ViihdeBI ?
» Onko biseksuaalisuus vain muoti-ilmiö vai intohimoa?
Kumma kun terveen, hyvässä kunnossa ja täysipäisen (?) bi-miehen on "mahdotonta" löytää kaveria.
Johtuuko siitä, että bi-seksuaalisuus on minulle enemmän viihdettä ja kaveruutta kuin suhde?
Useimmat katsovat kieroon miestä joka ei halua seurustella vaan olla ystävä jonka kanssa harrastaa myös makeaa miesseksiä.
Pelokkaita ukkomiehiä ja muuten vaan sekaisin olevia tapauksia löytyy ja nekin peruvat tapaamisen tai viimeistään siinä vaiheessa kun on tarkoitus "päästä asiaan".
Tyhmää sanon minä.
Mikä mättää?
Ystävät jotka harrastavat seksiä? Jaa-a...
Eli ilmeisesti haet kaveria, jonka kanssa voi olla julkisesti heterokaverina, ja salassa voisi sitten aina paneskella? Eli klassinen kaappihomo?
Miksi kaikki bi:t jotka haluavat seksikaverin ovat kaappihomoja teidän mielestä? Tähän ikään asti ehtineenä (yli 40 v) tiedän kyllä mikä olen.
Eivätkö homot halua seksiä?
Ehkäpä huhuilet väärään suuntaan. Älä ota kohteeksesi homomiehiä. Homomies kun saattaa haluta myös sen seurustelusuhteen. Jos pelkkää ns. fuck buddyä etsit niin koita löytää toinen samanhenkin bi-mies.
Eiks toi oo vähän melkeen joka toisen ongelma et ei löydä kavereita ?
Niin, en ole täällä mitään vonkaamassa vaan yleisesti totean, että bi-tyyppejä karsastetaan normihomojen taholta liikaa.
Se on syrjintää...
Ehkä se, että saatetaan pitää vaa to-be-homona bi-miestä johtuu siitä, että kovin monet homot ovat bi-vaiheen käyneet läpi. Toki yksilöllistä, ei sitä voi yleistää, mutta ehkä yksi syy siihen, miksi bi-porukkaa vähän katsotaan kieroon tyyliin: "kyllä ne tosta vielä muuttuu, ootappas vaan".
Syrjintää..? hmm, eikä tosta "biilistelystä" ole tehty joku homoleffakin...jossa kaksi heteronolosta sälliä menee metsään kerran vuodessa. Tai niiku "kalaan".
Jos olet avoimesti bi, niin silloin tuo ystävyys-/seksisuhde mun mielestä ok. Ärsyttää vaan ajatus esittää heteroa julkisesti ja sitten pitäisi olla "hetero"ystävä, jonka kanssa salaa saa paneskella.
"Saint Judy" : mökille, ei kalaan. Sauna, parit oluet laiturilla, räiskyvä takka ja porontalja :)
Nyt suomennan EspoonBi:n viestin selkokielelle: "On se kumma kun ei löydy irtosuhteita paneskeluun ilman sitoumusta".
Tämä ei ole suuntautumiseen liittyvä juttu. Heteroissa, HLBT:ssä vaikka missä ryhmissä on ihmisiä, joille pelkkä seksi on itseisarvo, eikä henkilöllä ole halua sen syvällisempään sitroutumiseen.
Eikä siinä mitään, jos löydät samanlaisen ystävän niin onnea vaan matkaan. Kukin taaplaa tavallaan.
Pitkässä juoksussa vaan useimmat meistä hakevat sielunkumppania, ystävää, rakastettua eikä pelkkä seksi sitten riitäkkään.
Itse olen muuten bi-mies, mutta sillä nyt ei asian kanssa ole mitään tekemistä.
Mikäs vika niissä kaapissa olevissa ukkomiehissä sitten on? Jos sinun täytyy korostaa olevasi bi ja etsiväsi pelkkää panopuuta, oletan että sinullakin on yhteiskuntakelpoisempi suhde jota voi esitellä naapureille, perheelle jne. En usko että kovinkaan moni kiinnostuu tarjouksestasi, ellei ole itse samassa tilanteessa.
Hienoa, hienoa. Kommentteja tulee.
Joo, paitsi että yksi vakinainen "panosuhde" riittäisi. Ukkomieskin olisi kiva kun vaan löytyisi se yksi joka ei pelkästään fantasioi. Joskus ollut se "virallinen esittelysuhde" ja joskus ei, joskus on toinen puolisko tietänyt ja hyväksynyt jutun, joskus ei. Kaikki eivät käyttäydy niin kuin me haluaisimme.
Elämä on ! (eroottistakin, toivon).