräisin Javier Bardemin vierestä.
Dam you Penélope..
Ekana tulee mieleen Ralph Fiennes. Voin kuvitella oloni, kun Ralph juttelisi baaripöydän yli ja tuijottaisi intensiivisesti silmiin...
Yksi pitkäaikaisempi ihastus tässä osoitteessa on Gary Sinise, versio 1.0 elokuvissa "Hiiriä ja ihmisiä" ja "Forrest Gump"...
...Ja eipä tuo C.S.I.:stä tuttu versio 2.0 paha ole myöskään, joskaan sarjaa en jaksa katsoa.
Kolmoisritti, olen huolestunut miesmaustasi. Vankilakundit ei ehkä ole sitä parasta A-ryhmää...
Noh hätäisesti yritin etsiä joitakin ehdokkaita, mun miesmaku on laajempi.
Offtopic: En osaa mainita seksikkäintä näyttelijää, mutta tulee mieleen, että taidan olla todella tippunut kärryiltä nykynäyttelijöiden suhteen. Täällä mainituista nimistä Loiri on minulle ainoa tuttu.
Samuel L. Jackson ja Sandra Bullock
Sir Sean Conneryn voittanutta ei ole eikä tule.
Mua nauratti Mel Gibson, joka on niin hirveen tasapainoton et no way, ukko on joku äärifundamentalisti katolilainen ja dokaa samalla kuin sieni, eronut...ei hemmetti, ihan seko.
Kolmoisritti :).. minusta hän (Mel Gibson) on kuitenkin tosi seksikkään näköinen.. elämäntavat ovat sitten toinen asia. Harvoin niitä puhtoisia tähtösiä löytyy näyttelijöistä.. seksikkyys erikseen..
Gerard Butler on seksikäs, mutta skottiaksentti tökkii.
-
Äkkiseltään tuli mieleen nämä kaksi:
- Ben Browder
- Abraham Benrubi
Tätä mun osastoa :)