Treffeistä

  • 1 / 6
  • Vita luna
  • 3.6.2008 9:41
Onko muita joiden mielestä täydellinen ensimmäisten treffien päätös olisi hyvän yön -suudelma? Ei sänkyyn päätyminen. Toisilla taikka kolmansille treffeillä voisi vaikkapa yöpyä toisen luona, mutta ilman varsinaista seksiä, toki hyväilyä ja muuta olisi. Muutamien tapaamisien jälkeen voisi olla seksin aika. Ainakin omasta mielestäni. Toki tilanteen ja tuntemuksien mukaan.
Itse ainakin kiihotun enemmän suutelemisesta ja halailusta jne hyväilystä kuin siitä, että toinen kiskaisee housunsa alas ja toikaisee, että hommiin vain :P Okei, myönnetään, että tuo oli aika karski ilmaisu, mutta varmaan tajuatte ajatuksen :D

Mitenkäs teidän muiden ajatukset? :)
  • 3 / 6
  • kesäpoika
  • 3.6.2008 11:19
Mä taas olen hirvittävän läheisyydenkipeä, enkä tietenkään tahdo sellaista kumppania, joka joko ei ole itsekin tai ainakin siedä hyvin sitä että mä oon. Ei toi treffailu kylläkään oo mulle kovin ajankohtaista, kun oon jo naimisissa, mutta silti..

Halaan ja pussaan kavereitakin, niin tietysti treffeilläkin pitää. Ja mikä muu treffit erottaa ystävyydestä kuin intiimiys? Mulle on tärkeä tietää, että toinen on kiinnostunut silläkin tasolla.

Seksin panttaamista en tajua. Musta siitä ei tarvi tehdä sillä tavalla isoa asiaa, vaan sen pitäisi olla luonnollinen juttu alusta asti. Mutta ei kiskaisemalla housut alas, vaan sen intiimiyden kautta.

Olen aina ajatellut niin päin, että jos toinen ei halua mua alussa, niin ei se siitä muutukaan. Ja varmaankin olen liian herkkä kohtaamaan minkäänlaista torjuntaa, toipumaan ja yrittämään uudelleen. "Ei" tarkoittaa "ei".
Aloittaja lienee testannut kaavansa toimivuutta, kun on siitä niin varma (:

Minun treffini menevät ainakin sen mukaan, mitä treffailtavan ja itseni välillä on tapahtunut ennen treffejä, sekä ihan intuition voimin. Ei kaikkia tilanteita varten tarvitse laatia sääntöjä!

Minäkin pussailen parhaita kavereitani. Läheisyys ja lämpö kuuluu hyvään ihmissuhteeseen, joten miksei deittailuunkin. Silloin kun sitä harrastelee. (Nyt olen breikillä. Avioliiton, avoliiton ja kolmannen suhteen jälkeen. Kaksi ekaa jatkuvat ystävyyden merkeissä.)
  • 5 / 6
  • Rokkihomo
  • 4.6.2008 2:39
Treffit on perzeestä, mutta seksi yleensä edes jollain lailla mukavaa.
  • 6 / 6
  • Napalmia
  • 4.6.2008 13:00
Itse olen ihmetellyt useiden homomiesten kummallista käyttäytymistä. Ei saa selvää, mitä he haluavat ja haluavatko he mitään vai haluavatko he pelkästään seksiä. Ei useinkaan saa suoraa vastausta. Annetaan puolinaisia vastauksia tai ei vastata mitään. Vaikeneminen ja vähäpuheisuus turhauttaa. Monesti tulee sellainen käsitys, että aina pitäisi saada jotakin: pöllitään tavaraa, jos ei muuta.