Sopiva viikkoannos orgasmeja

  • 1 / 16
  • vaeltaja2006
  • 24.12.2008 10:55
Lääkäri sanoo, että 3-4 kertaa viikossa on sopiva annos. Tosin ehdottoman oikeita määriä ei voi määritellä kaikille ihmisille. Yksilöllisiä eroja on. Seksi on edullista, mutta onko siitä todisteita?

Seksissä erittyy onnellisuus-hormoneja. Lihakset rentoutuvat, miellyttävä uneliaisuus valtaa mielen. Seksi on kuin aspiriini. Pienet jännityksestä syntyvät kivut katoavat orgasmissa ainakin joksikin aikaa.

Kehon immuunipuolustus terästyy. Sveitsiläistutkijat ovat osoittaneet, että onanoinnin jälkeen koehenkilöillä oli kaksinkertainen määrä puolustussoluja. Amerikkalaiset ovat osoittaneet, että säännöllisen seksin seurauksena suussa ovat lisääntyneet tietyt vasta-aineet. Immuunisysteemi reagoi näin voimakkaasti orgasmissa, koska elimistö alkaa suojautua. Yhdynnän aikana siirtyvät myös virukset, ruumiin nesteet ja bakteerit. Jo suudellessa siirtyy miljoonia näkymättömiä eliöitä. Ja rimmingissä siirtyy sellaistakin, jota ei toivota.

Hajuaisti terästyy. Seksin jälkeen aivolisäkkeen etuosa tuottaa prolaksin-hormonia, ja se lisää hajukeskusten herkkyyttä.

Verenkierto vahvistuu. Belfastin yliopistossa havaittiin, että 3 kertaa seksiä viikossa vähentää infarktivaaran puoleen. Mutta niiden, jotka eivät harrasta paljon liikuntaa, on oltava varovaisia. On paljon tarinoita kuolemasta kesken seksin. (Vanha tarina: Upseeri kuoli ilotalossa. Upseeritoverit miettivät, pitäisikö surunvalittelu lähettää ilo- vai surutaloon.).

Kalorien kulutus lisääntyy. Se vastaa hyvää squash-ottelua. Lihakset saavat jännitystä ja testosteronilla on hyviä vaikutuksia luihin ja lihaksiin.

Seksi vähentää eturauhassyövän mahdollisuutta jopa kolmannekseen, sanovat australialaiset tutkijat. Kun 20-30-vuotiaat onanoivat 5 kertaa viikossa, alenee syövän vaara 30%. Ja seksi on hyvä kaikenikäisille. Eturauhanen on kuin keittiö: On hyvä puhdistaa se välillä kunnollisesti. Jos eturauhanen ei tyhjene kunnolla, sinne alkaa pesiytyä erilaisia organismeja tai syöpää. Orgasmi on ilo eturauhaselle.

Eturauhanen tuottaa nesteen, joka auttaa siittiöitä liikkumaan ketterämmin. Nesteessä on sokeria, sinkkiä, sitruunahappoa ja muita aineita. Mutta se on 600-kertaista tiivistettä verrattuna noihin aineisiin veressä. Jos se jää eturauhaseen ,voi seurata syöpävaara. Se on nähty eläinkokeissa. Putket pysyvät puhtaina, kun onanoi säännöllisesti.

Englannissa on tutkittu elinikää ja orgasmeja. Ne, jotka kieltäytyvät säännöllisestä seksistä, kuolevat nuorempina.

(Gayboy.at)
  • 2 / 16
  • Heppuli
  • 24.12.2008 15:06
ei prolaksin vaan prolaktiini ....

muuten olen pitkälti samaa mieltä .... kun vain olisi oma ihana partnerikin ....
  • 4 / 16
  • Geschwitz
  • 24.12.2008 16:03
Samaa mieltä Poriksen kanssa. Mittasin sykemittarilla yhden seksikerran, ja imuroidessakin syke nousee enemmän ja siten myös läski palaa. Fyysisen kunnon kannalta on ykshailee, harrastaako seksiä vai ei. Jos se vaikuttaisi, maratoonarit treenaisivat sängyssä...
  • 5 / 16
  • Statisti
  • 25.12.2008 12:01
Samaa mieltä, pelkkä ajatuskin imuroinnista saa minussa sykkeen nousemaan. Sen sijaan huono seksi haukotuttaa.
"Sen sijaan huono seksi haukotuttaa"...... hanki hyvää seksiä sen tilalle! ......

Imurointikin voi olla tosi kiehtovaa ..... jos sen tekee alaston siivoojapoitsu (minä en ole sellaista pestannut koskaan, mutta voisi olla ihan mielenkiintoinen kokemus...).

Alastomia siivoojaehdokkaita on ollut Hesassa enemmänkin kuin yksi (ja ilmeisen asiallisia kaikki ne, joista olen lukenut tai joiden ilmoituksia olen nähnyt), mutta kaiki näyttävät 'hävinneen' .... onkohan kyseessä jonkin viranomais- tai muun tahon painostus - jotkut kun tulkitsevat kaiken erilaisen ja 'villin' ja kaiken mielenkiintoisen ja kivan vaaralliseksi ja '''yhteiskuntarauhaa järkyttäväksi''' (vanhastaanhan on lehtitietojen mukaan Supomme ja jopa Stasinkin kätyreitä pyörinyt mitä ihmeellisimmissä paikoissa kuten vaikkapa NMKY:llä ja Saalem-seurakunnassa ynnä muissa vastaavissa vallankumouksen pesäpaikoissa ..... ja jopa tavallisissa kahviloissa yms. kuulostelemassa ihmisten mielipiteitä .... hullua!)....

Vieläköhän alastoman siivoojaan löytäis jostain? Mulla olisi tarvetta perusteelliselle siivoukselle .... valitettavvasti .... ja onneksi ....
  • 7 / 16
  • Geschwitz
  • 26.12.2008 17:36
Mulle kyllä kelpaisi tähän murjuun siivooja vaikka burkhassa.
  • 8 / 16
  • Heppuli
  • 26.12.2008 22:58
samoin - mutta en voi ottaa ketään siivoojaa ennen kuin olen vähän (ei kun paljon) siivonnut siivoojaa varten ....
Heppuli kirjoitti: "
Vieläköhän alastoman siivoojaan löytäis jostain? "

Mattojen vieminen telineelle ulos voisi olla haastavaa tällä kelillä.

Maton tamppaus, maton imurointi ja maton pesu onnistuvat kyllä, yleensä alastomana. Mutta eipä homolla taida olla mattoa laisinkaan, jolloin herää kysymys, miksi siivoojan pitää olla alasti ylipäätään.
Pora-liike kirjoitti: "Mutta eipä homolla taida olla mattoa laisinkaan, jolloin herää kysymys, miksi siivoojan pitää olla alasti ylipäätään."
Tässä lie sisällä jokin vitsi, jota en vain tajua? Tai sitten liikun epänormaalien homojen parissa; useimmilla kun olen nähnyt mattoja lattioilla.
Geschwitz: Nauroin ihan vedet silmissä tolle sun kommentille. :D Kiitos!

Mutta asiasta. Toi viis orgasmia viikossa kuulostaa jo aika ämpärin pohjien raapimiselta. Tai että mun kokemukseni mukaan valtaosa ihmisistä ei runkkaa tai hässi viittä kertaa viikossa tai sitten se alkaa jo loppuviikosta maistua vähän puulta. Liekö tässä nyt todiste siitä, että evoluutio ei toimi. =) Vaikka itselle kyllä kelpaisi ehkä kuusikin kertaa... :P
Lesboilla ei ole mattoja kun ne on tullut syodyksi, mutta enta homomiehet?
Ei toisen mattoa syödä voi, mutta ne pestään tai imuroidaan. Tai sitten tampataan.
kyllä on mennyt niin sisäpiirin jutuiksi, etten ymmärrä mitään .....
Joo, en kyllä tajua tästä mattojutusta minäkään mitään.

Meillä ei kyllä nykyisin ole mattoja lattialla, paitsi eteisessä on oven edessä pieni matto. Olohuoneen matto paimensi jatkuvasti niin paljon villakoiria, että se oli pakko kantaa ullakolle.

Orgasmien ihanteellinen määrä? Ei ihan joka päivä, muttei monta päivää mielellään myöskään väliä.
Tässä on mennyt puurot ja vellit sekaisin. :-/ Puhutaanko orgasmeista vai siemensyöksyistä?