Bloggaajien kesätapaaminen

Viime talvena heräsi kiinnostusta pitää Ranneliikkeen bloggajien tapaaminen Turussa jonakin kauniina kesäisenä viikonloppuna. Puheissa on ollut mm. piknikki joko Ruissalossa tai Turun linnan takana sekä iltakupeksimista Bar Suxessissa.

Vieläkö tapaaminen kiinnostaisi? Ja jos, niin milloin?
  • 2 / 5
  • millikan
  • 3.6.2008 20:05
Kiinnostaisi mutta näillä näkymin en nyt Suomeen pääse kesällä...mutta pitäkää hauskaa!
  • 3 / 5
  • kesäpoika
  • 4.6.2008 23:44
Kirjoitin jo aiemmin privaatisti, mutta mä laitan vielä tähän, että kaikki muutkin näkee..

Mulla on töitä epäsäännöllisesti parina päivänä viikossa läpi kesän. Rakas on lomalla heinäkuun ja viikonloput vapaalla töistä. Heinäkuu olisi meille paras, mutta sitten on vielä mun työ, johon sovittaa, ja mun synttärit, joita juhlin Helsingissä omien kavereiden kanssa. Aikatauluja sovittaessa työ on tietenkin ensin, mutta tahtoisin kovasti päästä blogitapaamiseen, niin että muita menoja voin siirtää ja järjestellä sen mukaan, kunhan päivä selviää.

Rakkaan menot on kesällä sillä tavalla säännöllisiä, että jos me tullaan, niin tullaan kyllä molemmat.

Jos illalla on tarkoitus vielä baareilla, niin sitten pitää yöpyäkin jossain. Mitä järjestelyjä muilla on, jotka on tulossa Turun ulkopuolelta?

Siitä tulee varmaan kivaa. Oisko kiva suunnitella jotain pientä ohjelmaa vai olla vapaamuotoisemmin? Mä osallistun mielelläni suunnitteluun ,vaikken sitten pääsisikään mukaan. Aboa ja Hortusko tätä asiaa hoitaa?
  • 4 / 5
  • martin
  • 5.6.2008 2:17
Huisin jännää! Odotan jo innolla.
Minusta voisi olla ohjelmaakin niiltä, jotka tahtovat. Heinäkuun kolmannen viikon tienoota ehdotan edelleen - päivän määrittely Aboan&&& tehtävä.
  • 5 / 5
  • Druusi
  • 5.6.2008 10:01
Huisaa! :)

Minä olen aikataulullisesti ehkä se mahdottomin soviteltava, mutta paikalle ilmestyn, jos olen vaan suinkin vapaalla! :) Pitäähän teidät kaikki nyt päästä tapaamaan livenä! :D

--Druustinna :)