oon ihastunut lesbokaveriini... :(

  • 1 / 2
  • heteromies
  • 9.10.2009 17:53
Tutustuin yhteen naiseen jo vuosia sit, tiesin sillon et sitä kiinnostaa vaan tytöt. Viime jussina hän alkoi laittaa mulle viestejä kyseli kaikkee.
Siittä lähtien ollaan oltu yhteyksissä päivittäin varmaan yli 2000 viestiä laitettu toisille. Kerroin kuukausi takaperin hänelle et tiiän hänen lesboudestaan.
Hän yllättyi et mistä tiiän kerroin sit et oon huomannu vuosia sit sen. Hän ei itse koskaan ois kertonu mulle koko asiaa, vaikka oltiin kavereita.
Olin tosi pettynyt annoin hänelle aikaa et kertois itse asiansa mulle, mut lopulta päätin tehä sen ite. Nykyään ollaan vieläki joka päivä yhteyksissä.

Hän on erittäin mukava nainen ja viihdyn hänen seurassaan. Sit hän alkoi ilmoittaa mulle aina millon hän oli "pannut" ja ketä ja millainen "kyyti" oli ollut. Sain aamuyöstä viestejä häneltä. Se alkoi olla mulle liikaa. Mainitsen asiasta hänelle ja kommentoin hänen naistensa ulkonäköä. Eli tein tosi rumasti.
Nykyään aattelen häntä joka päivä. Pystyn puhumaan hänen kanssaan ihan kaikesta, paitsi hän ei suostu puhuun kanssani lesboudesta. Nyt en tiiä mitä hän musta haluaa, tai mitä haluan hänestä.

Enhän voi ihastua lesboon? Onko muilla kokemusta samantyylisesta asiasta?
  • 2 / 2
  • Kukkakeppi
  • 9.10.2009 23:18
Moi, tällä > Naiset -palstalla kaikki naiset ovat ihastuneita naisiin. Oletan että tämä aihe sopisi johonkin toiseen kategoriaan jotta voisit keskustella miesten kanssa jotka ovat lesboseksuaaleja, eli ihastuvat lesboihin?