Tein foorumin.

Luulen että on sopimatonta mainostaa tätä täällä, mutta koitan kuitenkin onneani.

Loin nimittäin tänään lesbo/bi naisille tarkoitetun keskustelufoorumin joka suo hieman enemmän järjestyksen tuntua ja yksilöllisyyttä, avatareista lähtien. Paikka ei ole vielä mitenkään valmis ja paljon on vielä työtä edessä, mutta jos täältä joku haluaa tulla katsomaan ja liittyä, niin tervetuloa vaan.

Huomautan että osa foorumin sisällöstä on näkyvissä ainoastaan rekisteröityneille käyttäjille yksityisyyden suojaamiseksi.

Osoite on : http://p2.foorumi.info/sulebi/index.php

Anteeksi jos tämänkaltainen mainostus on kiellettyä.
Foorumilla on jo 10 jäsentä ja haluaisin kiittää niitä jotka ovat liittyneet ja pyytää että muutkin tulisivat mukaan jos huvittaa.
  • 3 / 8
  • Liekki
  • 26.3.2009 20:40
Oikutteleeko koneeni vai eikö foorumi toimi juuri nyt jostain syystä?
  • 4 / 8
  • kupponen
  • 26.3.2009 20:48
Critical error

could not connect to database

-- Et ole Liekki yksin :) :/ ;)

(Mulla mac os x 10.5.6 ja safari 3.1.2 ---tuskin mitään merkitystä tällä tiedolla.)
On kausia jolloin foorumiin ei saa yhteyttä, tällöin on kyseessä palveluntarjoajan ohjelmiston päivitys, joka voi kestää tunnista useampaan. Ei siis ole syytä paniikkiin jos foorumi ei aina aukea. Se palautuu kyllä aina.

Kiitos niille jotka ovat liittyneet, teitä on nyt yli 40.
Hieno homma :D
  • 6 / 8
  • Liekki
  • 22.7.2009 21:12
Joo, tuon kerran jälkeen sivu ei olekaan takkuillut.
Sopivasti aktiivinen mielenkiintoinen foorumi, joka tuntuu minusta jotenkin käyttäjäläheiseltä.
Suosittelen lämpimästi ja kiitän kidiä. =)
  • 8 / 8
  • Lydia
  • 27.10.2009 17:26
Kidin foorumi on viihtyisä, siellä on todella lämmin ilmapiiri. Keskustelu tuntuu privaatilta ja siksi ei ole kynnystä kirjoittaa. Suljetulle foorumille on ehdottomasti oma tärkeä paikkansa!

Itse olen täällä Lepakkolaaksossa ollut vain lukijan ominaisuudessa, koska tämä on julkinen. Hyvä että on monenlaisia keskustelupaikkoja netissä.