The Fall

• 1 / 5
  • HomoS
  • 28.9.2008 13:01
Minun oli pakko laittaa viestiä eteenpäin ihmisille jota haluavat kokea jotain viellä elokuvien kautta. Itse luulin että se ei ole enää mahdollista mutta toisin kävi. Olin mykistynyt elokuvan kauneudesta ja kiilasi top 3 sarjassa elämäni parhaimmat elokuvat.

Kyseessä on elokuvaohjaajan Tarsem Singh:in The Fall.

En usko että tämä elokuva tuli edes teatteri levitykseen täällä Euroopassa, todella suuri sääli.
Hollywoodissa määrää menon action-pläjäykset eikä tälläisillä jutuilla ole tilaa tai tilausta.

Varoitan samantien fanaatisimpia lukijoita että kysessä ei ole mikään homo leffa ei edes vihjaustakaan koko jutusta joten en ole varma saako täällä edes silloin elokuvasta edes puhua????

Ei ole toivoa että elokuva teattereiden naisten huoneessa alkaisi ilmestyä elokuvan näyttelijöiden nimiä seiniin...joten sori tällä “yhdelle” jo etukäteen. Nyt ei ole mitään syytä kiihkoilla.

Joten teille ketkä löytävät leffan vuokraamoista, lainatkaa tämä raina.
  • 4 / 5
  • HomoS
  • 25.12.2008 12:42
Kävin katsomassa leffan uudestaan, olen mykistynyt elokuvan kauneudesta. Minulle tämä on "uudenlainen" Wizzard of Oz.

Milk oli leffana myös ihan ok, musiikki toi hyviä muistoja mieliin. Maailma on aina ollut epäoikeudenmukainen ja enkä usko se tulee paljon muuttumaan niin kauan kun keskiluokkaisuus on moraalin vallankahvassa.