Wagner homoliittoon

Mitä osaa minä en tässä ymmärrä?

Jos kansanedustaja rinnastaa samansukupuolisen suhteen ihmisen suhteeseen sikaan, siitä puhutaan vuosikaudet eikä loppua näy.
Jos sarjakuvassa miehen suhde sikaan nähdään homosuhteena, niin miten se eroaa edellisestä?

Mikäs Viivin suhde sikaan sitten oli? Kinkyä?

Miten minun on niin vaikea ymmärtää heteroiden ajatuskuvioita, apua!
Mitähän ne repisi jos ne näkisi sikalan, ryhmäseksiä, polyamoriaa?
  • 3 / 6
  • kesäpoika
  • 11.7.2008 22:27
Pora-liike.. ei Wagner ole oikea possu. Wagner on kävelevä ja puhuva sarjakuvasika. Se eroaa melkoisesti oikeasta elämästä.
  • 5 / 6
  • jumjum
  • 20.7.2008 13:16
Mua ihmetyttää, mitä ne piirustelijat tekee kaikki päivät, jos ei ne saa aikaseksi, kun kolme ruutua päivässä. Heti sairausloman alettua pitää hankkia tuuraaja. =)

Tykkään Viivistä ja Wagnerista normaalisti, mutta tän piirtäjän tyyli on sellasta ahdistavaa nykysarjakuvaa. Mulle tulee huono olo tommosen tuherruksen (jota on varmasti paljon vaikeampi tuottaa kuin miltä vaikuttaa) katsomisesta. Samaten kun kaikista niistä uusista loistavien suomalaisten suunnittelijoiden kankaista, joissa valkoisella pohjalla on ohutta, käkkärää, mustaa viivaa.

Tavallaan harmittaa, että piirtäjät ovat yksimielisiä siitä, etteivät he välitä tästä homoasiasta. Sen sijaan, että sanoisivat sen olevan normaalia tai että on sikahienoa päästä kommentoimaan Anttilan takavuotisia hölötyksiä tällä tavalla viikon ajan sarjakuvasivulla.
Pora-liike kirjoitti: "Miten minun on niin vaikea ymmärtää heteroiden ajatuskuvioita, apua!"

Mistä tiedät piirtäjän olevan hetero? Ja onko kaikilla heteroilla samanlaiset ajatuskuviot, jotka johtuvat heidän heteroudestaan?