Seksuaalisuudesta
Olen ilmeisesti bi-mies ja ois kysyttävää mikä on jo vissiin kysytty monesti..yritän kirjottaa mahd. lyhyesti mitä on mielessä(blaah ei varmaa onnestu.Joo 10 vuotta sitte olin aivan kauheasti(tai suuremmoisesti)ihastunu ihanaan naiseen..Sitte alettiin olee yhdessä ja seksi ei meinannu onnistuu ekaks lainkaan..mut aikamme yritettyä sit viimein natsas..Tää nainen oli toinen kenen kanssa olin ollu "silleen"..Mutta sitte ihastuinki samalla myös mieheen eli olin ihastunu molempiin samaan aikaan..Hurahdin todella ja aloin luulee että olen sitten homo..En ollu käyny läpi nuoruudessa seksuaalisuuttani..Nyt ku jälkeenpäin mietin asiaa taakse päin niin ihastuin jo nuorena niin naisiin ja miehiin..Mutta palataan homouteen..Masennuin rankasti ja olin ihan päästä sekasin ja meni melkeen ajatukset hyvin lopulliseen ratkasuun..Sitten en aluks kertonu naiselleni sitä kunnes sain sen viimein kerrottua koska en jaksanu sitä enää kelailla mielessäni..Olin jo kertonu vanhemmilleni asiasta jotka hieman järkytty tai isäni enemmän mutta silti hyväksyivät asian..Sitten meni vähän aikaa että siis kuvittelin olevani homo mutta silti harrastimme naiseni kanssa seksiä mikä tuntui hyvältä mutta vielä ei ollut intohimoa..Meni aikaa että pääkoppa ei enää kestänyt ajatusta homoudesta..Kunnes yhtäkkiä aloin tuntea himoa naistani kohtaan ja sitten ihastuksissa oleva mies katosi ajatuksistani mutta jälkeenpäin en taaskaan käynyt läpi seksuaalisuuttani..Elin 7v naiseni kanssa ja olinkuin hetero kunnes ihastuin uuteen mieheen ja taas alkoi sama homo läppä eli ahdistuin ja masennuin asiasta..Sitten ihan kirkkaalta taivaalta jätin vaimoni ja kerroin hänelle ajatuksistani..Vaimoni järkyttyi suuresti ja aneli etten jättäisi häntä..Mutta sitten pari päivää myöhemmin jouduin suljetulle osastolle peijakseen ja minulla todettiin maanis-depressio..Siellä suljetulla mietin taas homo asiota mutta ihastuinki siellä taas kerran naiseen..Mutta pidin itseäni homona..sitten pääsin pois osastolta ja palasin kotiin mutta olin silti jättämässä vaimoani..Vaimo löysi uuden miehen ketä tapaili ja harrasti seksiä..Eräänä iltana tulinki sitte todella mustasukkaiseksi kuten oli myös tapahtunut 7 vuotta sitten..Muutin pois kotoa vanhempieni luokse..Sitten meni monta kuukautta vain ajatellen miehiä kunnes eräänä päivänä suutelimme ja kiihotuin..sitten alkoi mieletön pohdiskelu taas seksuaalisuudesta..Päädyin ajattelemaan paluuta yhteen mutta vaimollani oli tää uus mies..Elimme siis eri osoitteessa ja noi vuoden olimme palaamassa yhteen kunnes vaimoni ilmoitti ettei halua palata yhteen..Onko mahdollista että seksuaalisuuteni aaltoilee?..Siltä vähän vaikuttais..Kiihotun naisten kuvista mutta tällähetkellä en miesten..sillontällön huomaan haaveilevani miehistä ja seksistä..eli menen vähän pihalle ajatuksistani..Olen lueskellut binä olemisesta täällä palstoilla..En tiedä olenko nyt kallellaan miehiin vai naisiin..Tiedän ettei se selviä ilman kokematta asiaa miehen kanssa mutta ajatus arveluttaa enkä tiedä olenko vielä valmis siihen..Onko teillä täällä kokemuksia hieman samoista asioista?
En haluaisi olla ilkeä, mutta jonkinlainen kappalejako helpottaisi lukijan urakkaa huomattavasti. :P
Joo et oo ilkee eihän tosta sopasta saa mitää selvää:)
Olen ilmeisesti bi-mies ja ois kysyttävää mikä on jo vissiin kysytty monesti..yritän kirjottaa mahd. lyhyesti mitä on mielessä(blaah ei varmaa onnestu.
Joo 10 vuotta sitte olin aivan kauheasti(tai suuremmoisesti)ihastunu ihanaan naiseen..Sitte alettiin olee yhdessä ja seksi ei meinannu onnistuu ekaks lainkaan..mut aikamme yritettyä sit viimein natsas..Tää nainen oli toinen kenen kanssa olin ollu "silleen"..Mutta sitte ihastuinki samalla myös mieheen eli olin ihastunu molempiin samaan aikaan..Hurahdin todella ja aloin luulee että olen sitten homo..En ollu käyny läpi nuoruudessa seksuaalisuuttani..Nyt ku jälkeenpäin mietin asiaa taakse päin niin ihastuin jo nuorena niin naisiin ja miehiin..
Mutta palataan homouteen..Masennuin rankasti ja olin ihan päästä sekasin ja meni melkeen ajatukset hyvin lopulliseen ratkasuun..Sitten en aluks kertonu naiselleni sitä kunnes sain sen viimein kerrottua koska en jaksanu sitä enää kelailla mielessäni..Olin jo kertonu vanhemmilleni asiasta jotka hieman järkytty tai isäni enemmän mutta silti hyväksyivät asian..
Sitten meni vähän aikaa että siis kuvittelin olevani homo mutta silti harrastimme naiseni kanssa seksiä mikä tuntui hyvältä mutta vielä ei ollut intohimoa..
Meni aikaa että pääkoppa ei enää kestänyt ajatusta homoudesta..Kunnes yhtäkkiä aloin tuntea himoa naistani kohtaan ja sitten ihastuksissa oleva mies katosi ajatuksistani mutta jälkeenpäin en taaskaan käynyt läpi seksuaalisuuttani..
Elin 7v naiseni kanssa ja olinkuin hetero kunnes ihastuin uuteen mieheen ja taas alkoi sama homo läppä eli ahdistuin ja masennuin asiasta..Sitten ihan kirkkaalta taivaalta jätin vaimoni ja kerroin hänelle ajatuksistani..Vaimoni järkyttyi suuresti ja aneli etten jättäisi häntä..Mutta sitten pari päivää myöhemmin jouduin suljetulle osastolle peijakseen ja minulla todettiin maanis-depressio..Siellä suljetulla mietin taas homo asiota mutta ihastuinki siellä taas kerran naiseen..Mutta pidin itseäni homona..
sitten pääsin pois osastolta ja palasin kotiin mutta olin silti jättämässä vaimoani..Vaimo löysi uuden miehen ketä tapaili ja harrasti seksiä..
Eräänä iltana tulinki sitte todella mustasukkaiseksi kuten oli myös tapahtunut 7 vuotta sitten..Muutin pois kotoa vanhempieni luokse..
Sitten meni monta kuukautta vain ajatellen miehiä kunnes eräänä päivänä suutelimme ja kiihotuin..sitten alkoi mieletön pohdiskelu taas seksuaalisuudesta..Päädyin ajattelemaan paluuta yhteen mutta vaimollani oli tää uus mies..
Elimme siis eri osoitteessa ja noi vuoden olimme palaamassa yhteen kunnes vaimoni ilmoitti ettei halua palata yhteen..
Onko mahdollista että seksuaalisuuteni aaltoilee?..Siltä vähän vaikuttais..Kiihotun naisten kuvista mutta tällähetkellä en miesten..sillontällön huomaan haaveilevani miehistä ja seksistä..eli menen vähän pihalle ajatuksistani..
Olen lueskellut binä olemisesta täällä palstoilla..En tiedä olenko nyt kallellaan miehiin vai naisiin..Tiedän ettei se selviä ilman kokematta asiaa miehen kanssa mutta ajatus arveluttaa enkä tiedä olenko vielä valmis siihen..Onko teillä täällä kokemuksia hieman samoista asioista?
Toivottavasti nyt ois parempi lukee:)
*Enpä haluaisi olla koekappale; "Juu kiitos ei tää ei ny ollu ihan sitä..." Niin...tuotahan ei tiedä kokeilematta vaikka pääkoppa ei ajatusta kestä?
Tuota... jos rakastaa vaimoaan tai miestään niin miksei tyydy fantasioimaan muista; olisi elämä hiukan yksinkertaisempaa? Voihan toki joillekin avoimetkin suhteet toimia. Olen itse nainen enkä tiedä toimiiko nämä asiat jotenkin eri tavalla miehillä, mutta itse kiihotun elämänkumppanistani. Voin kiihottua myös muista miehistä ja naisista tai vaikka tärisevästä bussinistuimesta, mutta ei minun tarvitse asiaa fantasiaa pidemmälle viedä - toisin kuin kumppanini kanssa.
En usko, et seksuaalisuutta voi " käydä läpi " nuorena.
Miks sit syyllistää itseensä? Turhaa. Miks on kauhee pelko et oliskin gay ? Mikä siin on pahaa?
Aattele et oot hetero koska sun pääasialliset seksisuhteet ovat naisten kanssa.
Ei mee polla sekasin.
Jees! Tärisevä bussinistuin gimme some!
Olen kyllä samaa mieltä Kolmoisritin kanssa siinä, että ei seksuaalisuus ole asia, jonka voi jossakin vaiheessa selvittää saati että se olisi asia, joka tulee jossakin vaiheessa 'valmiiksi'. Siinä olet varmaankin oikessa, että asioita täytyy jossakin vaiheessa pohtia ja tuumia, jotta ne ymmärtäisi, mutta se tarkoittaa enemmänkin omien piirteittensä löytämistä ja hyväksymistä. Itsensä muuttaminen on mahdotonta, mikäli haluaa elää onnellisen elämän.