bi, yksinäisyys ja seurustelu?

Oon bi ja tahtoisin seurustella, mutta ongelmana on etten löydä ketään bi henkistä tyttöä seuraksi.
Enkä tiedä minne menisin (esim. oma aloitteisesti italian kielenkurssille)tai mistä ylipäätäänsä aloittaisin
''etsimisen'' tai mistä edes löytäisin paikan, jossa olisi samanhenkisiä ihmisiä kuin itse olisin?
Halusin vaan ilmoittaa, että et ole yksin. Samoja asioita mietin itsekin.
  • 3 / 10
  • lumienkeli
  • 5.10.2008 12:36
Samassa veneessä samoissa tunnelmissa. mulla lähti kaksi parhaista kavereistaki viel kävelemää kun tulin kaapista lähipiirille... tai no kun kerroin että olen varmaan vähän bi tai jotain. On sitten ollu vähän yksinäistä :)
kyllä niitä löytyy kun pitää silmänsä auki :)
minäkin aikoinaan menin vain juttelemaan yhdelle nätille tytölle ja nyt ollaankin jo kohta seurusteltu 3 vuotta.
  • 6 / 10
  • Untutored
  • 6.10.2008 10:46
Samanhenkiseen porukkaan voi tutustua esim. Setan nuortenryhmissä jne.
Lisäksi asut näköjään Helsingissä, joka kuitenkin on kohtalaisen laaja alue, niin kyllä täältä löytää vaikka mistä saman henkisiä ihmisiä, kun vaan osaa pitää silmät auki. :)
Ja jos ei asu Helsingissä vaan maalla kuten minä niin voihan sitä netinkin kautta tutustua. Ei muuta ku Qruiseriin tai vastaavaan mukaan.
  • 8 / 10
  • Stellaria
  • 7.10.2008 23:47
Olen tässä surfannut suomi24:t ja muut läpi, mutta siellä ei koskaan ole ketään... Onko Qruiser jokin samanmoinen paikka? T. uusi nettimaailmassa
Itse tajusin vasta muutama kuukausi sitten että olen Bi, ja aloin miettimään että mistähän niitä "saman sieluisia" ihmisiä löytäisi, niin sain hyvältä ystävältäni, joka on homo, tietää että paikassa jossa opiskelen on melko paljonkin Lesboja, joten minun kannalta se on toki plussaa. Bi seksuaaleja on tosiaan vai$kea löytää, ja niitä toki on ennenmän helsingissä ja "suuremissa" kaupungeissa...mutta kyllä niitä netinkin kautta löytää. Itsekkin kieltämättä olen samassa veneessä, mutta etsin vain ystäviä näin alkuun. ^^