Ois kiva saada tietää...

Tapasin jo jokunen aikaa sitten erään naisen koirapuistossa. Vielä silloin kyseinen henkilö ei kiinnostanut minua, mutta nyt kun hänen kanssaan on tullut enemmän juteltua, on myös kiinnostukseni häneen herännyt. En ole itse koskaan tuonut esille kenellekkään sitä, että pitäisin muista naisista. En ole varma miten muut sen ottaisivat, vaikka veikkaan että osa vähän aavistelee kyllä asiaa. En saa tätä kyseistä henkilöä pois mielestäni, mutta miten saan selville hänen suuntautumisensa? Miten saan selville mitään, kun olen tämmöinen ujo ihminen.
No pudotat siihen seuraavan keskustelun lomaan tällasen lauseen: 'Joo mun entinen tyttöystävä ei ollut yhtään kiinnostunut koirista ja kun mä oon tosi koiraihminen niin sehän oli sit vähän vaikeeta.'

Ja katot miten se reagoi.
Mutkun se ei oo niin helppoa kun kukaan ei oikeestaan tiedä mun suuntautumisesta.
  • 4 / 11
  • Geschwitz
  • 6.10.2008 13:32
Saan viesteistäsi sen käsityksen, että et ole oikein sinut itsesi kanssa. Kannattaisiko etsiä ihmisiä, joiden kanssa pohtia asiaa? Jos tilanne on tuo, ymmärrän kyllä oikein hyvin että toisen lähestyminen voi tuntua vaikealta. Ei se kyllä aivan helppo ole sitten myöhemminkään...

Koirat kyllä vetävät juttuseuraa puoleensa: kun olen ulkona koiran kanssa (exän mäyris), lähes joka reissulla joku tulee juttusille. Jos vaikka pyytäisit sitä naista vaikka kahville tai ehdota että menisitte yhdessä vaikka koiranäyttelyyn tai agilityyn, tai muuhun koiraharrastutapahtumaan?
Sen olen jo tehnyt ja tarkoitus olisi lähteäkkin ulkoilemaan ehka vielä tämän viikon puolella. Numerot ja kaikki on jo saatu jne.
  • 7 / 11
  • Stellaria
  • 8.10.2008 0:07
Moi! Mulla olisi tällainen ongelma ja ajattelin, että ehkä joku teistä osaa keksiä jonkinlaisen vastauksen (tai jotain). Eli minulla kanssa on jo ihastus, tiedän että hän on ainakin bi. Vaikka olen jo kauemmin ihaillut häntä kaukaa vasta nyt ihan lähiaikoina on tuntunut siltä, että jospa hän tiedostaa minunkin olemassa olon muullakin tasolla kuin "pakolinen tuttu". Eräs yhteinen ystävämme väittää häntä ujoksi mutta enpä tiedä. Itse minusta tuntuu että hän osaa ottaa asiat omiin käsiinsä jos haluaa... Ihastus on minua reilusti vanhempi ja kauniimpi.. ja kaikkea muuta. Mutta kun pääsen ujoudestani ja jutellaan (tod.asiallisesti) ja katsotaan toisiamme niin tuntuu kuin siinä olisi sitä jotain. Mistä tiedän onko pienintäkään mahdollisuutta, koska olen todella ujo ihmien enkä halua menettää mahdollista ystävyyttä. Mistä tiedän, kun en uskalla ottaa riskiä että minulle nauretaan ja taputetaan päähän... Samat asiat siis taustalla kuin Blaahilla mutta kyssärinä miten saan selville onko tämä vain omaa haihattelua. (huh.)
Stellaria, käytännössä minun kysymykseni olisi juuri tuo sama.

En vain tosin tiedä, että onkohan bi vai ei. On sitä koitettu saada selvillekkin, mutta eipä ole oikein saanut selkävastausta/käytöstä :D

Tällä hetkellä aion tyytyä vain hänen läheisyyteensä.
  • 9 / 11
  • Stellaria
  • 9.10.2008 14:13
Hei! Ajattelin tuossa eilen ihan samaa. Otan mieluummin hänet lähelle ystävänä. Olen nähkääs ihan varma ettei niin kaunis ja ihana ihminen voi ajatella viisitoista vuotta nuorempaa tytön tylleröä ihanana ja kauniina ilmestyksenä. Tämä nainen on kuitenkin niin upea, että menköön nyt tuttu/kaveripohjalla elämä eteenpäin. Toivon vain että näkismme useammin. Ujo kun olen enkä uskalla mennä edes kylään... Kerrothan jos jokin kaunis päivä keksit ratkaisun tai otat hypyn eteenpäin. Olisi hauska tietää miten kävi. (P.S. millanen koira?)