- 1 / 5
- genesis
- 16.3.2009 20:02
Keksin tuollaisen termin koska kalu on väärä kuin corollan takajousi :( eli tiukka esinahka, leikkaus olisi kivuton mutten tahdo mennä koska sen jälkeen joutuisin käymään kusella loppuikäni aina pöntöllä kuin naiset PRKL. Eikä tuosta muutenkaan olisi mitään hyötyä mulla on mieliala lääke suprium joka estää orkut ja pidemmän päälle myöskin tekee impotentiks. Kaiken kauniin lisäksi olen uskovainen ja Raamattu kieltää homo-suhteet, muttei se puhu mitään HOMI:sta joka muuten vaan rakastaa aivan sikana kauniita miehiä ilman että harrastaa niiden kanssa seksii. Eniten vituttaa kun kerroin tuosta yhdelle kirjekaverille (eukolle) niin se vastasi "olen todellakin huolissani mitä oikein puhut" voi jeesus, mitä siitä jos joku tahtoo nauttia elämästää vetämällä toista miestä perseeseen niin että koko kerrostalo kuulee, se on niiden asia.
Ihmeellisiä tiukkapipoja maailmaan mahtuu, ei HLV voi käsittää tuollaisia. Laitoin sille oikein kunnon palautetta.
Mun mielestäni jos vehkeet on kunnossa niin antaa palaa sanoohan Raamattukin että parempi naida kuin palaa, ja itse-asiassa muistaakseni wanhassa-testamentissa
oli muutamia kohtia joissa mies makasi miehen kanssa.
Vittuun tuollaiset piukkapipot, pitäkää hauskaa ja ryypätkää ja naikaa munkin puolestani JIPPPIIII
Ihmeellisiä tiukkapipoja maailmaan mahtuu, ei HLV voi käsittää tuollaisia. Laitoin sille oikein kunnon palautetta.
Mun mielestäni jos vehkeet on kunnossa niin antaa palaa sanoohan Raamattukin että parempi naida kuin palaa, ja itse-asiassa muistaakseni wanhassa-testamentissa
oli muutamia kohtia joissa mies makasi miehen kanssa.
Vittuun tuollaiset piukkapipot, pitäkää hauskaa ja ryypätkää ja naikaa munkin puolestani JIPPPIIII