Vaikea tilanteeni

  • 1 / 2
  • Sheppard
  • 19.1.2009 20:06
Olen vaihtanut ihmisten nimet tässä tilanteeni kuvauksessa


Olen viimeisen muutaman kuukauden aikana alkanut viettää lukiossa entistä enemmän ja enemmän aikaa erään Miikan kanssa. Koska tiedän hänen olevan bisse ja koulumme on hyvin konservatiivinen paikka, on hänen kanssaan jotenkin ollut jotenkin helppoa viettää aikaa. Ennen kuin aloin kunnolla edes tutustua Miikkaan, oli meillä molemmilla koulussa omat kaverimme. Nykyään me olemme melkein toistemme ainoat koulukaverit. En edes muista tämän vuoden puolella käyneeni syömässä kenenkään muun kuin hänen kanssaan. Minusta onkin alkanut tuntua että olisin kiinnostunut hänestä vähän enemmänkin kuin hyvänä kaverina. On myös ilmeisen selvää että hän tuntee samallalailla minua kohtaan. Ongelmana kuitenkin on se että hän seurustelee yläasteen kaverini, Jennin kanssa. En mitenkään tahtoisi olla se jonka takia joidenkin parisuhde menee poikki.

Exäni Teemu on joskus tuloksetta yrittänyt iskeä Miikkaa, ja keskustelimme tästä joskus Jennin ja muutaman muun kaverin kanssa. Jenni sanoi että jos Teemu olisi saanut "vietyä" Miikan, olisi se ollut hänelle aluksi vaikeaa, mutta uskoisi ajan myötä oppivansa iloitsemaan siitä että Miikka on löytänyt jonkun jota rakastaa. Tämän keskustelun muistaminen taas herättää sisälläni pienen GO FOR IT -äänen.
  • 2 / 2
  • Mike79
  • 21.1.2009 0:00
Juttele Miikkan kanssa asiasta. Jos haluatte olla yhdessä, Miikkan on ensin erottava tyttöystävästään. Sitten voitte olla yhdessä. Tämä säästää teidät paljolta draamalta ja vittuuntuneilta ihmisiltä. Hyvien tapojen mukaan toisen miestä ei varasteta, ei varsinkaan kaverin.