Uusi trendi: peräaukon valkaisu

  • 1 / 24
  • vaeltaja2006
  • 8.10.2008 9:03
Luonnostaan peräaukon ympärys on tummempaa kuin muu iho. Nyt sitä aluetta halutaan valkaista. Menetelmää kutsutaan nimellä: "Anal Bleaching". Iholääkärit sanovat, että vaalentaminen todella on mahdollista. On olemassa lääkkeitä, joita käytetään pigmenttihäiriöihin. On esim. hydrochinon-voide, jota käytetään maksaläiskien hoitoon. On muitakin aineita. Lääkkeitä käytetään esim. kasvoilla oleviin läikkiin ja mm. naisten raskaudenaikaisiin ihomuutoksiin kasvoissa.

Hoito kestää usein vuoden, jopa enemmänkin. Vasta parin kuukauden käsittelyn jälkeen voi havaita muutoksia. Ja entinen pigmentti voi palata, kun lääkitys lopetetaan. Ja lääkkeillä on iholle haittavaikutuksia kuten ihoärsytystä. Peräpäähän näitä ei kannata käyttää, ennen kuin keskustelee omalääkärin kanssa. Allergiset reaktiot olisivat erittäin ikäviä.

(Queer)
  • 2 / 24
  • Public eye
  • 8.10.2008 10:29
Tarkoitettu varmaan ihmisille, joiden elämä ei pyöri oman navan ympärillä, vaan....
Tästä on kyllä uutisoitu aikaisemminkin varmaan jo 1-2 vuotta sitten. Mutta tämä on aina yhtä huvittava.
  • 6 / 24
  • Rokkihomo
  • 10.10.2008 18:17
Mites sitten kun tuota pigmenttiä on monilla enemmän myös pimpeissä ja pippeleissä -?
  • 9 / 24
  • Vermillion
  • 9.11.2008 5:33
No just. Nyt aina kun joku sanoo "rakovalkea" multa menee pokka. Kiitti hirveesti. :P
Pax kirjoitti: "Oliskohan se sitten valoaukko?"

Jarruvalo?

Ei kannata kehottaa kummituksia menemään kohti valkeutta, jos oma peräaukko hohkaa valkoisena.
Eikös jossain iskelmässä lauleta: "Valkeaa unelmaa kohti kulkee askeleeni..." :)
Suomalaishomot ylvästelevät taas miehekkäänmacholla, oihh niin maanlääheisellä ja ahhh niin aidolla "me ei pestä, vaan mennään" -mentaliteetillään. Täällä maailmalla anal bleaching on homojen keskuudessa aivan arkista. Se, miten kukin haluaa omaa ulkonäköään kohentaa on jokaisen yksityisasia, mihin jokaisella on täysin oikeus ilman teidänkaltaisianne pilkka(kivi)kirveitä. Ja täällä MAAILMALLAhan niitä ei edes kyseisestä asiasta kuule.
Niksi-Pirkan uskollinen lukija "Pete" kertoo nyt uskomattomasta kokemuksestaan:

"Olin ennen epävarma identiteetistäni ja pysyin kaapissa. Minulla oli myös liikavarpaita ja olin läski. Sitten luin palstaltanne, että peräaukon voi kätevästi valkaista ihan tavallisella koulun liidulla. Tein työtä käskettyä ja nyt elämä avautuu minulle, etten sanoisi, aivan uusissa sateenkaaren väreissä. Paino putosi ja yleiskunto on hyvä muutenkin. Oikeastaan yksi asia minua vaivaa; kun porukassa joku sanoo, "Pete, sä näytät jotenkin tosi hyvältä, oletko tehnyt jotain itsellesi" ja minä joudun vastaukseksi pyllistämään, kaveri saattaa loukkaantua. Mikä neuvoksi?"

P.S. Joskus asiat on täällä junttilandiassa joskus paljon järkevämmällä tolalla kuin siellä upealla MAAILMALLA.
Jatkan vielä hieman.

Minulle on aivan sama, vaikka joku koristelisi omansa timanttiupotuksin. Otan tiedon myös kiinnostuneena vastaan, jos joku kertoo tällaisen operaation läpikäyneensä. Ei siinä mitään.

Jos joku haluaa muokata itseään kauneusleikkauksella, laitattaa sarvet päähänsä, imetyttää itsestään ylimääräiset rasvat jne, niin minun puolestani omilla rahoillaan.

Makunsa kullakin, sanoi koira, kun valkeaa aukkoaan nuoli.
No jaa. Täällä maailmalla en taida tuntea ketään, jonka pitää tuoda valoa sinne missä ei aurinko paista.
Jokainenhan toki saa käyttää rahansa mihin tykkää, mutta minä varaan itselleni oikeuden keskusteluissani nauraa mielestäni hassuille asioille. Jos se, että en osaa suhtautua poliittisesti korrektisti peräaukon valkaisemiseen, tekee minusta pesemättömän juntin, olenpahan sitten pesemätön juntti, jolla on lystiä.
Rachmael, ehkäpä tätä keskustelua ei kannattaisi ottaa liian vakavasti? Ei täällä minusta pilkasta ole kyse, asia vain huvittaa joitakuita.

Pilkunn*****taa harrastavana ihmisenä minun on vielä pakko tuoda esiin käsitteellinen epäkohta - miten ihmeessä AUKON voi valkaista?
Kumma juttu, MEILLÄ maailmalla kyllä saa naureskella valkaistuille peräaukoille...