Näkyykö homous ulospäin

Kertokaa nyt viisaammat että näkyykö se ulospäin että on homo? mä kun olen katsellut ihania ihmisiä niin ne oikein pistää silmää sillä silmällä että lähdetäänkö
vaikka kahville. toisinaan vastaantuleviin poikiin ei edes kiinnitä mitään huomiota.
Musta alkaa tuntumaan pikkuhiljaa että se oiken tuntee jo kaukaa, tosin en ole uskaltanut lähteä suoraan mainostamaan että taidat olla homo sääkin ;)
Entäs Sitoutuminen? mua ainakin on pelottanut koko ikäni kaikenlaiset sitoutumiset, sitten kun löytää sen oman kultansa niin miten siihen osaa/uskaltaa sitoutua 100%:sti.

Fiksuja neuvoja otettaisiin vastaan.
  • 2 / 12
  • Dragon-85
  • 29.1.2009 16:44
Kenestä näkyy, kenestä ei. Joistakin se homous oikein huutaa kilometrien päästä, kun taas joidenkin kohdalla on sellainen "enpä olisi ikinä arvannut" -fiilis.
  • 3 / 12
  • Torontosta
  • 30.1.2009 3:55
Naet miehen kadulla, komea tai ei, jotain hanessa on niin kiihoittavaa,otaksut hanen olevan gay. Voi olla tai ei. Toiset taas ei kiinnita huomiota vaikka olisivat gay. Mene ja tieda!
  • 4 / 12
  • Vermillion
  • 30.1.2009 9:34
Joissain tutkimuksissa on esitetty, että homous voi näkyä esim. kasvonpiirteistä tai kävelystä jne. mutta taitavat nuo olla melkoista bullshittiä. Niistä se näkyy jotka sitä tuo tarkoituksella esille. Ja jotkut vaan on "kroonisesti homoja". Heh.
Ei kun itseäni pistää pakosti silmään että välillä ei kiinnitä mitään huomiota ja välillä on _niin_ söde että melkein tekisi mieli hypätä heti kaulaan _höh_
Aika usein näkyy ulospäin. Se ei välttämättä ole mikään selvästi ulkoinen asia (tyyliin naismainen mies, miesmäinen nainen) vaan se on vain jotain, jonka ainakin toinen homo/lesbo huomaa... Ehkä jopa ennen kuin asianomainen itse edes on tunnustanut asiaa itselleen. Mutta huomatakseen jostakusta ei-lainkaan-ilmeisestä seksuaalisen suuntautuneisuuden tarvinnee varmaan itse kuulua samaan leiriin ?
luulen, että mitä enemmän o kontaktissa homojen/lesbojen kanssa, sitä paremmin a) oppii aistimaan joitain juttuja, joiden perusteella gaydar piipittää ja b) oppii huomaan, että kuka vaan voi olla homo...

joo, noi on vähän ristiriidassa keskenään, mut pointti on se, että kyllä sen aistii. toisaalta ihmisistä aistii monia asioita, joten en sanois, että homous jotenkin kategorisesti on "nähtävissä päällepäin" siinä missä ei monet muutkaan yksilön ominaisuudet...

mutta on myös nii, että joskus näkee, ja kauas :)
Homous, aina vain homous ja miksi jostain tulee homo ...

Entäs heterous, näkyykö se? Ja miksi jostain ihmisestä tuleekin hetero?
Totta tosiaan: näkyykö heterous päällepäin? Melkeinpä on helpompi sanoa ulkonäön perusteella kuka on hetero kuin homo, jollei tarkoituksella tuo seksuaalista suuntautuneisuuttaan tehostetusti esiin. Minusta vaikkapa Brokeback Mountain elokuvan miespuoliset pääosien esittäjät olivat selkeästi heteron näköisiä. Sama aitouden puute vaivaa minua useimmissa muissakin mainstreemelokuvissa ja tv-sarjoissa. Poikkeuksena tulee mieleen lähinnä Ruman Bettyn Mark Indelicato (Justin), joskaan ei hän ole vielä (ainakaan Suomessa esitetyissä osissa) tullut kaapista ulos. Hän nimittäin on täysin uskottava (")homon(") roolissaan.
Juuh, tuo Brokeback Mountain leffa oli tosi söde katseltava ja tietty otin sen nauhalle, että pysyy muistoissa ja pitkään.
Mietin vaan että olisi saanut olla toisenlainen loppu.
Olen taipuvainen uskomaan siihen, että homous näkyy monesta ulospäin käyttäytymisen ns. demppaamisena tai eleiden ja olemisen liiallisena valvomisena, kenties pienenä keinotekoisena jätkämäisyytenä. Se on kenties rentouden puuttumista, siinä suhteessa kuin se voisi johtaa ilmeiden ja eleiden naiselliseksi katsottuihin muitoihin.
Juuh ei kaikki siedä homoja, minä kerroin "parhaimmille" ystävilleni että olen homo niin vastauksi alkoi sadella:
"Olet todella sairas, viestisi omat aivan totaalisesti muuttuneet. Mene heti mielentervystoimistoon ja lääkärille sekä vaadi että pääset psykiatrian osastolle"
Että tällaista kohtelua meillä päin :( mutta ei se mitään OLEN ONNELLINEN HOMPPELI JIPPPIIIIII