erilainen maku

  • 1 / 3
  • moonstar
  • 14.3.2009 18:08
tämä voi olla vähän tyhmää, mutta silti tämä häiritsee minua. eli olen bi-tyttö ja tykkään kauheasti naisellisista pojista/miehistä, mutta koska olen niin nuori nii sanotaan pojista. ongelmana on vain se, ettei missään oikein ole semmoisia. tykkään transvestiiteista yms. ja haluaisin sellainen pojan/miehen, joka olisi transvestiitti. muta onko minun ikäiselläni mitään mahdollisuuksia saada sellaista, koska ei tämänikäiset pojat ole sellaisia? joudunko odottamaan vielä kymmenen vuotta että pääsen etsimään sentyyppistä seuraa, vai onko mahdollisuutta löytää mistään sellasita erikoista poikaa? asun ihan maalla, eikä täällä ole muita kuin tavallisia heteropoikia, josita en voisi vähempää välittää. äitinikin on melko ahdasmielinen, etten pysty kertomaan hänelle mieltymyksistäni, koska hän haukkusii minua friikiksi, mitä voisin tehdä? olenko tuomittu odottamaan vielä monta vuotta, jos silloinkaan saan ketään?
  • 3 / 3
  • nameles
  • 15.3.2009 20:12
Voi :) kunhan on avoimin mielin niin kyl lopulta löytää haluamansa tyylisen ihmisen. Tän kanssa vaan pyörii se dilemma, et sitä odotelles voi kohdata monia yhtä ihania, tai jopa ihanempia ihmisiä, jotka ei täysin sitä fantasiaa täytä.