tulevat äidit

  • 1 / 1
  • hamppa
  • 7.10.2008 12:23
olen bi-seksuaali ja olen seurustellut tytön(myöskin bi) kohta 3 vuotta. liian monen drinkin seuraus oli se, että päädyin miehen kanssa sänkyyn, jota kadun todella paljon, ja tulin raskaaksi. olen nyt 4 kuukaudella raskaana. kerroin tyttöystävälleni heti, ja vaikka ensin hän oli ihan ymmärrettävästi vihainen ja tunsi itsensä petetyksi, saimme asiat sovittua. päätimme pitää lapsen, kävimme yhdessä ultraäänessä, ja kävikin niin että se en ollut minä joka meistä siellä itki liikutuksesta :)
neuvolassa on oltu todella mukavia meitä kohtaan, onneksi. ystävät ja perheetkin ovat suhtautuneet asiaan todella hyvin.
sen olen huomannut että muut äidit katsovat "kieroon" meitä, ja hirveän monella on käsitys että lapsi ei saisi kaikkea tarvitsemaansa rakkautta yms. 2 naisen perheessä, ja että lapsen henkinen tila jotenkin järkkyisi siitä. jokaisella saa olla oma mielipiteensä, mutta tuo on jo kyllä vähän liian jyrkkää minun mielestäni. ihan kuin heteroperheessä ei voisi olla ongelmia.
kuitenkin meidän lapsemme tulee saamaan rakastavan kodin, ja myös miehen mallin meidän ystävistämme ja veljistä. :)
olisi kiva kuulla mielipiteitänne, ja jos joku on tai jonkun tuttava, ystävä yms samassa tilanteessa niin olisi kiva jutella :)