HOmoMIes (HOMI)

  • 1 / 5
  • genesis
  • 16.3.2009 20:02
Keksin tuollaisen termin koska kalu on väärä kuin corollan takajousi :( eli tiukka esinahka, leikkaus olisi kivuton mutten tahdo mennä koska sen jälkeen joutuisin käymään kusella loppuikäni aina pöntöllä kuin naiset PRKL. Eikä tuosta muutenkaan olisi mitään hyötyä mulla on mieliala lääke suprium joka estää orkut ja pidemmän päälle myöskin tekee impotentiks. Kaiken kauniin lisäksi olen uskovainen ja Raamattu kieltää homo-suhteet, muttei se puhu mitään HOMI:sta joka muuten vaan rakastaa aivan sikana kauniita miehiä ilman että harrastaa niiden kanssa seksii. Eniten vituttaa kun kerroin tuosta yhdelle kirjekaverille (eukolle) niin se vastasi "olen todellakin huolissani mitä oikein puhut" voi jeesus, mitä siitä jos joku tahtoo nauttia elämästää vetämällä toista miestä perseeseen niin että koko kerrostalo kuulee, se on niiden asia.
Ihmeellisiä tiukkapipoja maailmaan mahtuu, ei HLV voi käsittää tuollaisia. Laitoin sille oikein kunnon palautetta.
Mun mielestäni jos vehkeet on kunnossa niin antaa palaa sanoohan Raamattukin että parempi naida kuin palaa, ja itse-asiassa muistaakseni wanhassa-testamentissa
oli muutamia kohtia joissa mies makasi miehen kanssa.

Vittuun tuollaiset piukkapipot, pitäkää hauskaa ja ryypätkää ja naikaa munkin puolestani JIPPPIIII
  • 3 / 5
  • Public eye
  • 18.5.2010 8:46
genesis kirjoitti: "... tiukka esinahka, leikkaus olisi kivuton mutten tahdo mennä koska sen jälkeen joutuisin käymään kusella loppuikäni aina pöntöllä kuin naiset..."

Tuo syy-seuraussuhde ei kyllä oikein avautunut. Eihän ne sitä koko vehjettä vie, löysäävät/typistävät vain esinahkaa.
  • 4 / 5
  • Pullukka
  • 18.5.2010 15:03
Kokemuksen rintaäänellä voin sanoa, että esinahan poistamisen jälkeen kusemisesta seisaaltaan tuli arpapeliä. Joskus menee minne pitää, mutta yleensä roiskuu ihan vääriin kohtiin. Helpompi tapa kuin pyyhkiä kusta lattialta on kusta istualtaan.
  • 5 / 5
  • LEDERMAN
  • 11.2.2011 12:44
Niin. on paljon mietittävää mikä on oikein ja väärin. Taistelet samojen asioiden kanssa kuin minäkin. Olen miettinyt paljon miksi Jumala loi minut tähän maailmaan ja miksi minä rakastan miehiä enemmän kuin naisia. Olen tiedostanut olevani homomies jo murrosiästä lähtien. Nahka-asut ovat minua kiinnostaneet aina ja itselläni on monet nahkahousut ja pari nahkaprätkärotsia. Minusta tosi kiiltävät nahkahousut ovat upeat ja pukee miestä todella hyvin. Käytän myös tavallisia kulutettuja farkkuja. Olen itse pyörätuolia käyttävä kaveri, mutta minulla ei ole vakituista eikä myöskään satunnaista mieskaveria, mutta kaipaan sellaista. Olen myös itse uskovainen ihminen ja tiedän sekä tunnustan, että Jumalan sana on totuus kaiken arjen keskellä. Jumala loi miehen ja naisen olemaan parisuhteessa ja lisääntymään tähän maailmaan. Miksi minun kuitenkin on oltava mies, joka rakastaa ja nauttii toisen miehen läheisyydestä, sitä en tiedä, mutta kait siihen vastaus vielä löytyy. En usko, että sinä aivan impotenssi olet ja sellaiseksi tulet. Nautitko sinä nahkasuista ja kumiasuista ja niiden ihoon kosketuksesta. Olen sinua jonkin verran vanhempi mieshenkilö, mutta ymmärrän sinun tunteesi ja vaikeutesi. Minä nautin elämästä kun saan laittaa päälleni kunnon nahkakuteen ja myös pidän hiphop-vaatteista. Kunnon lökärihousut ovat aivan mahtavat. Toivotan sinulle menestystä ja kaikkea hyvää. Vastaa jos kiinnostaa