Helsinki: Kaappibileet eli nuorten sateenkaaridisko 27.2.

• 1 / 7
  • Liáina
  • 9.2.2009 20:44
Kaappibileet!
HLBTI-disco nuorille pe 27.2. klo 19–02

Paikkana Kulttuuriareena Gloria (os. Pieni Roobertinkatu 12).

Lavalla Five Minutes for Myself.
DJ Malakai, DJ:t Canyin & Yavi.

Sisäänpääsymaksu 5 € + narikka.

Yläkerran anniskelualue avoinna 18 vuotta täyttäneille. (Bileiden suositusyläikäraja 25 v.)
  • 2 / 7
  • Public eye
  • 9.2.2009 22:43
Kiinnostaisi tietää, kuka on tilaisuuden vastuullinen järjestäjä?
Ei sillä, etteikö bileitä saisi järjestää, hyvä vain, mutta mielestäni on hyvän tavan mukaista kertoa, kuka/mikä taho minkin tapahtuman taustalla vaikuttaa.
  • 4 / 7
  • Heppuli
  • 11.2.2009 0:15
Näköjään kaikkialla on pakko olla se anniskelu ... jaetaan nuorisokin kahteen 'leiriin' ja syntyy vaikutelma siitä, että 'oikein' ei voi juhlia ilman viinaa.... surullista....
  • 5 / 7
  • peter
  • 11.2.2009 10:36
Kukahan 18 vuotta täyttänyt menisi limudiskoon? Minä en ainakaan tunne ketään.
  • 6 / 7
  • Liekki
  • 11.2.2009 22:19
"Näköjään kaikkialla on pakko olla se anniskelu ... jaetaan nuorisokin kahteen 'leiriin' ja syntyy vaikutelma siitä, että 'oikein' ei voi juhlia ilman viinaa.... surullista.... "

Ne, jotka juhlivat viinan kanssa juhlivat viinan kanssa ja ne jotka eivät, niin eivät. (jos ei luvallista alkoholia niin jatkot ja ennen paikalle tuloa huikat ja tietty salakuljetukset...) Nuorilla on myös aivot ja yleensä tiedetään kyllä, että juhlia voi niin ilman viinaa kuin kanssakin, jos ei muuten niin koska (tättätärättättättää!) nuoret ovat sosiaalisia ja omaavat erillaisia kavereita, joilla on erillaisia juhlia!
Tuohan on ihan ok käytännöllinen juttu. :)

Ja asiasta kukkaruukkuun -vau! Olin äimistynyt kun näin jotain tällaista NUORILLE... Yleensä suurinosa kaikesta mahdollisesta tuntuu olevan suunnattu aikuisille.
Mahtavaa!
  • 7 / 7
  • Liáina
  • 13.2.2009 19:26
Sori, en huomannut laittaa tähän viestiin järjestäjää. (Tapahtumakalenteriin sen kuitenkin ilmoitin, kuten smo vinkkasi.)

Käytännön järjestelyistä on vastannut HeSetan nuorten ryhmä. He ovat siis itse päättäneet ikärajat, valinneet paikan (ja sen että siellä on myös anniskelualue) jne. Ryhmässä on mukana yli ja alle 18-vuotiaita.

T: Leena, 26 vuotta