- 1 / 8
- Pora-liike
- 22.4.2009 8:34
2.5. täytän 40 vuotta. Ajattelin juhlistaa sitä vetäisemällä sateenkaarilipun kerrostaloyhtiön lipputankoon.
Teollani haluan
1) Juhlistaa itseäni seksuaali -ja sukupuolivähemmistöön kuuluvana
2) kiertää SATO:n säännön parvekkeella liputtamisesta
3) kyseenalaistaa valtiolippujen tai maakuntalippujen monopolin lipputankoihin
4) rikkoa hetero-olettamusta
Juhlikaa tekin ja vetäkää llippu salkoon! Amerikkalaisten kristillisfasististen "tutkimusten" mukaan homo tai lesbo elää vähän yli nelikymppiseksi. Minulla pitäisi siksi alkaa elämäni viimeinen vuosikymmen. Eikö se jo anna aihetta viettää sitä vähän rennommin?
Jos joku tulee poistamaan lipun, niin se on rikkomus ilmaisunvapautta vastaan ja muistuttaa siitä, kun minun mielenterveyteni kyseenalaistettiin koulussa pukeutumiseni ja meikkaamisen takia ja samasta syystä minut erotettiin uskonlahkosta. Kertokaa sensuroijalle avoimesti mistä on kysymys. Syntymäpäivää ei pidä hävetä!
Teollani haluan
1) Juhlistaa itseäni seksuaali -ja sukupuolivähemmistöön kuuluvana
2) kiertää SATO:n säännön parvekkeella liputtamisesta
3) kyseenalaistaa valtiolippujen tai maakuntalippujen monopolin lipputankoihin
4) rikkoa hetero-olettamusta
Juhlikaa tekin ja vetäkää llippu salkoon! Amerikkalaisten kristillisfasististen "tutkimusten" mukaan homo tai lesbo elää vähän yli nelikymppiseksi. Minulla pitäisi siksi alkaa elämäni viimeinen vuosikymmen. Eikö se jo anna aihetta viettää sitä vähän rennommin?
Jos joku tulee poistamaan lipun, niin se on rikkomus ilmaisunvapautta vastaan ja muistuttaa siitä, kun minun mielenterveyteni kyseenalaistettiin koulussa pukeutumiseni ja meikkaamisen takia ja samasta syystä minut erotettiin uskonlahkosta. Kertokaa sensuroijalle avoimesti mistä on kysymys. Syntymäpäivää ei pidä hävetä!