Mitä tehdä kun heterosuhde pelottaa...
Mitä tehdä sitten jos heterosuhde onkin se pelottava asia. Olen bi, mutta olen elänyt aika naispainotteista kautta jo pidempään. Joitain mieskokemuksia oli toki nuoruudessa, mutta kun niistä en saanut mitään irti (positiivista ainakaan), olenkin jo epäillyt olevani lesbo. Etsinkin jo oikeastaan kumppanikseni Sitä Oikeaa, naista.
Kunnes rakastuin mieheen, joka ei tiedä vinokkuudestani mitään. Pelottavaa tehdä aloitetta tai mitään muutakaan kun en tiedä osaanko olla miehen kanssa. Myös seksi pelottaa näin pitkän ajan jälkeen. Onko muilla kokemuksia heterosuhteisiin palaamisesta naiskauden jälkeen?
On kokemusta. Kyllä tökkii, naisten kanssa vain on paljon luontevampi olla...
Jees, kokemusta täälläkin. Monien naissuhteiden jälkeen seurustelen nyt miehen kanssa, joka tuntuu jokseenkin... No, luonnottomalta. Toisaalta rakastan tätä miestä. Vaikeaa.
Ystävättäreni on bi-seksuaali nainen.
Hän päätti viisi vuotta kestäneen avoliiton toisen naisen kanssa. Tuon suhteen aikana hän vaikuttti sitoutuneelta nimenomaan naissukupuoleen ja sanoi joskus että naisvartalokin on paljon ihanampi kuin miehen.
Traumaattinen (ilmeisesti, mustasukkaisuuksineen kaikkineen) suhde päättyi. Hän tapasi oikein ihanan miehen ja oli pian vakuutttunut siitä, että oli löytänyt elämänsä ihmisen. Hän myös sanoi suoraan että on niin helppoa olla avoimesti, kun heteropari on sosiaalisesti hyväksyttyä. Ei enää piilottelua. Ja sitten kovalla kiireellä naimisiin.
Hittoakos toisen onni mulle kuuluu ? No ei mitenkään, ehkä olen tavallaan hiukan mustasukkainenkin. Ja jokainen tekee omat ratkaisunsa. Silti musta tuntuu että liian nopeasti, liian paljon...
Toivottavasti ukko älyää tehdä avioehdon. Tiedän joitakin tosi häijyjä lesboja, jotka tekee rahasta mitä vaan, tai melkein.
Mä olen bi, ja onnekseni naisen kanssa, tuntuisi vaikeammalta olla heterosuhteessa. Voisiko keskustelun aloittaja harkita kertovansa suuntautumisistaan tuolle ihanalle miehelle? Tulisi heti selväksi, voisiko mahdollisessa suhteessa olla oma itsensä? Voimia toivotan.
Noh noh, Kolmoisritti,
sovinistisikako se sieltä kurkistaa? Millä perusteella oletat että nimenomaan mies on se jolla on varallisuutta ja jota kiero lepakko huiputtaa ?