Pelkään yksin jäämistä!

Muutama kuukausi sitten tapasin tytön, johon ihastuin pahasti. Tyttö sanoi minulle asioita, joita en voi koskaan unohtaa. Vietin hänen luonaan muutaman viikon, jonka jälkeen minun oli pakko palata kotiin. Kotiin palattuani en ole kuullut hänestä mitään. Kaverini kertoi hänen alkaneen seurustella. Olen yrittänyt unohtaa tytön mutta en onnistu siinä. Nyt minua on alkanut pelottaa että jään yksin. Tiedän kyllä että jokaiselle on jossakin se oikea, mutta entä jos häntä ei koskaan löydä? Pelkään etten enää ikinä uskalla ihastua ja jään täysin yksin!
  • 2 / 4
  • Antti87
  • 14.7.2008 23:09
Kaikkiin ihmisiin ei voi luottaa. Tiedän että kun johonkin ihastuu niin sitä tavallaan laskee suojuksensa ja ottaa tunteet peliin jolloin toinen voi niitä vahingoittaa ellei hän olekkaan tosissaan kanssasi. Itse olen kokenut sen kuinka seurustelin toisen ihmisen kanssa reilu kolme vuotta ja ilman mitään varoitusta hän jättää minut ja alle viikossa hänellä oli uusi poikaystävä. Tuon jälkeen tuntui ettei mitään rakkautta ole olemassakaan enkä todellakaan uskonut että enää ketään löytäisin, saatikka mitään niin ihanaa. Väärässä olin ja tuon jälkeen olen ollut suhteessa ja taas sinkkuna, eikä haittaa yhtään. Tarvitset vain aikaa niin tulet huomaamaan vielä sen kuinka oletkin jo uudestaan johonkin toiseen ihastunut, etkä siinä vaiheessa edes muista tuota tyttöä. Joku joskus sanoi että paras tapa unohtaa entinen on hankkia uusi sen tilalle, enpä tiedä tuon toimivuudesta mut ei kai ole pahasta sitä kokeilla. Onnea. =)
  • 3 / 4
  • Light
  • 17.7.2008 17:48
Itse en ole koskaan aiemmin tajunnut kuinka paljon rakastin olla yksin, ennen kuin aloin tosissani seurustelemaan, siis oikein tunteella. Ajattelin aina, että olisi pakko saada joku joskus vierelle, mutta nyt tajuan kuinka paljon oikeasti rakastan yksin olemista. Ei yksin olemisessa ole mitään pelättävää. Toki eri asia jos todella tarvitsee jotain tukea yms. Kuten todettua, kaikkiin vain ei voi luottaa. Itsekin juuri lopetin suhteeni poikaystävään koska en kestänyt paineita joita hänen kanssaan vakavasti seurustelu loi. Kyllä vapaudesta kannattaa nauttia.
  • 4 / 4
  • Simsalabim Jim
  • 21.7.2008 22:42
Yksin eläminen ei ole niin kamalaa, paitsi jos elää yksin parisuhteessa.