Taivaanlahja tämä RC

Mikä yhdistääkään homoja paremmin kuin homouden kyseenalaistaminen ja ulkoa kimppuun käyminen. Aivan kuin taivaasta pudonneena Classy Rascal on liittynyt seuraamme ja saanut aikaan mittavan väittelyn.

Olen miettinyt, että me tarvitsisimme oikeastaan kiintiöänkyräuskovaisen. Voisimme sitten sanoa, että "kyllä minunkin ystäväpiiriini kuuluu änkyräuskovaisia". Komentti pitää sisällään ajatuksen, että kyllä minä homona olenkin sitten suvaitsevainen. Huomaatehan varmasti kaikki?!!!!

Mitäpä jos pistettäisiin hattu kiertämään ja vuokrattaisiin Mannerheimintieltä, talosta jossa Seta pitää virastoa, paikka pöydälle Setan oven vierestä. Siihen kutsuttaisiin yksi änkyräuskovainen vuorollaan päivystämään Raamattunsa kanssa. Raamattu mieluiten kovakantinen ja metallivanteella reunustettu. Aina kun joku lähestyy Setan ovea, alkaa suuriääninen litania kuinka "ken tuosta ovesta käy, joutuu oitis helvettiin". Jos joku hölmö homo uskaltaa ryhtyä vastaväitteisiin, saa hän metallisärmäisestä Raamatusta mojovan iskun kovaan kalloonsa.

Eipä aikaakaan kun Mannerheimintietä kulkisi sateenkaariliputettu vastamielenosoitus. Järjestettäisiin seminaareja ja keskustelutilaisuuksia. Homojen yhtenäisyys tulee palauttaa!

Juuri nyt tarjolla on olemattomasti laajakäyttöisiä uhkia hyödynnettäviksi. Classy Rascal on aivan liian pistemäinen uhka. Ari Puontikin puuhastelee varmaankin parhaillaan puoskarilain parissa, saadakseen polvirukouseheyttämisen hyväksyttyjen terapioiden luetteloon. Kehitellään ajatusta eteenpäin. Ehkä tuosta eheyttämisestä sittenkin voisi vielä irrota jotakin. ;-)
  • 2 / 11
  • Dragon-85
  • 1.10.2008 8:26
En suosittele. Yleensä tuon taktiikan käyttäjille ei loppupeleissä kunnian kukko laula (vrt. natsit).
  • 4 / 11
  • Simsalabim Jim
  • 1.10.2008 9:06
Ei siihen Raamattua tarvita. Riittää kun siellä olisi joku lukemassa ääneen Kotimaa-lehden verkkosivujen keskustelufoorumeita.
Taktiikka tosin voisi olla pelottavan toimivaa. Sitä kuunnellessa kukaan ei ehtisi Setan ovesta sisään ennen kuin nukahtaisi loputtomalta tuntuvaan, puuduttavaan sanahelinään.
Dragonin vertaus natsien politiikkaan on hiukan kömpelo ja yliampuva.

Ajatukseni on suomalaisen sateenkaarijoukon yhteisöllisyyden kasvattaminen. Sehän on tällä hetkellä aika heikkoa. Setassa aatetta ei enää ole. On vain virasto, joka hoitaa juoksevia asioita. Seuraan kateellisena usalaisten ja englantilaisten sateenkaariyhteisöjen toimintaa. Siellä yhteisöllisyys on arvossaan.
  • 6 / 11
  • Geschwitz
  • 1.10.2008 13:04
Taivaan lahja -osastoa on myös Sarah Palin, jonka uusin kontribuutio vapaa-ajattelijoiden liikkeeseen on ollut möläys, että dinosaurukset ja ihmiset ovat eläneet samaan aikaan. Myös pastori Phelpsin joukkio kiilottaa kristittyjen julkisuuskuvaa aivan kiitettävällä tavalla.
Eikö "yhteisöllisyyden puuttuminen" ole "ihan hyvä" - jos ajattelee että ei "välttämättä" ole tuota Suurta Pahaa Sutta jota vastaan taistella liput riehuen yhtenä joukkona..?
-Näen tuon disintegraation esimerkkinä intergroitumisesta osaksi valta-väestöön...vai mitenhän se nyt oli?
  • 8 / 11
  • kesäpoika
  • 1.10.2008 19:44
Musta ei ole mitään hienoa siinä, että ihmisryhmästä tulee yhteinen vihollinen. Senhän pitäisi nimenomaan olla ongelma, se asia, jota vastaan taistellaan.

Miksi se, mikä nähdään vääränä itseen kohdistuneena nähdään niin usein kutkuttavan kivana juttuna, kun on itse hyökkävä osapuoli?
Juhani, yliampuva? Niin on tarkoituskin. Kömpelö? Ei mielestäni. Samasta asiasta periaatteessa kuitenkin on kyse: luodaan ulkopuolinen "uhka" (juutalaiset, kommunistit), jonka varjolla luodaan sitä yhteisöllisyyttä ja me-henkeä. Itsekin monesti syytät uskovaisia siitä, mutta olisit kuitenkin itse (leikilläsi?) valmis käyttämään samoja keinoja.

Olet muuten ottanut tämän asian esille jo n kertaa. Joten onkin pakko kysyä: Oletko tosissasi?

Kun yhteishenkeä lähdetään luomaan keinotekoisesti, menetetään varmasti ne jotka näkevät juonen läpi.
JuhaniV tarvitsee sellaisen kiusattavan, jota minä en riennä puolustamaan. Nyt hän on saanut sellaisen.
Tulee mieleen Ted Kaczynskin manifestin puheet vasemmistolaisista masokistisista taktiikoista. Kyllä elämä on helppoa, kun se pitää varta vasten tehdä vaikeaksi.
  • 11 / 11
  • Classy Rascal
  • 2.10.2008 12:33
Olen otettu tästä kunnianosoituksesta mikä minulle "änkyräuskovaiselle" on tässä viestiketjussa suotu!