Valmistuminen
Ajattelin kirjoittaa ja kertoa kaikille miten onnellinen olen nyt.
Olen saavuttamassa taas yhden etapin elämässäni. Kun valmistun toiseen ammattiin marraskuun lopussa.
Eli valmistun lähihoitajaksi..
Parhaat onnittelut sinulle. On mukava lukea, että olet saavuttanut tavoitteitasi. Kerroit tuolla toisaalla kaapista ulostulosta. Sekin on merkittävä vaihe elämässä. Se antaa tilaa hengittää aikaisempaa vapaammin. Sinulla on nyt kaksi ammattia. Se on hieno asia tulevaisuuttasi ajatellen. On vaihtoehtoja. Jos lähihoitajan ammatti on toiveesi mukainen, niin sekin on hieno juttu. Töitä tulee takuuvarmasti riittämään.
Kertoessasi näistä asioista täällä Ranneliikkeessä, olet samalla esimerkkinä myös muille, jotka pohtivat ratkaisuvaihtoehtoja elämälleen.
Iloitsen kanssasi ja toivotan kaikkea hyvää sinulle myös tästä eteenpäin.
Miten sen ensimmäisen ammatin kävi?
Onneksi olkoon :)
Onneee!
Miksikäs Teemu82 lähihoitajaksi?
Onnittelut.
Moniammattilainen minäkin ;) Ihan yhdellä ammattitutkinnolla en ole elämässä selvinnyt, ehkä ne ensimmäiset eivät minunkaan kohdalla olleet ihan loppuun
ajateltuja vaihtoehtoja ;)
kiitos kiitos
tykkäsin kyllä ekastakin ammatistani. Olen maanviljelysteknikko ja tykkään edelleen myös eläimistä.
Isäni opetti joskus meitä mukuloita, että ihmisen pitää opetella tekemään kaikkea. No, maatalousvaltaisessa yhteiskunnassa se olikin kenties saavutettavissa, mutta nyt kaikki on kovin paljon mutkallisempaa. Olen kuitenkin isäni neuvoa koettanut noudattaa elämässäni. En ole kuitenkaan enää aivan samaa mieltä hänen neuvojensa suhteen. Parempana pidän keskittymistä ensin johonkin taitoon tai osaamiseen, jossa haluaa olla todella hyvä. Muita taitoja voi sitten opetella lisukkeeksi, jos aikaa jää.